Gå til innhold

Permisjon

Kath+3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke søkt enda, men skal søke om 100%. Taper penger med 80%. Hva tenker du egentlig på med hvordan vi legger det opp? Barnehageplass vet vi jo ikke når tid vi får. Skal søke de inn i bhg før august 2015, men aner jo ikke når vi evnt kan få fra. Kommer til å snake med sjefen angående dette, og regner ikke med det blir noe problem. Ulønnet permisjon kan hun jo ikke nekte meg, men må høre om det evnt er mulig å starte i jobb igjen tidligere hvis vi plutselig skulle få bhgplass før august. Vet ikke hvor langt du er kommet i svangerskapet, men kan uansett ikke søke før uke 26. Lykke til! Gruer meg litt til å sette meg ned med papirene,for det var så masse styr sist :-)

Ja skal far ha permisjon hos dere? Sammen med dere først eller ta ut på slutten? Vi har nemmelig satt oss med papirene nå, er i uke 24 nå. Tror kanskje jeg tar noe ulønnet før far skal i permisjon, og utsette barnehagestart mot sommer/august 2016. Er vel først da man har krav på? Så får vi overleve på kontantstøtte fra 1 år frem til da(så lenge den ikke blir fjernet!) :-) takk for svar!

Far skal ha 14 dager når jeg kommer hjem fra sykehuset. Har sagt han må spør om de ikke kan gi han litt lenger siden det er tvillinger, men tviler på han kommer til å spørre om det :-) Mulig han også tar ut litt ferie i forbindelse med hjemkomsten. Han vil egentlig ikke være hjemme i permisjon alene, men denne gangen tror jeg han må "trø til". Forrige pappaperm tok han ut ferie i permisjonen sin, dvs at han fikk dobbel lønn. Jeg tok derfor ulønnet perm og vi reiste på ferie i to måneder :-) Helt fantastisk ,men det komme rikk etil å skje denne gangen. Har ikke snakket noe om hvordan han vil gjøre det enda, men tenker han må iallefall ta noen uker alene der jeg går på jobb. Så får jeg ta ulønnet perm evnt frem til bhgstart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...