Gå til innhold

Trenger erfaring ang testing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er inne på bli gravid, venter og venter på at en spire skal klamre seg fast.

Det jeg lurer på er om noen har fått positiv el test rett før ikm og så vært gravide?

Anonymous poster hash: 578ae...241

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok veldig mange som har. Mange utålmodige sjeler her 😊

Skrevet

Leste litt kjapt el tester kan slå ut ved graviditet ja 😊 hørt om flere som har testet positivt på el test og vært gravide

Skrevet

EL-tester slår generelt ikke ut på graviditet før man har kommet litt på vei... i alle fall såpass at g-test uansett ville gitt deg svaret. Så når EL-test blir så ustabil rundt den tiden der, så ville jeg bare holdt meg til g-test!

Jeg prøvde en EL-test for mye skyld da jeg testet positivt på g-test på 11 dpo. EL-testen ble nesten usynlig! Veeldig svak i alle fall. Den ble ikke positiv før 15 dpo, da hadde jo g-testen min rukket og bli veldig sterk. Så best å bruke EL-test når man tester etter EL og g-test når man tester etter graviditet.

Skrevet

Jeg testet svakt positivt på 2 av 3 tester på torsdag, og svakt positiv på 2 tester på fredag. I går tok jeg en til og fikk gravid 1-2 uker. Jeg skal ikke ha mensen før fredag, så jeg fikk tidlig svar.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...