Stoltfrøken Skrevet 31. oktober 2014 #1 Del Skrevet 31. oktober 2014 Syns det hadde vært så hyggelig med en skravletråd for oss som venter på mai du skjønne milde Jeg kommer i alle fall ikke til å bruke Facebook,synes det er ålreit med den anonymiteten som er her inne Jeg kan jo starte litt med å fortelle om meg selv! Jeg er 22 år fra Østfold,og sammen med samboeren min (24) venter vi vårt første barn Jeg er 12+0 idag,og vi kan endelig slippe jubelen løs føler vi Var på tidlig UL denne uken og fikk se en sprellende tass på 5cm og et bankende hjerte Foreløpig termin er 18.mai. Håper det er flere som vil bli med inn hit! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178836-maibaby-2015/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessismore Skrevet 1. november 2014 #2 Del Skrevet 1. november 2014 Hei hei! Gøy å endelig være i 2. tri, det beste trimesteret! Her kommer nr 3 en gang mellom 11. og 20. mai. Vet ikke helt når, men legen mener 11., og jeg mener 20. Så da satser vi på en gang midt i mellom, 17. f.eks. Vi har ei jente på 3,5 og en gutt på snart 1 år, så her blir det hektisk. Formen er god, faktisk bedre enn med de to andre, muligens fordi jeg rett og slett ikke har tid til å være dårlig. Ikke trøtt heller. Håper snart magen kommer, for jeg føler meg bare tjukk. Syns alle andre bare er nydelige som gravide, selv føler jeg meg crap... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178836-maibaby-2015/#findComment-146777028 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snertne85 Skrevet 1. november 2014 #3 Del Skrevet 1. november 2014 Hei. Jeg har i månedskiftet april/mai, har forsåvidt meldt meg inn april-klubben og siden det er enten eller :-) Legen mener terminen er 7. mai. Jeg selv havner en uke etter, 30.april. Jeg er ca13-14 uker på vei :-) Er småkvalm hele tiden, og konstant trøtt og sliten fra tidlig på ettermiddagen til jeg nesten i søvne legger meg kl. 21 :-P Jeg er 29 år og venter mitt andre barn, samboer sitt fjerde barn :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178836-maibaby-2015/#findComment-146778177 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuglekassa Skrevet 3. november 2014 #4 Del Skrevet 3. november 2014 Heihei, jeg har termin 15.mai mitt andre barn, har jente på snart 8 fra før og er samboer sitt første. Jeg er 28 og sambo er 26, vi bor i trondheim. Har vært utrolig dålig i dette svangerskapet og er nå i min femte uke der jeg er 100% sykemeldt. Har gått ned 4 kg, har veldig lavt blodtrykk og kaster opp alt mellom 1-10 ganger i døgnet. Veldig deilig å endelig være ferdig med 1.trimester straks, håper formen blir deretter også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178836-maibaby-2015/#findComment-146782040 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltfrøken Skrevet 4. november 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 4. november 2014 Hei:) Venter mitt første barn, termin dato er 11 mai, er 13+2. Bor i Akershus - lessismore hadde vært gøy om vi fikk barn på samme dag formen min har vært egentlig ganske fin, de første 10 ukene var jeg litt kvalm,hodepine,vondt i rompeballen min(som da kalles bekken, hvis ikke jeg tar feil) og hadde 4 ganger med brunlig utflod. 2 UL lyd kunne bekrefte at alt var flott Er litt glad jeg har passer tolv ukene å føler meg ganske rolig nå. Ellers har jeg ingen symptomper, og da mener jeg ingen! Bar lat og små trøtt ny å ne. Og gleder meg sykt til magen kommer. Noen som har fått mage allerede? Jeg ser gravid ut kveldene da, men det er vel bare kanskje fordi jeg blir oppblåst? Håper noen kan putte inn noen kommentarer dette med symptomper osv, førstegangsgravid så mange spm som går i hodet mitt!! Jeg er også førstegangs,og føler meg ganske "typisk" der.. Kvalm med sporadisk oppkast,blir mye raskere trøtt og sliten,og hadde ømme bryster (som forresten har vokst betraktelig) de første ukene Men det er jo så utrolig individuelt,så hvis alt er bra med lille inni der tror jeg du skal se på deg selv som en av de heldige Jeg har fått mage allerede,syns den kom overraskende fort Samboer la i alle fall merke til det med en gang og synes det er fryktelig stas I begynnelsen følte jeg meg bare tjukk og oppblåst,og oppblåst var jeg virkelig Føler meg ikke akkurat som en gudinne nå heller,har alltid vært godt trent og synes det er fryktelig uvant at kroppen forandrer seg sånn..Men det er jo en fantastisk grunn til at den gjør det,så dette skal vi nok komme oss igjennom sammen! Håper alle som føler seg så dårlige blir bedre snart,det er så kjedelig å ikke orke! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178836-maibaby-2015/#findComment-146784752 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessismore Skrevet 4. november 2014 #6 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Hei lionel! Fin dato vi har, 11. mai blir bra vettu! Dette med symptomer, jeg har gjort dette 3 ganger nå, og hver gang er jeg like nervøs fordi jeg nesten ikke har noen symptomer. I første svangerskap var jeg litt trøtt, men ingenting mer. I andre svangerskap kjente jeg litt murringer nederst i magen, og denne ganger er jeg bittelitt kvalm nå og da. Så ikke alle blir sengeliggende med bekkenproblemer og kvalme og andre problemer. Det er faktisk like vanlig å ikke merke noenting. Har du vært på tidlig ul da? Jeg skal på torsdag, og er kjempespent! Endret 4. november 2014 av Lessismore Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178836-maibaby-2015/#findComment-146784791 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessismore Skrevet 6. november 2014 #7 Del Skrevet 6. november 2014 Hei lionel! Fin dato vi har, 11. mai blir bra vettu! Dette med symptomer, jeg har gjort dette 3 ganger nå, og hver gang er jeg like nervøs fordi jeg nesten ikke har noen symptomer. I første svangerskap var jeg litt trøtt, men ingenting mer. I andre svangerskap kjente jeg litt murringer nederst i magen, og denne ganger er jeg bittelitt kvalm nå og da. Så ikke alle blir sengeliggende med bekkenproblemer og kvalme og andre problemer. Det er faktisk like vanlig å ikke merke noenting. Har du vært på tidlig ul da? Jeg skal på torsdag, og er kjempespent! Hei Hyggelig med svar! Det er litt betryggende å høre faktisk fra andre om at det er faktisk helt normalt å ikke kjenne noen ting eller ikke ha noen symptomper. Jeg håper bare at magen min dukker opp snart Er så utålmodig jeg! Også lurer jeg på hvordan det gikk med deg i dag? Du var på UL Håper alt stå vel med lille❤ når jeg tenker meg om så var jeg jo på Ul tre ganger, den siste gangen var nå 29 Oktober og alt stå bra med lille. Var så koselig å se at h*n hadde fått nese, føtter, hender, du så munnen tydlig osv Var nesten sånn at jef begynte å gråte Det klør i fingrene å dra på en til i neste uke, (mest fordi jeg er nyskjerrig på kjønnet) men lommeboken liker ikke det så godt men det er så verdt det! Hva synes dere? Synes du/dere burde jeg vente? Gleder meg til å høre fra deg Klem ☺ Hei! Så koselig å bli husket på! Joda, det gikk kjempebra på ul idag! Det var hender og føtter, nese og alt annet et lite foster skal ha. Nakkefolden var fin, så ingen downs syndrom der. (Ikke for det, altså, jeg har en bror med downs, så det hadde vi taklet fint. ) Jeg ble satt tilbake noen dager, så nå estimerer de 15. mai, istedet for 11. Jaja, babyen kommer når den selv er klar uansett. Gynekologen kunne til og med gjette kjønn, og hun syntes hun så en liten tut der. Artig det, da får vi to tette gutter! Har du allerede vært på tre ultralyder, lionel? Av ren nysgjerrighet, eller andre grunner? Når skal du på ordinær ul da? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178836-maibaby-2015/#findComment-146789427 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tallah Skrevet 6. november 2014 #8 Del Skrevet 6. november 2014 Jeg har termin 20.mai Har vært på min tredje UL i dag, og det var helt herlig og se alle detaljene, organer osv. Friske og fine! *puste lettet ut* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178836-maibaby-2015/#findComment-146789598 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessismore Skrevet 6. november 2014 #9 Del Skrevet 6. november 2014 Hei lionel! Fin dato vi har, 11. mai blir bra vettu! Dette med symptomer, jeg har gjort dette 3 ganger nå, og hver gang er jeg like nervøs fordi jeg nesten ikke har noen symptomer. I første svangerskap var jeg litt trøtt, men ingenting mer. I andre svangerskap kjente jeg litt murringer nederst i magen, og denne ganger er jeg bittelitt kvalm nå og da. Så ikke alle blir sengeliggende med bekkenproblemer og kvalme og andre problemer. Det er faktisk like vanlig å ikke merke noenting. Har du vært på tidlig ul da? Jeg skal på torsdag, og er kjempespent! Hei Hyggelig med svar! Det er litt betryggende å høre faktisk fra andre om at det er faktisk helt normalt å ikke kjenne noen ting eller ikke ha noen symptomper. Jeg håper bare at magen min dukker opp snart Er så utålmodig jeg! Også lurer jeg på hvordan det gikk med deg i dag? Du var på UL Håper alt stå vel med lille❤ når jeg tenker meg om så var jeg jo på Ul tre ganger, den siste gangen var nå 29 Oktober og alt stå bra med lille. Var så koselig å se at h*n hadde fått nese, føtter, hender, du så munnen tydlig osv Var nesten sånn at jef begynte å gråte Det klør i fingrene å dra på en til i neste uke, (mest fordi jeg er nyskjerrig på kjønnet) men lommeboken liker ikke det så godt men det er så verdt det! Hva synes dere? Synes du/dere burde jeg vente? Gleder meg til å høre fra deg Klem ☺ Hei! Så koselig å bli husket på! Joda, det gikk kjempebra på ul idag! Det var hender og føtter, nese og alt annet et lite foster skal ha. Nakkefolden var fin, så ingen downs syndrom der. (Ikke for det, altså, jeg har en bror med downs, så det hadde vi taklet fint. ) Jeg ble satt tilbake noen dager, så nå estimerer de 15. mai, istedet for 11. Jaja, babyen kommer når den selv er klar uansett. Gynekologen kunne til og med gjette kjønn, og hun syntes hun så en liten tut der. Artig det, da får vi to tette gutter! Har du allerede vært på tre ultralyder, lionel? Av ren nysgjerrighet, eller andre grunner? Når skal du på ordinær ul da? Åh så herlig at alt var vel Ja barnet kommer vel når den er klar :-) så stas at du fikk vite kjønn ☺☺ Siden du ikke har 11 mai lenger, hvor mange uker er du da? :/ de 2 første gangene var det fordi jeg hadde brunlig utflod og bitte litt blod. Så da ble jeg veldig bekyrmet, den 3 var rett og slett fordi jeg syns det var så rart at jeg plutselig ikke hadde noen symptomer så da dro jeg å sjekke det. Og alt var fint! Men nå vil jeg tilbake igjen fordi jeg er så nyskjerrig på kjønn men var jo der nå den 29 oktober så jeg vet ikke om jeg burde vente. Siden de fant kjønn på deg så er jo sannsynligheten for at de finner det på meg og da? Da skjønner jeh godt at du ville sjekke, ja. Blødninger er alltid skummelt. Jeg ble satt til å være 12+6 idag. Gynekologen var veldig usikker da, mente det var ca 60-70% sjanse for gutt, så vi skulle ikke bli overrasket om de sa noe annet på oul. Men vi var på ul i uke 13 med førstemann også, hun tippet jente, og det stemte. Det kan jo hende du får vite kjønnet også, hvis du tar en tur. Artig uansett, da, å se den lille der inne! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178836-maibaby-2015/#findComment-146789723 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltfrøken Skrevet 13. november 2014 Forfatter #10 Del Skrevet 13. november 2014 Hei:) Venter mitt første barn, termin dato er 11 mai, er 13+2. Bor i Akershus - lessismore hadde vært gøy om vi fikk barn på samme dag formen min har vært egentlig ganske fin, de første 10 ukene var jeg litt kvalm,hodepine,vondt i rompeballen min(som da kalles bekken, hvis ikke jeg tar feil) og hadde 4 ganger med brunlig utflod. 2 UL lyd kunne bekrefte at alt var flott Er litt glad jeg har passer tolv ukene å føler meg ganske rolig nå. Ellers har jeg ingen symptomper, og da mener jeg ingen! Bar lat og små trøtt ny å ne. Og gleder meg sykt til magen kommer. Noen som har fått mage allerede? Jeg ser gravid ut kveldene da, men det er vel bare kanskje fordi jeg blir oppblåst? Håper noen kan putte inn noen kommentarer dette med symptomper osv, førstegangsgravid så mange spm som går i hodet mitt!! Jeg er også førstegangs,og føler meg ganske "typisk" der.. Kvalm med sporadisk oppkast,blir mye raskere trøtt og sliten,og hadde ømme bryster (som forresten har vokst betraktelig) de første ukene Men det er jo så utrolig individuelt,så hvis alt er bra med lille inni der tror jeg du skal se på deg selv som en av de heldige Jeg har fått mage allerede,syns den kom overraskende fort Samboer la i alle fall merke til det med en gang og synes det er fryktelig stas I begynnelsen følte jeg meg bare tjukk og oppblåst,og oppblåst var jeg virkelig Føler meg ikke akkurat som en gudinne nå heller,har alltid vært godt trent og synes det er fryktelig uvant at kroppen forandrer seg sånn..Men det er jo en fantastisk grunn til at den gjør det,så dette skal vi nok komme oss igjennom sammen! Håper alle som føler seg så dårlige blir bedre snart,det er så kjedelig å ikke orke! Hei:) Var ikke noe hyggelig å høre at formen din er dårlig, jeg tenker kanskje at den gir seg etterhvert? Hvor langt er du på vei da? Koselig at du har fått mage, jeg har ikke det som sagt enda. Og når man ikke har vært gjennom dette før så vet man heller ikke hva som er normalt å ikke.. Ekstra hyggelig at vi kan dele erfaringer med hverandre Ett tips mot kvalme: spis noe saltet, som kjeks, og drikk farris vann:) Det hjalp meg se første ukene når formen var dårlig stor klem til deg Syns det er kjempefint å kunne dele erfaringer jeg også Jeg er 13+6 idag,og formen er ganske mye bedre nå altså! Vi er på flyttefot i tillegg til at det snører seg til mtp studier og eksamen,så sånn sett er jeg i hvert fall fornøyd med at jeg er såpass fresh! Får kvalmebølger hvis jeg venter for lenge med å spise når jeg våkner,men der har jeg funnet min vidunderkur i en halv Nutrilett-bar nesten før jeg i det hele tatt står opp Når det gjelder klær kjøpte vi en bitteliten body samme dag som positiv test,men det var liksom bare for å feire litt Har fryktelig lyst til å gå helt bananas i klesbutikker jeg også,men kommer nok til å vente til bostedet vårt er litt mer på plass,og også til vi evt får vite kjønn på OUL. Er det noen her som har fått dato for det,forresten?Vi skal 19.desember,perfekt julegave En annen ting jeg derimot kommer til å undersøke ganske snart er vogn.Har ingen anelse om hva slags vogn vi vil ha/trenger,og så har jeg hørt at det kan ta gangske lang tid hvis den må bestilles.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178836-maibaby-2015/#findComment-146803747 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessismore Skrevet 13. november 2014 #11 Del Skrevet 13. november 2014 Hei! Her går dagene sakte. Jeg er 100% sykemeldt pga yrket mitt, og hopper snart over på svangerskapspenger. Vi var på en tidlig ul i forrige uke, der jeg ble satt ca en uke tilbake. Dvs jeg er 13+6 idag, med antatt termin 15.05.15. Vogn ja. Vi blir nødt til å kjøpe tvillingvogn, vi, siden vi har en liten en på 11 mnd. Har sett på mountain buggy duo (tror jeg den heter). Vi har en mountain buggy swift fra før, og den er jeg strålende fornøyd med. Den har alle kvaliteter vi ser etter, er liten og lett, har gode hjul, og god trillekomfort for babyen. Duoen er i samme gate, faktisk er den smalere enn mange andre vogner på markedet som er beregnet på kun en baby, og den veier lite, bare 15 kg. Det er viktig for meg, da den kommer til å gå inn og ut av bilen mye. Begynner vel kanskje så smått å få litt mage. Artig det, da blir det med ett mye mer virkelig! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178836-maibaby-2015/#findComment-146804011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillelurven Skrevet 14. november 2014 #12 Del Skrevet 14. november 2014 Hei! Jeg har termin 31 mai, så på mandag er jeg endelig 12 uker på vei. Gleder meg til den dagen da det er "trygt" å juble over at den sikre tiden er kommet! Venter vårt første barn, og vi er veldig spente. Var på tidlig UL forrige uke, og den viste en liten og aktiv spire med et bankende hjerte Jeg blir snart 30 og min samboer 34, så vi syntes det var på tide med en liten en. Har akkurat flyttet til Sverige. Han er svensk og vi begge skal studere, da ble det lettest å bo her under studietiden, så får vi se hva som skjer senere. Har ingen plager! Og jeg er så glad for det! Er kun trøtt og lat. Og oppblåst +++!Har så vidt fått litt mage, og gleder meg til mer mage kommer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178836-maibaby-2015/#findComment-146806613 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuglekassa Skrevet 14. november 2014 #13 Del Skrevet 14. november 2014 Endelig 2.trimester og alle plagene skulle forsvinne....trodde jeg!! Kvalmen ble litt bedre før den ble verre igjen, jeg har fått bekkenløsning, halsbrann og kynnere tror jeg får igjen for det fine svangerskapet jeg hadde sist! Hadde ikke vi samme termin lessismore, 18 mai? Jeg har også fått ny termin som er 15 mai jeg er 100% sykemeldt på 7 uka og tror ikke jeg kommer meg tilbake kjempe snart dessverre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178836-maibaby-2015/#findComment-146807950 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessismore Skrevet 15. november 2014 #14 Del Skrevet 15. november 2014 Endelig 2.trimester og alle plagene skulle forsvinne....trodde jeg!! Kvalmen ble litt bedre før den ble verre igjen, jeg har fått bekkenløsning, halsbrann og kynnere tror jeg får igjen for det fine svangerskapet jeg hadde sist! Hadde ikke vi samme termin lessismore, 18 mai? Jeg har også fått ny termin som er 15 mai jeg er 100% sykemeldt på 7 uka og tror ikke jeg kommer meg tilbake kjempe snart dessverre. Ja, mulig vi hadde lik termin, divadiva. Jeg ante egentlig ikke når jeg hadde termin, og gjettet meg frem til rundt den 20. engang. Nå var jeg på tidlig ul for to uker siden, og da kom damen frem til ca 15. Blir spennende å se hva de sier på oul den 11. des. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178836-maibaby-2015/#findComment-146808275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 16. november 2014 #15 Del Skrevet 16. november 2014 Hei Jeg er 28 (straks 29) år, har en sønn på syv år fra før av og venter baby 25 mai Ble forøvrig singel nylig så blir alenemor for andre gang, jaja Var på ultralyd når jeg var 11+6, så e frisk liten en der inne Skal på privat ul om en ukes tid, har litt håp om at de kanskje kan se kjønn da, er vel ca 14+ 4 når jeg skal dit Skal forøvrig på Oul 30 desember, spent på om termin flyttes da Jeg kommer forresten fra Trondheim Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178836-maibaby-2015/#findComment-146810790 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tallah Skrevet 17. november 2014 #16 Del Skrevet 17. november 2014 Hei Miffa! Koselig med flere fra Trondheim her Jeg har bikket 14 uker nå, og gleder meg sååå til den er over. Syns det er å ubehagelig at det var i denne svangerskapsuken jeg mistet i fjor. Jeg vil bare komme meg over nå! Jeg har jo sett på UL at alt er bra nå, så er ikke bekymret sånn sett. Men litt ekkelt syns jeg at det er, og venter sånn på den dagen jeg er lenger - og fortsatter dagene - enn jeg kom sist. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178836-maibaby-2015/#findComment-146812221 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuglekassa Skrevet 18. november 2014 #17 Del Skrevet 18. november 2014 Jeg bor også i trondheim Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178836-maibaby-2015/#findComment-146816912 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snertne85 Skrevet 23. november 2014 #18 Del Skrevet 23. november 2014 Heisann jenter/damer :-) Har dere vært på ultralyd? Evt når skal dere i vei. Her blir det ultralyd den 3. desember - er så spent :-) Vil dere vite kjønnet? Vi er usikre på hva vi vil vi. Også har vi to jenter på 10 - og 11 år som har lyst til å være med på ultralyden. Ideen høres koselig ut, flere som har hatt med søsken på ultralyd, eller skal gjøre det? :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178836-maibaby-2015/#findComment-146826373 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 23. november 2014 #19 Del Skrevet 23. november 2014 Heisann jenter/damer :-) Har dere vært på ultralyd? Evt når skal dere i vei. Her blir det ultralyd den 3. desember - er så spent :-) Vil dere vite kjønnet? Vi er usikre på hva vi vil vi. Også har vi to jenter på 10 - og 11 år som har lyst til å være med på ultralyden. Ideen høres koselig ut, flere som har hatt med søsken på ultralyd, eller skal gjøre det? :-) Har vært på en tidlig ul 11+6, skal på en privat ul på tirsdag, da er jeg 14+4 og hvis de kan se kjønn da vil jeg vite kjønn Har ordinær ultralyd 30 desember, da skal jeg ha med sønnen min så han får se også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178836-maibaby-2015/#findComment-146826458 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tallah Skrevet 24. november 2014 #20 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg har vært på tre tidligere ultralyder, men nå blir det ikke mer før den ordinære som er satt til 18.desember. Gleder meg til det! Men bare mannen skal være med. For det første er det ikke lov med mer enn èn følgesperson her, og for det andre ville jeg aldri hatt med noen av barna uansett. Vi fikk jo sjokkbeskjed på UL i fjor, der timene etter UL ble brukt på samtalerom, mye gråt, mye fagpersonell, mye prat osv... er så ufattelig glad for at jeg og mannen gikk igjennom dette bare vi, og at ingen av barna var med for å oppleve det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178836-maibaby-2015/#findComment-146828406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessismore Skrevet 24. november 2014 #21 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg skal føde mitt tredje barn på Drammen sykehus, og der er det heller ikke "lov" å ha med søsken. Nettopp pga det tallah beskriver. Like greit, synes jeg. Ingen av barna våre hadde skjønt noe uansett. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178836-maibaby-2015/#findComment-146828584 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 24. november 2014 #22 Del Skrevet 24. november 2014 Altså min skal ikke være med inn hele timen altså, han venter på gangen med en voksen han kjenner til vi sier ifra at han kan komme inn. Har jo i bakhodet at det ikke er sikkert alt er bra. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178836-maibaby-2015/#findComment-146828593 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 24. november 2014 #23 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg har vært på tre tidligere ultralyder, men nå blir det ikke mer før den ordinære som er satt til 18.desember. Gleder meg til det! Men bare mannen skal være med. For det første er det ikke lov med mer enn èn følgesperson her, og for det andre ville jeg aldri hatt med noen av barna uansett. Vi fikk jo sjokkbeskjed på UL i fjor, der timene etter UL ble brukt på samtalerom, mye gråt, mye fagpersonell, mye prat osv... er så ufattelig glad for at jeg og mannen gikk igjennom dette bare vi, og at ingen av barna var med for å oppleve det. Men du bor jo i Trondheim? Jeg hadde med meg to personer sist jeg var på ultralyd på St olavs, det hadde jeg med i forrige graviditet også Trist å høre at dere fikk triste nyheter forrige graviditet :/ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178836-maibaby-2015/#findComment-146828595 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tallah Skrevet 24. november 2014 #24 Del Skrevet 24. november 2014 Men du bor jo i Trondheim? Jeg hadde med meg to personer sist jeg var på ultralyd på St olavs, det hadde jeg med i forrige graviditet også Trist å høre at dere fikk triste nyheter forrige graviditet :/ Kanskje det bare er en anbefaling? Hm, ble litt usikker. Dog jeg mener bestemt at det sto i innkallingsbrevet jeg fikk til OUL nå at man kan ha med èn følgesperson. Og dette var fra St.Olavs ja. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178836-maibaby-2015/#findComment-146828606 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 24. november 2014 #25 Del Skrevet 24. november 2014 Men du bor jo i Trondheim? Jeg hadde med meg to personer sist jeg var på ultralyd på St olavs, det hadde jeg med i forrige graviditet også Trist å høre at dere fikk triste nyheter forrige graviditet :/ Kanskje det bare er en anbefaling? Hm, ble litt usikker. Dog jeg mener bestemt at det sto i innkallingsbrevet jeg fikk til OUL nå at man kan ha med èn følgesperson. Og dette var fra St.Olavs ja. Kanskje det gjelder OUL. Jeg var jo på tidlig ultralyd, spurte pent om begge kunne få bli med inn og hun damen var velvilligheten selv. Uff trist om ikke sønnen min kan få bli med inn å ta en titt sånn på slutten av timen, kan jo hende de er flesible på det når alt på en måte er sjekket først. Ble usikker selv her nå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178836-maibaby-2015/#findComment-146828671 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå