GĂ„ til innhold

skyggestrek....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse berÞmte skyggestrekene, hvor svake er de? Hadde hÄpet at det Ä ta en test ville gi meg et svar, men nÄ er jeg nesten mer forvirra... sÄ jo at det var en skyggestrek der og den kom innen de 3 minuttene. Hvilken erfaring har dere med skyggestreker?

Anonymous poster hash: abf4e...f52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer rett og slett pÄ om den minste antydning til skyggestrek betyr at man er gravid?

Gjest 3 smĂ„ ♄
Skrevet

Er det skyggestrek om den kommer innen 3 min? Tenkte skyggestrek var hvis det kom en svak svak strek etter en time eller to etter testing? Sikkert flere definisjoner pĂ„ skyggestrek. 🙈 Men jeg tror ogsĂ„ at du er gravid😊 Hvor langt pĂ„ vei er du i sĂ„fall?

Skrevet

Trodde skyggestrek bare var at den var veldig svak selv om den kommer innen 3 min, men som du sier kan det vĂŠre flere definisjoner 😊 Er den positiv sĂ„ er jeg 1 mnd pĂ„ vei,14 dager siden egglĂžsning! Selger de digitale graviditetstester pĂ„ dagligvarebutikker? Har lyst Ă„ ta ny test nĂ„!!! 😊

Gjest 3 smĂ„ ♄
Skrevet

Hehe, skjĂžnner godt at du vil teste igjen med en gang. Tror ikke de digitale selges i butikk, men hva rfsu sin test? Hvis du fĂ„r strek pĂ„ den ogsĂ„, kan det ikke vĂŠre tilfeldig👏

Gjest 3 smĂ„ ♄
Skrevet

Og gratulerer selvsagt😄👏

Skrevet

FĂ„r prĂžve Ă„ teste i morgen igjen kanskje! OgsĂ„ fĂ„r jeg virkelig hĂ„pe at jeg kan si tusen takk til gratulasjonen 😊

Skrevet

Strek er ein strek. Skulle den streken bli sterker sÄ er det hÄp.

Anonymous poster hash: 00667...ee9

Gjest 3 smĂ„ ♄
Skrevet

Hold oss oppdatert da👏😄

Skrevet

Jeg er gravid 😀😀😀😍

Gjest 3 smĂ„ ♄
Skrevet

Hurra😄👏 Gratulerer sĂ„ mye😄

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...