Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Siden vi startet prøvingen (går inn i 3pp nå), så har jeg hatt nesten konstante murringer/smerter og småblødninger gjennom hele syklusen.

Jeg har de siste to årene hatt spottblødninger 1-2 dagrf ør mens, men nå er det gjennom hele syklusen.

Jeg var og tok en vevsprøve av livmorhalsen for nå 6 uker siden og etter det tok smertene og blødningene seg kraftig opp.
Det kjennes bare ikke riktig ut.

Jeg vet jeg ikke er gravid på noen måte ihvertfall, men jeg lurer veldig på hva det er for noe.
Noen som har noen erfaring?

Får også enorme smerter når vi har lagt inn aksjer under eggløsning, kramper som kan minne om åpningsrier.
Det kjennes ikke riktig ut.

Skal til gynekolog på mandag å få sjekket om det kan ha noe med vevsprøven å gjøre, eller om det kan være noe annet.

Tanken på endometriose har slått meg, men syns jo det er litt snodig at det plutselig oppstod når vi begynte på prøvingen, og ikke før.
Eneste mulige tegnet før er jo spottblødning og smerter to dager før mens.
Ellers ingenting.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144179011-konstante-sm%C3%A5bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg må nok ta noen blodprøver regner jeg med.
Kjenner jeg begynner å bli litt nedfor nå, for etter 3 dagers pause i smerter, så er det på den igjen, og eggløsning er ikke før om ca 3-4 dager.
Og hvis det følger som det har gjort de to foregående månedene, så er det mye vondter fram til 1 uke etter mens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...