Gå til innhold

Fikk henvisning til tidlig ultralyd ! :D

Anbefalte innlegg

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Åh endelig :D Har bekymret meg for så mye for tiden, vurdert å ordne med privat ultralyd men ville vente til jeg hadde passert 12 uker.

Var på første svangerskapskontroll i dag, er 11+4 på vei :) Nevnte bekymringen min for om det kunne være tvillinger. Når jeg fortalte at jeg er toegget tvilling selv så ringte han sykehuset for å høre om jeg kunne få ultralyd og de sa han bare skal sende henvisning så skulle jeg få time til tidlig ultralyd :D

Så nå er henvisning sendt og time kommer i posten snart :D Skal bli ufattelig godt å endelig klare å sove ! Ligger å tenker når jeg legger meg på alt jeg bekymrer meg for så søvnen har holdt seg unna mye i det siste.

Gleder meg til å se lille nurket på ultralyd :D

Skrevet

Du skal ikke føde på fr.stad skjønner jeg :-P Jeg fikk avslag, enda det var medisinske grunner for det. Men fikset privat jeg :-) Skjønner du gleder seg - sov godt i natt ;-)

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Du skal ikke føde på fr.stad skjønner jeg :-P Jeg fikk avslag, enda det var medisinske grunner for det. Men fikset privat jeg :-) Skjønner du gleder seg - sov godt i natt ;-)

Trondheim her, så blir på St olavs :) Så dårlig av dem! Legen min ymtet om privat han å, men jeg sa at jeg har tenkt på det, men har virkelig ikke råd. Så da ringte han sykehuset siden han var i tvil, og med en gang han nevnte at jeg er toegget tvilling selv var de kjempevillig til å gi meg ultralyd heldigvis :) Hehe takk, håper på skikkelig søvn endelig :D

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet (endret)

De ringte fra sykehuset nettopp å ga meg time til ultralyd allerede i morgen :D

Endret av MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Blir spennende å høre hvordan det går imorgen ;) Lykke til! Var på ordinær UL på mandag selv og fikk vite at det var tvillinger! Har ingen tvillinger i familien, så ble overrasket.....har også 2 fra før, så nå blir det full rulle :P

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Blir spennende å høre hvordan det går imorgen ;) Lykke til! Var på ordinær UL på mandag selv og fikk vite at det var tvillinger! Har ingen tvillinger i familien, så ble overrasket.....har også 2 fra før, så nå blir det full rulle :P

Gratulerer så mye :D

Det var bare en i magen, enorm lettelse siden jeg nylig ble singel ! :)

Fikk flere bilder av den lille :) Og str stemte med at jeg er 12 uker i morgen, det var en fin liten sprettball som lå der inne å spratt og turnet rundt, veldig aktiv :D <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...