Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #26 Skrevet 14. november 2014 Jeg har i de siste dagene bare blitt dårligere og dårligere. Jeg er nå midt i den tiden hvor spiren har dødd de to siste gangene. Men har mer symtptomer enn jeg noen gang hadde i de to forrige graviditetene. Jeg klarer nesten ikke gjøre noen ting, da jeg er så uvel. Er rett og slett sengeliggende... Skal jeg ta det som et godt tegn? ja det skal du absolutt jeg er dårlig denne gangene jeg også, noe jeg ikke var sist gang! I dag fikk jeg se et bankende hjerte på ul <3Anonymous poster hash: 0df34...b03 Åh, det er jo bare helt fantasisk! Gratulerer så mye! Det var du som blødde ikke sant?tusen takk stemmer det, men knøttet hadde det helt fint <3 , så nå krysser vi fingre for at den lille vokser seg stor og sterk :)anbefaler deg virkelig en tidlig ul så slipper du å gå å gruble, det er ikke noe kjekt Anonymous poster hash: 0df34...b03
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #27 Skrevet 14. november 2014 Jeg har i de siste dagene bare blitt dårligere og dårligere. Jeg er nå midt i den tiden hvor spiren har dødd de to siste gangene. Men har mer symtptomer enn jeg noen gang hadde i de to forrige graviditetene. Jeg klarer nesten ikke gjøre noen ting, da jeg er så uvel. Er rett og slett sengeliggende... Skal jeg ta det som et godt tegn?ja det skal du absolutt jeg er dårlig denne gangene jeg også, noe jeg ikke var sist gang! I dag fikk jeg se et bankende hjerte på ul <3Anonymous poster hash: 0df34...b03 Åh, det er jo bare helt fantasisk! Gratulerer så mye! Det var du som blødde ikke sant?tusen takk stemmer det, men knøttet hadde det helt fint <3, så nå krysser vi fingre for at den lille vokser seg stor og sterk :)anbefaler deg virkelig en tidlig ul så slipper du å gå å gruble, det er ikke noe kjekt Anonymous poster hash: 0df34...b03 her ble startet mitt oppdelt men det ser du sikkert Anonymous poster hash: 0df34...b03
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #28 Skrevet 14. november 2014 Jeg har i de siste dagene bare blitt dårligere og dårligere. Jeg er nå midt i den tiden hvor spiren har dødd de to siste gangene. Men har mer symtptomer enn jeg noen gang hadde i de to forrige graviditetene. Jeg klarer nesten ikke gjøre noen ting, da jeg er så uvel. Er rett og slett sengeliggende... Skal jeg ta det som et godt tegn?ja det skal du absolutt jeg er dårlig denne gangene jeg også, noe jeg ikke var sist gang! I dag fikk jeg se et bankende hjerte på ul <3Anonymous poster hash: 0df34...b03 Åh, det er jo bare helt fantasisk! Gratulerer så mye! Det var du som blødde ikke sant?tusen takk stemmer det, men knøttet hadde det helt fint <3, så nå krysser vi fingre for at den lille vokser seg stor og sterk :)anbefaler deg virkelig en tidlig ul så slipper du å gå å gruble, det er ikke noe kjekt Anonymous poster hash: 0df34...b03 her ble startet mitt oppdelt men det ser du sikkert Anonymous poster hash: 0df34...b03 å herregud, SVARET Anonymous poster hash: 0df34...b03
LusiLyn Skrevet 14. november 2014 Forfatter #29 Skrevet 14. november 2014 Jeg har i de siste dagene bare blitt dårligere og dårligere. Jeg er nå midt i den tiden hvor spiren har dødd de to siste gangene. Men har mer symtptomer enn jeg noen gang hadde i de to forrige graviditetene. Jeg klarer nesten ikke gjøre noen ting, da jeg er så uvel. Er rett og slett sengeliggende... Skal jeg ta det som et godt tegn?ja det skal du absolutt jeg er dårlig denne gangene jeg også, noe jeg ikke var sist gang! I dag fikk jeg se et bankende hjerte på ul <3Anonymous poster hash: 0df34...b03 Åh, det er jo bare helt fantasisk! Gratulerer så mye! Det var du som blødde ikke sant?tusen takk stemmer det, men knøttet hadde det helt fint <3, så nå krysser vi fingre for at den lille vokser seg stor og sterk :)anbefaler deg virkelig en tidlig ul så slipper du å gå å gruble, det er ikke noe kjekt Anonymous poster hash: 0df34...b03 her ble startet mitt oppdelt men det ser du sikkert Anonymous poster hash: 0df34...b03 å herregud, SVARET Anonymous poster hash: 0df34...b03 Ja, jeg skal ha tidlig ul, men venter til jeg er syv uker, slik at jeg kan forvente å se hjertebank....! Nå er jeg 5+4...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #30 Skrevet 14. november 2014 Jeg har i de siste dagene bare blitt dårligere og dårligere. Jeg er nå midt i den tiden hvor spiren har dødd de to siste gangene. Men har mer symtptomer enn jeg noen gang hadde i de to forrige graviditetene. Jeg klarer nesten ikke gjøre noen ting, da jeg er så uvel. Er rett og slett sengeliggende... Skal jeg ta det som et godt tegn? ja det skal du absolutt jeg er dårlig denne gangene jeg også, noe jeg ikke var sist gang! I dag fikk jeg se et bankende hjerte på ul <3Anonymous poster hash: 0df34...b03 Åh, det er jo bare helt fantasisk! Gratulerer så mye! Det var du som blødde ikke sant?tusen takk stemmer det, men knøttet hadde det helt fint <3, så nå krysser vi fingre for at den lille vokser seg stor og sterk :)anbefaler deg virkelig en tidlig ul så slipper du å gå å gruble, det er ikke noe kjekt Anonymous poster hash: 0df34...b03 her ble startet mitt oppdelt men det ser du sikkert Anonymous poster hash: 0df34...b03 å herregud, SVARET Anonymous poster hash: 0df34...b03 Ja, jeg skal ha tidlig ul, men venter til jeg er syv uker, slik at jeg kan forvente å se hjertebank....! Nå er jeg 5+4...ja det er kanskje like greit, men det er den tålmodigheten da,sukk men jeg leste på den andre tråden din Vedr symptomer, og mye av det du har opplever jeg også! Tror du lykkes denne gangen jeg, krysser fingre for det Anonymous poster hash: 0df34...b03
LusiLyn Skrevet 14. november 2014 Forfatter #31 Skrevet 14. november 2014 Jeg har i de siste dagene bare blitt dårligere og dårligere. Jeg er nå midt i den tiden hvor spiren har dødd de to siste gangene. Men har mer symtptomer enn jeg noen gang hadde i de to forrige graviditetene. Jeg klarer nesten ikke gjøre noen ting, da jeg er så uvel. Er rett og slett sengeliggende... Skal jeg ta det som et godt tegn?ja det skal du absolutt jeg er dårlig denne gangene jeg også, noe jeg ikke var sist gang! I dag fikk jeg se et bankende hjerte på ul <3Anonymous poster hash: 0df34...b03 Åh, det er jo bare helt fantasisk! Gratulerer så mye! Det var du som blødde ikke sant?tusen takk stemmer det, men knøttet hadde det helt fint <3, så nå krysser vi fingre for at den lille vokser seg stor og sterk :)anbefaler deg virkelig en tidlig ul så slipper du å gå å gruble, det er ikke noe kjekt Anonymous poster hash: 0df34...b03 her ble startet mitt oppdelt men det ser du sikkert Anonymous poster hash: 0df34...b03 å herregud, SVARET Anonymous poster hash: 0df34...b03 Ja, jeg skal ha tidlig ul, men venter til jeg er syv uker, slik at jeg kan forvente å se hjertebank....! Nå er jeg 5+4...ja det er kanskje like greit, men det er den tålmodigheten da,sukk men jeg leste på den andre tråden din Vedr symptomer, og mye av det du har opplever jeg også! Tror du lykkes denne gangen jeg, krysser fingre for det Anonymous poster hash: 0df34...b03 Håper det! Det er dumt å komme på ul i uke seks, også er det kanskje for tidlig å se hjerteslag uansett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå