Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 Hei! Jeg er 5 uker på vei, men har de siste dagene slitt med litt smerter nederst i magen. Ingen blødning, men tydelige smerter nederst i magen, midt på som varer 5-15min, 2-3 ganger i døgnet. Er dette normalt, eller kan det være tegn på graviditet utenfor livmoren? Anonymous poster hash: 910e2...4aa
solamora Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Du bør snakke med lege hvis du er urolig vil jeg tro, men jeg hadde slike smerter og blod. Det er sikkert bare livmoren som utvider seg, noe som skjer fort i første trimester. Ikke vær redd
spirevippvipp Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 Legen stusset litt over at jeg hadde vondt allerede, men samtidig ga han uttrykk for at han ikke hadde så mye peiling på dette og ba meg ta kontakt med jordmor om det fortsatte. Men godt å høre at det er flere som har hatt slike smerter. Rart at man aldri hører om disse symptomene før man blir gravid!
Oslojente39 Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 Jeg har også hatt slike smerter, men det er sjeldnere nå( uke 6)
HappyCilla Skrevet 4. november 2014 #5 Skrevet 4. november 2014 Beskriver du smertene som stikkende? I så fall er det helt normalt å ha slike smerter. Ligamentsmerter er livmoren og båndene som holder den på plass som tøyer seg:)
spirevippvipp Skrevet 4. november 2014 #6 Skrevet 4. november 2014 Ja, stikkende og var ganske intense i natt. Satser på at alt er normalt og at smertene roer seg ned.. Er helt fantastisk at dere tar dere tid til å svare :-) tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå