Gå til innhold

Geilomo barnesykehus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Er det noen her som har vært på Geilomo med barnet sitt? Eventuelt hvilken erfaring har dere med oppholdet?

Barnet det gjelder er ni år og har astma og spiseproblematikk, hvis det er av betydning :)

Anonymous poster hash: 792e5...024

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har bodd rett i nærheten der og har bare hørt positivt om stedet. Inntrykket er at de som er der er fornøyde :)

Men jeg har ikke personlig erfaring, bare slikt jeg har hørt. Inntrykket mitt er i hvert fall godt ut fra det jeg har hørt og at de er flinke med barna.

Kanskje du kan ringe dit og snakke med dem på forhånd hvis dere er henvist dit? Ofte er det greit å vite litt mer om hva som venter, det føles gjerne litt tryggere da.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 33e6a...2cc
Skrevet

Takk for svar :) Fint å høre at du ikke har egen erfaring, greit med friske barn ;) Kjenner bare en som har vært der, og deres erfaring er ikke så god :( Hadde håpet at noen her kanskje har en annen erfaring. Tenker å ta en telefon i forkant av oppholdet, alltid greit med litt ekstra informasjon :)

Hi

Skrevet

Jeg var der når jeg var liten, og elska det stedet! Supre aktiviteter, godt samhold, mye morsomt somskjedde, flotte folk som jobba der etc. Hadde fokus på skolen og som var veldig viktig for meg pga høyt fravær siden jeg var så mye syk. Var der 2 ganger. Voksentoppen prøvde jeg en gang, og det føltes mye mere som et sykehus, og har ikke mange positive minner derifra...

Skrevet

Jeg var der når jeg var liten, og elska det stedet! Supre aktiviteter, godt samhold, mye morsomt somskjedde, flotte folk som jobba der etc. Hadde fokus på skolen og som var veldig viktig for meg pga høyt fravær siden jeg var så mye syk. Var der 2 ganger. Voksentoppen prøvde jeg en gang, og det føltes mye mere som et sykehus, og har ikke mange positive minner derifra...

Så bra at du hadde fine opphold :) Hvilken årstid var du der, og hvilken anbefaler du eventuelt?

Hi

Skrevet

Hei!!

Jeg var der sommeren da jeg var 10 og 13 år. 14dager. Helt fantastisk sted! Har så mye gode minner å se tilbake på:) sommeren var topp. Hadde uansett lang skoleferie. Og vi dro på stranden, sykkeltur, fjelltur, kanopadling, fant på mye gøy av aktiviteter inne på området også og "trente" en del. Flotte folk som jobbet der og vi ble en stor fin gjeng i alle aldre:) lykke til med deres barns opphold!!:)

Anonymous poster hash: c702c...f1d

Annonse

Skrevet

Noen flere med erfaring?

Skrevet

Hei!!

Jeg var der sommeren da jeg var 10 og 13 år. 14dager. Helt fantastisk sted! Har så mye gode minner å se tilbake på:) sommeren var topp. Hadde uansett lang skoleferie. Og vi dro på stranden, sykkeltur, fjelltur, kanopadling, fant på mye gøy av aktiviteter inne på området også og "trente" en del. Flotte folk som jobbet der og vi ble en stor fin gjeng i alle aldre:) lykke til med deres barns opphold!!:)Anonymous poster hash: c702c...f1d

Tusen takk, satser på at det blir bra :) Har bedt om å få opphold der vår/sommer, siden han reagerer veldig på kulde.

Hi.

Skrevet

Så bra at du hadde fine opphold :) Hvilken årstid var du der, og hvilken anbefaler du eventuelt?

Hi

Jeg var der på slutten av våren begge gangene, men det fordi jeg var ekstremt allergisk mot pollen og alle matallergiene ble verre da, og også astmaen. Var der vel hvertfall en mnd hver gang, hvis ikke mer. Litt lenge siden, så husker ikke helt ;)

Skrevet

Jeg "bodde" der fra jeg var 3 til jeg var 8 .den gang hele vinteren og gikk i barnehage først før skolen. Kjempe flott sted, bare gode minner. Både vinter og sommer :)

Skrevet

Tusen takk for svar, godt å vite at det er flere som har fine opplevelser 😊

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...