Gå til innhold

Nesten sikker?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ok, her er greia! Nå er det snart bare en mnd til termin, å i begynnelsen var jeg nesten helt sikker på meg selv. Kall det gjerne "den 6sans" men innimellom kommer den lille tvilen som jeg hater å tenke på. Ca en uke etter siste dag i menstruasjon den 20x hadde jeg sex med en god venn av meg.. Hele akten var relativt kort å vi fullførte ikke hele (altså han kom aldri inni meg) vet at dette ikke har noe å si, men det betrygger meg litt. Dagen etter 21x møtte jeg min nåværende samboer og kjæreste, å vi hadde aktivt (fullført) sex vær dag i uker etterpå. Da jeg ikke fikk menstruasjon etter dette fant jeg ut at jeg var gravid. Da jeg var på en vanlig ultralyd kontroll i uke 18 sa legen at jeg hadde hatt siste dag i menstruasjon den 14x noe som stemte ganske godt overens med hva jeg selv kunne huske, han sa da at jeg mest sannsynlig hadde blitt befruktet rundt den 27x altså en uke etter at jeg traff samboeren min. Problemet er at da jeg søkte på nettet på slike "eggløsnings kalkulatorer" sier de at jeg hadde størst fruktbarhet mellom 21xog25x så skjønner ikke hvordan legen kom frem til det han gjorde? Har forklart situasjonen til både samboer og kamerat, men er litt redd for at min "sikkerhet" har smittet for mye over på de begge til at de ikke bekymrer seg i det hele tatt. Gleder meg til lillemann kommer, å jeg får dette avklart, men alikevel er det vondt å tenke på at jeg kan ha tatt helt feil å at jeg mister en jeg har blitt så glad i de siste månedene. Irriterer meg virkelig over å ha satt meg selv i denne situasjonen.. Forventer ikke så mange kloke ord i denne saken, men følte for å dele.

Anonymous poster hash: 3798a...b6c

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...