Gå til innhold

Uff.. Mannen kom ikke.

Anbefalte innlegg

I følge appen hadde jeg eggløsning i går (jeg tester ikke denne måneden fordi det ble så stressende sist) Vi hadde oss i går kveld, og håpet svømmerne kom seg langt opp mot målet sitt ;) I dag tidlig fikk vi lyst på hverandre igjen og satte i gang.. Men det gikk aldri for mannen min.. Han klarte det bare ikke.. Vi byttet posisjon akkurat idet det var i ferd med å gå for han, så det ødela alt.. Nå ligger jeg her da, og lurer på om dette kan ha ødelagt for de svømmerne vi sendte inn i går? Vet det er skikkelig dumt spørsmål men 😝

Anonymous poster hash: f114d...114

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144179126-uff-mannen-kom-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I følge appen hadde jeg eggløsning i går (jeg tester ikke denne måneden fordi det ble så stressende sist) Vi hadde oss i går kveld, og håpet svømmerne kom seg langt opp mot målet sitt ;) I dag tidlig fikk vi lyst på hverandre igjen og satte i gang.. Men det gikk aldri for mannen min.. Han klarte det bare ikke.. Vi byttet posisjon akkurat idet det var i ferd med å gå for han, så det ødela alt.. Nå ligger jeg her da, og lurer på om dette kan ha ødelagt for de svømmerne vi sendte inn i går? Vet det er skikkelig dumt spørsmål men

I følge appen hadde jeg eggløsning i går (jeg tester ikke denne måneden fordi det ble så stressende sist) Vi hadde oss i går kveld, og håpet svømmerne kom seg langt opp mot målet sitt ;) I dag tidlig fikk vi lyst på hverandre igjen og satte i gang.. Men det gikk aldri for mannen min.. Han klarte det bare ikke.. Vi byttet posisjon akkurat idet det var i ferd med å gå for han, så det ødela alt.. Nå ligger jeg her da, og lurer på om dette kan ha ødelagt for de svømmerne vi sendte inn i går? Vet det er skikkelig dumt spørsmål men

Akkurat det samme opplevde jeg i sommer, ble frustrert over at han ikke kom- Gravid ble jeg av kvelden i forveien ;)

Det ordner seg :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...