Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #26 Skrevet 3. november 2014 Fulgte en dusjkrakk med huset når vi kjøpte, og den skulle kastes med en gang. Men så fikk jeg prolaps i ryggen, og vips ble den min beste venn. Dog etter å ha blitt skrubbet og desinfisert godt ;-) Anonymous poster hash: a291d...6a0
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #27 Skrevet 3. november 2014 Ja, har en stol ved siden av badekaret. Den er prikken over i'en der altså, og brukes til å legge på klær. Anonymous poster hash: 72bc2...975
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #28 Skrevet 3. november 2014 Vi har også stort bad og har helt klart en stol der inne. Vi har nok oppbevaringsplass, i tillegg til den vanlige baderomsinnredningen har vi tre smale høyskap, en stor kommode og hyller på veggen over kommoden. Vi har ekstra langt badekar og stort dusjhjørne. I tillegg har vi en god kurvstol å sitte i. Stolen blir brukt daglig av liten og stor. Mannen kan sitte i den når han f.eks smører føttene sine og tar på sokker, jeg kan sitte i den når de minste leker i badekaret og når jeg har tatt en unge opp av badekaret og tullet henne i badekaret sitter hun gjerne i stolen og koser seg litt mens jeg hjelper den andre ungen. Det er riktig at det blir lett å slenge klær i stolen, men det kan jeg leve med. Anonymous poster hash: 5aa77...c88
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #29 Skrevet 3. november 2014 Vi har også stort bad og har helt klart en stol der inne. Vi har nok oppbevaringsplass, i tillegg til den vanlige baderomsinnredningen har vi tre smale høyskap, en stor kommode og hyller på veggen over kommoden. Vi har ekstra langt badekar og stort dusjhjørne. I tillegg har vi en god kurvstol å sitte i. Stolen blir brukt daglig av liten og stor. Mannen kan sitte i den når han f.eks smører føttene sine og tar på sokker, jeg kan sitte i den når de minste leker i badekaret og når jeg har tatt en unge opp av badekaret og tullet henne i badekaret sitter hun gjerne i stolen og koser seg litt mens jeg hjelper den andre ungen. Det er riktig at det blir lett å slenge klær i stolen, men det kan jeg leve med. Anonymous poster hash: 5aa77...c88 Tullet henne inn i badehåndkleet selvfølgelig, jeg pakker ikke ungene inn i badekar Anonymous poster hash: 5aa77...c88
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #30 Skrevet 3. november 2014 Vi har også stort bad og har helt klart en stol der inne. Vi har nok oppbevaringsplass, i tillegg til den vanlige baderomsinnredningen har vi tre smale høyskap, en stor kommode og hyller på veggen over kommoden. Vi har ekstra langt badekar og stort dusjhjørne. I tillegg har vi en god kurvstol å sitte i. Stolen blir brukt daglig av liten og stor. Mannen kan sitte i den når han f.eks smører føttene sine og tar på sokker, jeg kan sitte i den når de minste leker i badekaret og når jeg har tatt en unge opp av badekaret og tullet henne i badekaret sitter hun gjerne i stolen og koser seg litt mens jeg hjelper den andre ungen. Det er riktig at det blir lett å slenge klær i stolen, men det kan jeg leve med. Anonymous poster hash: 5aa77...c88 Tullet henne inn i badehåndkleet selvfølgelig, jeg pakker ikke ungene inn i badekar Anonymous poster hash: 5aa77...c88 Akkurat det ser jeg for meg at vi skal bruke stolen til også. Med et så fint bad er det kjekt å bruke litt ekstra tid der Har du link eller husker du hvor du kjøpte kurvstolen din? Hi Anonymous poster hash: 2be19...bde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå