missdec Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 Jeg har såvidt testet positivt, men har bare tenkt litt på dette med tidlig ultralyd...Hvis spiren sitter kommer jeg til å være 12 uker på vei romjula...blir veldig vanskelig å ikke skulle fortelle dette til familien når jeg kommer hjem uka før. Vi skal også besøke svigers når jeg er rundt 8 uker på vei, og vi må nesten fortelle dem nyheten da selv om det egentlig er for tidlig...Det er i forbindelse med et selskap - så de kommer til å skjønne tegninga uansett om jeg ikke drikker vin...Derfor har jeg lurt på om jeg skulle tatt en tidlig ultralyd for å få bekreftet at det faktisk er en levende liten spire der før vi slipper nyheten. Vil gjerne høre deres tanker og erfaringer Takk!
Daquiry Skrevet 1. november 2014 #2 Skrevet 1. november 2014 (endret) Jeg tok UL i uke 6,7,8 pga blødninger, hadde nok tatt i uke 8 uansett. Skal ta UL i uke 12. Endret 1. november 2014 av Daquiry
BettyBoob Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 jeg er gravid med nr 3 nå, og med første hadde jeg kun OUL, med andremann tok jeg en privat i uke 12 og gjør det samme nå Er 6+4 i dag. Har liiiitt lyst til å ta en om et par uker, men tror jeg klarer å holde meg. Koster jo flesk.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #4 Skrevet 1. november 2014 Ta en tidlig ul:) Godt å få sett hjertebank før du forteller, og skulle det være noe galt er det bedre å vite det nå enn senere. Anonymous poster hash: d2ba5...17e
Bien86, med to prinsesser Skrevet 1. november 2014 #5 Skrevet 1. november 2014 Hei. Jeg har hvert i vei og tatt UL i dag, er nå 8 + 4 på vei. Alt så fint ut der og hjertet banket som det skulle. Jeg har fortalt det til de nærmeste, er fint og ha de som støtte hvis noe skulle gå galt. Ellers er det jo greit nå med tanke på at det nærmer seg juletider. Tok også UL så tidlig etter som jeg ville vite om det lå en eller to spirer der inne. Fikk tvillinger sist gang så er glad det bare er en denne gangen
Fru B. Skrevet 4. november 2014 #7 Skrevet 4. november 2014 Jeg tok UL i uke 6,7,8 pga blødninger, hadde nok tatt i uke 8 uansett. Skal ta UL i uke 12. Kan jeg spørre om de så no spesielt i uke 6?jeg skal på ul til torsdag, da er jeg 6+2:) litt spent på hva vi se:))
Daquiry Skrevet 5. november 2014 #8 Skrevet 5. november 2014 Jeg tok UL i uke 6,7,8 pga blødninger, hadde nok tatt i uke 8 uansett. Skal ta UL i uke 12. Kan jeg spørre om de så no spesielt i uke 6?jeg skal på ul til torsdag, da er jeg 6+2:) litt spent på hva vi se:)) I uke 6 ser de ikke annet enn en fosterpose og en plommesekk, og en ørliten strek som er embryoet. Men hun var fornøyd og mente at alt var som det skulle Lykke til!
BettyBoob Skrevet 5. november 2014 #9 Skrevet 5. november 2014 jeg klarte ikke å holde meg gitt! Ble en UL i går, så et bankende hjerte og en bitteliten ert på 7 mm sammen med plommesekk og fosterpose Gleder meg til uke 12 med ny UL hvor det er en liten baby å se!
Gjest Ovidia Skrevet 5. november 2014 #10 Skrevet 5. november 2014 Spennende BettyBoob. Jeg har bestilt UL uke 7 for å se at det virkelig er noe på gang, og i uke 13 for fosterdiagnostikk. Spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå