Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 6+2 i dag! Ingen smerter annet en mensmurringer som kommer og går! På do var det nettopp en del brun/rød utflod både i truseinnlegget og på papiret! første graviditet etter MA tidligere i år, forferdelig urettferdig Anonymous poster hash: b57c2...027
LusiLyn Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Ånei, herregud, jeg føler virkelig med deg. Opplevd det samme, to MA etter hverandre. Men, nå er det ennå ikke helt sikkert at det er abort, jeg krysser alt jeg har for deg!!!
zoto85 Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 Krysser fingerne!!! Ikke sikkert det er en SA på vei. Har selv hatt blødninger fra uke 2 til dd. Så alt er mulig. Er nå 10 uker og den er like frisk selv med blødninger! Ta hcg prøver med en-to dager mellomrom så får du et svar. Evt spør om UL. Var på UL 6+6 og da fant han hjerteaksjon!! håper det vil gå bra med deg!!
Frufluffy Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 (endret) Ikke mist motet. Er jo mange som blør underveis. Lykke til Endret 4. november 2014 av Frufluffy
Puncky med nr tre i magen Skrevet 5. november 2014 #5 Skrevet 5. november 2014 Å, føler sånn med deg Håper virkelig dette går din vei, for som du sier - det er urettferdig! Masse lykke til <3
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #6 Skrevet 5. november 2014 Hei. Det har ikke kommet noe mer enn det som kom i går kveld, og håper det er er godt tegn! Skulle det komme noe Ila av dagen så kontakter jeg legen i morgen for å få henvisning til tidlig ul, det tar på å gå å bekymre seg på denne måten jeg vet at det er vanlig å blø litt i første trimester, men jeg hadde en MA i sommer så jeg tolker alle slike tegn negativt men vi får håpe det går greit Hi Anonymous poster hash: b57c2...027
Paeonia Skrevet 5. november 2014 #7 Skrevet 5. november 2014 Hei. Det har ikke kommet noe mer enn det som kom i går kveld, og håper det er er godt tegn! Skulle det komme noe Ila av dagen så kontakter jeg legen i morgen for å få henvisning til tidlig ul, det tar på å gå å bekymre seg på denne måten jeg vet at det er vanlig å blø litt i første trimester, men jeg hadde en MA i sommer så jeg tolker alle slike tegn negativt men vi får håpe det går greit Hi Anonymous poster hash: b57c2...027 Forstår så veldig godt at du tolker alle slike tegn negativt når du sitter med den erfaringen du har... Godt å høre det ikke har kommet mer, det skal være et godt tegn! Om du ikke klarer å roe deg ned selv om det ikke kommer noe mer, ville jeg rådet deg til å ta kontakt med legen likevel - hverken du eller den lille har godt av at du går rundt og bekymrer deg...! Stor klem til deg!
solamora Skrevet 5. november 2014 #8 Skrevet 5. november 2014 Føler med deg. Sender alle mine beste tanker og krysser fingre for at det går din vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå