Gå til innhold

Ang min tale til brudgom i vårt bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg lage min tale som et eventyr??

Har du noen gode ideer??

På forhånd TUSEN takk

Anonymous poster hash: 9e9aa...a7c

Skrevet

Det kan bli veldig bra om du greier å være gjennomført i formen, men du risikerer også at eventyrformen kan bli litt klein om den ikke er gjennomført.... men slik er det jo egentlig med alt.

Det som er viktigst er at du sier det du føler for og at du sier det fra hjertet. Da er det ikke så mye som kan gå galt.

Har dessverre ikke noen gode ideer, men dytter i hvert fall litt :)

Lykke til både med bryllupet og talen :)

Anonymous poster hash: 5a3b0...b2e
Skrevet

Vil liksom ha noe orginalt, noe spesielt

Andre tips ?

Skrevet

Jeg var i bryllup der bruden hadde eventyrtale. Den var utrolig velskrevet og kjempefint fremført. Kanskje den beste talen jeg har hørt. Men du må være litt flink å skrive eller få hjelp:)

Anonymous poster hash: df9b8...468

Skrevet

Vil liksom ha noe orginalt, noe spesielt

Andre tips ?Anonymous poster hash: 9e9aa...a7c

Noe spesielt blir det jo nesten uansett, hvis du får frem hva som er spesielt i deres relasjon. Eventyr kan bli veldig bra hvis du fikser formen bra, men det kan også bli dårlig.

Skrevet

Jeg laget et eventyr utav min tale en gang jeg var forlover, det var kjempesuksess!

Veldig mange kom i ettertid og skrøt av talen, og sa at det var den mest rørende siden den var så gjennomtenkt. (tviler ikke på at de andre talerne ikke hadde gjennomtenkte taler altså, men forrstod godt hva folk mente)

Og pluss i boken: det blir ikke så skummelt å skulle lese opp et eventyr, som å skulle holde en tale. ;)

Skrevet

Takk for svar

Er så usikker på hva jeg tørr

Så flinke dere er

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...