Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Jeg har veldig langt hår, jeg har også veldig mye hår! Hårstråene er ikke så tykke, men jeg har veldig mange av de. Nå føler jeg at jeg bare er håret mitt. Ikke er jeg spesielt glad i å ordne meg heller, bare det å gre meg er skikkelig tiltak Så det henger igrunn bare der, rett ned.. Vurderer å klippe meg til rett under skuldrene.. Noe slikt som bildet under. Har litt avlangt ansikt med markert kjeveparti om det hjelper dere å velge for meg Egentlig håper jeg at jeg blir som dama under med en hårklipp, er jo lov å drømme?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 Jeg har veldig langt hår, jeg har også veldig mye hår! Hårstråene er ikke så tykke, men jeg har veldig mange av de. Nå føler jeg at jeg bare er håret mitt. Ikke er jeg spesielt glad i å ordne meg heller, bare det å gre meg er skikkelig tiltak Så det henger igrunn bare der, rett ned.. Vurderer å klippe meg til rett under skuldrene.. Noe slikt som bildet under. Har litt avlangt ansikt med markert kjeveparti om det hjelper dere å velge for meg Egentlig håper jeg at jeg blir som dama under med en hårklipp, er jo lov å drømme? Det er jo en grei frisyre å begynne med når du skal gå fra veldig langt til kortere. Ikke for drastisk hvis du skulle angre. Jeg har gått fra veldig langt, tykt hår til noe ala bildet ditt, hvor håret ble veldig mye klippet opp og tynnet. Den største forskjellen var at det ble mye tynnere og lettere, veldig lett å frisere og lettere å vaske og tørke. VELDIG deilig, vil ikke tilbake til langt og tungt hår. Anonymous poster hash: c34f5...7df
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 Prøv først uttrykket med å bite deg i leppa om du vil bli som henne... 😉 Anonymous poster hash: 27f55...a82
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #5 Skrevet 4. november 2014 Jeg har lyst å klippe meg sånn selv, og det er vel en frisyre som kler de fleste så jeg ville gjort det:) Anonymous poster hash: 794d5...402
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 4. november 2014 #6 Skrevet 4. november 2014 Takk for svar alle sammen Ja, jeg tenker også at det er jo ikke sååå drastisk. Akkurat nå har jeg hår som nesten rekker meg til navlen, dessuten er jeg lang, så det er mye hår..eller så kan det jo hende at navlen min er langt opp? Haha, jeg prøvde på det uttrykket i speilet, så mest ut som om jeg hadde skikkelig vondt eller holdt på å tisse på meg. Noe førfererinne kommer jeg nok aldri til å bli. Åh, lettere å style, det høres ut som en drøm! Bare det å tørke håret nå tar jo en evighet, om jeg ikke bruker hårføner tar det glatt 10 timer før det er tørt.. Blir kaldt sånn på vinteren Burde jeg dra til frisør kanskje? Vurderte å gjøre det selv, men har aldri klippet sånn sveis på meg selv før. Hvor mye koster slikt egentlig?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #7 Skrevet 4. november 2014 Jeg hadde gått til en skikkelig frisør, det koster jo litt men er nok verd det. De ser hva som kler deg og gir gode tips ifht hva som er lurt. Tipper du må ut m 600-800 kr ca, men om du er god på klipping kan du jo vedlikeholde d selv etterpå? Anonymous poster hash: 4dffe...305
MarianeA Skrevet 4. november 2014 #8 Skrevet 4. november 2014 For guds skyld, spander på deg en frisørtime hvis du vurderer ny frisyre. Hjemmeklipp på så langt hår er dømt til å mislykkes. Koste hva det koste vil. Det aner meg at det ikke er så ofte du har brukt penger hos frisør.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #9 Skrevet 4. november 2014 Klipp deg og ta med bildet til frisøren! Ikke gjør det selv😊😊 Anonymous poster hash: db3db...109
sug lut Skrevet 4. november 2014 #10 Skrevet 4. november 2014 Så lenge du ikke er over tredve og klipper guttefrisyre er visstnok alt godtatt. Det blir sikkert både fint og litt godt med en sånn endring. Jeg ville gjort det hos frisør første gang, men deretter kan du garantert stusse selv om ikke du har snorrett hår hvor alle feil synes.
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 4. november 2014 #11 Skrevet 4. november 2014 Jeg har gjort det! Fikk time ett, valgte frisør og er veldig glad for det! Det der hadde jeg aldri fått til aleine! Ble likt som på bildet og jeg er megafornøyd Litt skremt også, for det ble skikkelig annerledes, har nå hår til kragebeinet.. Betalte 560kr, så syns virkelig ikke det var så ille Hehe, ble ikke guttesveis, nei! Søstern min har det og er kjempefin, jeg ser ikke ut med så kort hår. Er forresten 28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå