Gå til innhold

Trenger hjelp av noen kreative damer. Jeg har et stygt sikringskap i gangen, vil skjule det? Noen gode ideer?

Anbefalte innlegg

Sikringskapet står nærme døra på den ene veggen. Og stikker ca 7-10 cm ut fra veggen. Jeg kan ikke sette skap foran fordi det er plassert inntil veggen ved døra.

Så da tenker jeg om noen han noen gode ideer? Det er også en ganske smal gang, som ikke hjelper....

Håper noen kreative damer vil hjelpe meg litt:))

Anonymous poster hash: 13058...46f

Fortsetter under...

Male det med krittmaling slik at du kan skrive på det?Anonymous poster hash: 0ebb2...f17

Og så kan du prøve å ramme det inn ved å kappe til planker, for å skjule sidene

Anonymous poster hash: 0ebb2...f17

Male det med krittmaling slik at du kan skrive på det?Anonymous poster hash: 0ebb2...f17

Og så kan du prøve å ramme det inn ved å kappe til planker, for å skjule sidene

Anonymous poster hash: 0ebb2...f17

God ide :) Blir mye bedre med en treramme rundt, med tavlemalingdør. Eller hvit ramme med hønsenetting og kanskje små klyper til beskjeder.

Anonymous poster hash: 3e634...efb

Annonse

Sett en ramme rundt, mal med en matt svart eller grå farge, og bruk som beskjedtavle med kritt? Og rammen kan du jo feste noen hyggelige bilder på. 

Bare kombinerte alle andre sine gode ideer her ;)

Anonymous poster hash: 77c15...51e

Eller fremheve det med å male det skinnende signalrødt med medisinkors på, eller en tekst av et eller annet slag f.eks et dikt 

Eller fremheve det med å male det skinnende signalrødt med medisinkors på, eller en tekst av et eller annet slag f.eks et dikt

Det var lurt. Ramme inn skapet med lister, og skrive et dikt på skapet.

Anonymous poster hash: 15f15...de7

Vi satte opp en Ivarhylle fra ikea rundt sikringsskapet i en leilighet jeg bodde i.

Den smale hyllen, ca 60 cm passet akkurat rund, skapet ble litt borte og vi fikk et stad å ha andre ting plassert. Husker vi hadde fasttelefonen der, nå er det nesten ingen som har det lenger :fnise:

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...