Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Skal endelig flytte fra en leilighet med mye fukt og svartsopp.. Håper bare vi ikke får med oss skadedyr Anonymous poster hash: ab65c...f67
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Vi fikk med oss et par sjølvkjensle på flyttelasset. Passet på å drepe de umiddelbart, og har ikke hatt noe problem med det etterpå. Anonymous poster hash: 2a94e...abe
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Sølvkre skulle det stå.. Anonymous poster hash: 2a94e...abe
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Våre fulgte ikke med. Anonymous poster hash: 400d7...43e
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 Vi sliter også både med fukt, sopp/mugg og sølvkre her vi leier.... Så følger denne tråden for å muligens få noen tips til å ikke få med seg disse ekle krypene videre!.. Anonymous poster hash: d32df...563
C&M&H Skrevet 3. november 2014 #6 Skrevet 3. november 2014 De liker seg bare der det er fukt. Så om noen skulle bli med, vil de forsvinne om det ikke er fukt på det nye stedet også..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #7 Skrevet 3. november 2014 Ikke bruk gamle pappesker, de kan gjemme seg der hvis du er uheldig. Anonymous poster hash: 9f595...fe2
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #8 Skrevet 3. november 2014 Vi hadde dem med på flyttelasset. Det var én eske vi så dem i da vi flyttet inn, og kverket de vi kunne finne umiddelbart, men likevel må noen ha klart å komme unna, for vi har huset fullt igjen. Ingen fuktproblemer heller, og de er umulige å bli kvitt. :/ Hvis vi skulle flyttet igjen ville jeg brukt nye esker, ikke oppbevart dem i huset, men tatt inn og pakket en og en, under sterkt lys (ettersom sølvkre ikke liker lys), undersøkt nøye det jeg pakket før jeg la det oppi, og båret eskene ut med en gang før de fikk lurt seg oppi. Er så lei nå, så jeg ville nok gått langt for å unngå å ta dem med meg. Anonymous poster hash: 1d791...800
MammantilNurket Skrevet 3. november 2014 #9 Skrevet 3. november 2014 Vi hadde sølvkre i en leilighet vi bodde i (gammel bygård), men så fikk vi katt ... Søkvkreene forsvant og de fulgte ikke med på lasset da vi flyttet
Blondzilla Skrevet 3. november 2014 #10 Skrevet 3. november 2014 Vi fikk ikke med oss våre. Vet at alle sier at sølvkre liker fuktige leiligheter, men vi hadde masse sølvkre i en nesten ny leilighet som absolutt ikke virket fuktig.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #11 Skrevet 4. november 2014 Vi hadde sølvkre i en leilighet vi bodde i (gammel bygård), men så fikk vi katt ... Søkvkreene forsvant og de fulgte ikke med på lasset da vi flyttet Vi har to katter... Sølvkre-f**n er ikke redd for dem! Blir snart sprø!! Anonymous poster hash: d32df...563
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #12 Skrevet 4. november 2014 Hører folk stadig snakker om disse dyrene, men hva i alle dager er det? Har flyttet mye, bodd i både blokk, rekkehus, hus osv Endel gamle leiligheter har det også vært, men jeg har aldri sett disse dyrene! Hvordan vet man om man har slikt i hus? Anonymous poster hash: 412fe...5a9
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #13 Skrevet 4. november 2014 Hører folk stadig snakker om disse dyrene, men hva i alle dager er det? Har flyttet mye, bodd i både blokk, rekkehus, hus osv Endel gamle leiligheter har det også vært, men jeg har aldri sett disse dyrene! Hvordan vet man om man har slikt i hus? Anonymous poster hash: 412fe...5a9 Du ser dem godt, spesielt når du står opp om morgenen og slår på lyset. Da piler de av gårde, siden de ikke liker lys. Vi sover med lyset på soverommet på, ellers kommer de opp i sengen om natten. :/ De er ekle larvelignende skapninger, opp til 2 cm lange, med følehorn. Jeg hadde heller ikke sett noen før vi flyttet inn i vår forrige leilighet for 3 år siden. De gjør heldigvis ikke noe skade, så hvis du skulle ha dem uten å vite det, så gjør det jo ikke noe. Men ekle er de! Anonymous poster hash: 1d791...800
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #14 Skrevet 4. november 2014 Hører folk stadig snakker om disse dyrene, men hva i alle dager er det? Har flyttet mye, bodd i både blokk, rekkehus, hus osv Endel gamle leiligheter har det også vært, men jeg har aldri sett disse dyrene! Hvordan vet man om man har slikt i hus? Anonymous poster hash: 412fe...5a9 Du ser dem godt, spesielt når du står opp om morgenen og slår på lyset. Da piler de av gårde, siden de ikke liker lys. Vi sover med lyset på soverommet på, ellers kommer de opp i sengen om natten. :/ De er ekle larvelignende skapninger, opp til 2 cm lange, med følehorn. Jeg hadde heller ikke sett noen før vi flyttet inn i vår forrige leilighet for 3 år siden. De gjør heldigvis ikke noe skade, så hvis du skulle ha dem uten å vite det, så gjør det jo ikke noe. Men ekle er de! Anonymous poster hash: 1d791...800 UÆÆÆHHH!!!! Oppi sengen?? :o Anonymous poster hash: d32df...563
amandine Skrevet 4. november 2014 #15 Skrevet 4. november 2014 De overlever ikke om det er tørt hos deg, så det trenger du ikke være redd for. Men de finnes i stort sett alle blokker etc, og da er det vanskelig å bli kvitt. De trenger ikke akkurat en inngangsdør for å komme inn. Våre forsvant da vi flyttet i enebolig for mange år siden. Takk og lov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå