Gå til innhold

Har du stol på badet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja vi har en fra Ikea med rygg.

Grei å stå på for minste når hun pusser tennene, legge og henge klær på, bruker når jeg klipper ungene, når en av de vil ha selskap inne på badet eller er syke og jeg vil være med de.

Ungene sitter på den når vi klipper eller lakker negler.

Kommer nok til å kaste den når de er større og behovet er borte.

Anonymous poster hash: f0e57...58a

Vi har kjøpt hus med stooort bad, og jeg tenkte det hadde vært greit med en stol i hjørnet hvor jeg kan sitte når jeg kler på barnet, i tillegg til at det hadde vært fint.

Men jeg ser ikke helt for meg hvilken type. Kan liksom ikke gå for ørelapp heller :P kanskje kurvstol?

Hi

Anonymous poster hash: 2be19...bde

Annonse

Vi har kjøpt hus med stooort bad, og jeg tenkte det hadde vært greit med en stol i hjørnet hvor jeg kan sitte når jeg kler på barnet, i tillegg til at det hadde vært fint.

Men jeg ser ikke helt for meg hvilken type. Kan liksom ikke gå for ørelapp heller :P kanskje kurvstol?

Hi

Er i alle fall greit å velge en stol som kan vaskes godt eller skylles i dusjen.

Anonymous poster hash: f0e57...58a

Vi har en slik på det ene badet. Er vel rimelig fornøyd, legger ikke merke til den egentlig, og det var i grunnen tanken da jeg kjøpte den. Men greit å ha et annet sted enn å doen å sitte på når barna bader.

http://www.room21.no/no/artiklar/charles-ghost-krakk_barstol-46-cm-transparent.html

Endret av Elsker livet

Hi

Ender ikke sånne stoler bare alltid opp som oppbevaringsplass? Fulle av klær osv.? ;)

Har ikke stol på badet nei, det er ikke plass. Kler ungene på soverommet. Sitter på dolokket når jeg hjelper til med tannpuss etc. Kunne fint stått også.

Men greit - akkurat når ungene bader hadde det vært deilig med en god stol!

Jeg ville heller hatt en hylle eller helst kommode, framfor en stol

Anonymous poster hash: 58fa2...380

Hi

Kurvstol! Har ikke selv, men når jeg får stort nok bad skal jeg ha en. Tenk til fotbaf <3

Anonymous poster hash: cf122...ad4

Ja. En enkel krakk. Fikk den da jeg var gravid og ikke klarte stå gjennom en hel dusj. Etterpå har jeg syntes at den var kjekk å ha der. Sitter blant annet der mens jeg pusser tennene til barnet, når jeg tar på meg hold-in-strømpebuksene og når jeg sitter ved siden av barnet som bader :)

Anonymous poster hash: 64d3e...5c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...