LusiLyn Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 Er det noen flere som opplever det? Noen dager er de kjempeømme, og noen dager nesten ikke ømme i det hele tatt. Håper ikke det er tegn på at noe er galt...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Jepps og jeg er lettere småpanisk her, da dette var det eneste symptomet jeg hadde sist, og da det forsvant så ble det konstatert MA livredd for at jeg skal miste en gang til, selv om at jeg prøver å berolige meg med at det er sjeldent det skjer 2 ganger etterhverandre! Men jeg har siden lørdag hatt bittelitt brun utflod i tillegg, noe som også gjør meg nervøs, bah jeg skal ikke ha tidlig ul før om 3-4 uker, i uke 10 og håper å se et bankende hjerte da <3 Anonymous poster hash: 9215f...c30
Oslojente39 Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 Jeg føler det samme. Syntes også at jeg har mindre stikkinger i magen og murringene er helt borte. Er uke 6+4.
HappyCilla Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 Hos meg varierer ømheten i løpet av dagen. Har en periode hver dag hvor jeg nesten ikke er øm i det hele tatt, gjerne i et bryst av gangen og i ren engstelse knar jeg dem nesten ømme igjen;) Men plutselig sniker ømheten seg tilbake. Har hatt to SA på rad før min datter ble født og da husker jeg godt at ømheten forsvant plutselig, derav engstelsen min. Nå er jeg 9+4 og var senest i dag hos gyn. og fikk se en sprellende liten reke, så nå er jeg betrygget på en stund:)
Oslojente39 Skrevet 4. november 2014 #5 Skrevet 4. november 2014 Så fint, da er det veldig store sjanser for at det går bra. Jeg er bekymret for det samme, har nemlig opplevd at symptomene ble borte på dagen omtrent. De to siste dagene har jeg merket at brystene er mindre ømme, og fikk det bekreftet istad da det ikke gjorde vondt da samboeren kom borti dem. Håper det er vanlig!
Lillemy9o Skrevet 4. november 2014 #6 Skrevet 4. november 2014 Her er ømheten nesten borte igjen... Eneste jeg merker er når jeg tar av BH'n på kvelden, og de "spretter ut", da kjenner jeg dem er litt tyngre og ømmere enn vanlig. Ellers ikke noe særlig gitt, så du er ikke alene! Jeg er i uke 9 nå. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå