Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #26 Skrevet 2. november 2014 Hvorfor skal jeg trolle om dette ? HI Anonymous poster hash: 2ebcb...799 Når du har fått advarsler, stikker fra jobb i tide og utide og får beskjed flere ganger om at du gjør en dårlig jobb....ja da er du rimelig treig om det ikke synker inn! Ja du har fått sparken, og det burde du ha fått for lenge siden. Ingen kan være så naiv...så ja, jeg tror du er et troll. Anonymous poster hash: 7fbb6...1c5
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #27 Skrevet 2. november 2014 Sorry altså, men jeg har fortsatt ingen sympati! Ta deg sammen, gå på jobb i morgen. Ja, du får nok sparken, men da har du kanskje lært til neste jobb? Anonymous poster hash: ab590...106
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #28 Skrevet 2. november 2014 Jeg var veldig lei meg og knakk helt sammen . En kollega sa jeg bare skulle reise hjem og at hun skulle si fra til arbeidgiver . Han ble sinna fordi JEG ikke spurte om det var greit først Jobber i produksjonbransjen HI Anonymous poster hash: 2ebcb...799 Er det derfor du har reist hjem alle gangene? Anonymous poster hash: bbed8...56f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #29 Skrevet 2. november 2014 Jeg er ikke syk osv. Jeg føler bare hele tiden at jeg ikke gjør en god jobb . Selv om jeg har fått opplering i over 1 år , så gjør jeg fortsatt mange feil . Jeg vet jo at dette koster arbeidgiver mye . Går derfor og føler meg dårlig . Arbeidsgiver har på et av de muntlige advarselen gitt beskjed om at jeg etter 2 år snart burde kunne gjøre jobben min sikkelig Vet ikke lenger Anonymous poster hash: 2ebcb...799 Hva jobber du med? Hvis du etter nesten 2 år med opplæring fortsatt ikke gjør jobben skikkelig, kan arbeidsgiver si deg opp. Dette forutsetter at det er tatt opp med deg underveis, men det er jo gjort. Når du I TILLEGG går fra jobb i tide og utide, da har du absolutt ingen sak. Arbeidsgiver kan i aller høyeste grad si deg opp, og bør gjøre det. Kanskje du burde funnet deg noe helt annet? Anonymous poster hash: 854c4...a2a
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #30 Skrevet 2. november 2014 Hvis du mot all formodning IKKE skulle få sparken, burde du for all del og for alles skyld si opp selv! Huffameg, du høres ikke mye voksen og seriøs ut! Anonymous poster hash: 1bfcb...92f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #31 Skrevet 2. november 2014 Skjønner din sjef utrolig godt. Beskjed skal altids gi til sjefen. Ingen forlater arbeidsplassen sin på den måten. Du burde sakt opp selv for har du ikke lært deg jobben din på to år så burde du ikke belaste de rundt deg!, Anonymous poster hash: 8dee0...860
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #32 Skrevet 2. november 2014 Jeg tror det er en mulighet for at du sliter mer med psyken enn du innser selv. Så du burde absolutt snakke med legen din, for dette kommer bare til å ødelegge for deg i din neste jobb også. Anonymous poster hash: c1fd3...08f
*Nøtta* Skrevet 2. november 2014 #33 Skrevet 2. november 2014 Så slemme mange av dere er. Lite forståelse ute å går her. Ja, det er feil å gå fra jobb uten å si ifra til sjefen sin. Ja, det er feil å gå fra jobb fordi man gjør en feil. Ja, det er feil å ignorere skriftelige/muntlige advarsler. Det er mange ting som kunne vært gjort annerledes for HIs del, men vet dere... HI får det ikke til! HI klarer faktisk ikke "ta seg sammen" eller "skjerpe seg". Av grunner som vi ikke vet. Mulig HI ikke skjønner det selv engang. Så hva med å "ta seg litt sammen" her og prøve å se bort fra selve handlingen, men heller tenke at det er en GRUNN til at HI ikke klarer denne jobben..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #34 Skrevet 2. november 2014 Hvis du er ikke er syk, hvorfor går du da fra jobben? Kanskje du skal se dette som en ny mulighet, en mulighet til å finne deg en ny jobb. Dette er jo helt tydelig ikke jobben for deg, det er fælt å føle at man ikke mestrer arbeidsoppgavene en skal utføre. Regner ikke med at du trives så godt heller. Du må få opp selvtilliten din igjen, få tilbake troen på deg selv. Da må du skifte jobb, for du vil ikke klare å bygge deg opp igjen der du jobber nå, når du har kommet så skjevt ut. Anonymous poster hash: bbed8...56f
soleia Skrevet 2. november 2014 #35 Skrevet 2. november 2014 Hei! Det høyres absolutt ikkje ut som du har kome på rett plass i denne jobben. Trur sjefen gjer både arbeidsplassen og deg ei teneste ved å seie deg opp. Av og til treng ein ein korreksjon av livskursen. Du må kan hende gå gjennom for deg sjølv kvifor dette skar seg så totalt, og tenkje om du treng hjelp til å takle dei psykiske reaksjonane dine. Du har i overkant sterke reaksjonar på å gjere feil og få korreksjon, men av og til hender det at det skjer seg totalt mellom ein arbeidstakar og arbeidsplassen. Du får sjå på det som ein ny sjanse til å finne eit arbeid du meistrar og trives med. Eg er sikker på at det finnes ein stad der du får nytte evnene dine og kan trives. Så håpar eg du har lært litt om å ta ansvar og vise pliktkjensle for jobben din, og gjer ikkje slike dumme ting ein annan gong. Ynskjer deg lukke til med å finne ein ny, god arbeidsstad.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #36 Skrevet 2. november 2014 Du er nok psykere enn du innser selv. Ta kontakt med legen, få sykemelding og muligens aap. Det du beskriver er sykdom. Ikke kom i en situasjon der du står uten inntekt. Anonymous poster hash: 44c8a...859
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #37 Skrevet 6. november 2014 Hvordan går det med deg HI? Har du vært i samtale med arbeidsgiver? Anonymous poster hash: 854c4...a2a
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #38 Skrevet 6. november 2014 Etter to år i en jobb bør man selv ha innsett at man kanskje skal finne noe annet å gjøre hvis man ikke mestrer det man er ansatt for å gjøre. Å bryte sammen fordi ting går i dass kan man rett og slett ikke gjøre, man kan heller ikke bare gå hjem som det passer. Voksne folk ser at de har gjort feil, forsøker å fikse feilen eller gir beskjed til nærmeste person/leder som kan hjelpe til med å fikse feilen. Man lærer av de tabbene man gjør, så gjør man dem ikke igjen. Er du litt enkel siden du ikke klarer å gjøre det du skal? Diagnose av noe slag? Anonymous poster hash: 6e377...e7b
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #39 Skrevet 6. november 2014 Er du i ein form for fagforening ? Vist ikkje kan du barre legge jobben på hylla. Du har advarsler og muntlige krav på deg så ligger du tynt ann. Anonymous poster hash: 62271...3ed
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 6. november 2014 #40 Skrevet 6. november 2014 For noen nedverdigende svar du får fra mange! Kan hende du sliter mer enn du tror. Du trenger kanskje hjelp. Gå til legen og snakk med han om hvordan du har det. For meg virker det nesten som du hat en slags angst du ikke takler.. Men jeg kan ikke vite det. Så snakker du helt ærlig med arbeidgiver og legger alle kortene på bordet. Si at du vet det er en belastning og be om en ny sjanse. Si du skal få hjelp. Mest sannsynlig får du hjelp fra legen som henviser deg videre til psykolog som kan hjelpe deg å jobbe med disse tingene. Her var mye "skjerp deg" og "ta deg sammen".. Det er ikke tvil om at du sliter veldig, men det er ikke alltid det er bare å ta seg sammen. Overse de stygge kommentarene og prøv å ta tak i det med å søke hjelp. Om ikke blir det fort en ond sirkel som dukker opp igjen på en evt ny arbeidsplass.
Iiiiik Skrevet 6. november 2014 #41 Skrevet 6. november 2014 Men er dette en jobb du reelt sett vil ha? En jobb du ikke klarer godt nok selv etter to år? En jobb der du ikke tør å snakke med lederen din om at du må gå hjem? En jobb der du selv etter advarsler, forlater gråtende? Jeg skjønner lederen din godt. Du blir for upålitelig når du forlater arbeidsplassen uten å si fra og du behersker ikke oppgavene du er satt til å løse selv etter opplæring. Det høres også ut som om lederen din har fulgt arbeidsgivers forpliktelser ved å gi deg opplæring, ved å skriftliggjøre advarsler osv. Synes rådet om å oppsøke hjelp er godt. Du trenger hjelp til å takle motgang og du trenger kanskje også hjelp til å vurdere hvilke yrker du kan beherske. Ved å bli i den jobben du har nå, kjører du deg selv stadig lengre ned i fortvilelse. Nå er du vel såpass engstelig og "frynsete" at du neppe får til særlig mye og det går sikkert utover dagligfungeringen din sånn ellers også.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #42 Skrevet 6. november 2014 Jeg har hatt det ganske dårlig i det siste Føler ikke jeg gjør et godt arbeid på jobb heller . Jeg har reist fra jobb noen ganger uten å si fra til arbeidsgiver , men har jo sagt ifra til en kollega ! Holder ikke dette ? Sjefen min mente at dette ikke holdt og at det er HAN som må få alle beskjeder ... Jeg gjorde en feil på jobb på fredag og ble så lei meg at jeg bare måtte reise . Fikk da en tlf fra sjefen om at han synes jeg burde finne meg en annen jobb ! Hva mener dere ? Anonymous poster hash: 2ebcb...799 I vår bedrift, og de andre jeg har jobbet i. Står det i arb. reglementet at man skal melde fra til leder og ikke til medarbeider ved sykdom. Nå har du ikke vært syk engang. Virker som du er sutrete. Holder med sjefen din, du virker meget useriøs og selvopptatt. Anonymous poster hash: c084f...971
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå