Gå til innhold

Disney on Ice - er det bra, verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å ta jenta mi (7år) med på Disney on Ice, men har litt lyst å høre erfaringer fra dere først. Noen som har vært på det tidligere og kan si litt om det var bra eller dårlig? Synger de på norsk eller engelsk?

Skrevet

Vi var der i fjor med våre gutter på 7 og 6 år. De hadde ikke noen spesiell glede av det. De sang på norsk og jeg synes at det var en fin opplevelse, men jeg hadde håpet at barna fikk mer ut av det.

Vi måtte reise langt, siden vi bor på en annen kant av landet, og vi brukte en del penger på det.. Vi gjør det nok ikke igjen, men kanskje jenter har mer igjen for noe sånt? :)

Anonymous poster hash: 85228...d92

Skrevet

Min familie var der hvert år da jeg var lita og jeg elsket det :)

Anonymous poster hash: 46d99...db9
Skrevet

Overpriset og oppskrytt.

Never again!

Tar heller med ungene på en juleforestilling på teater i år.

Anonymous poster hash: 2582b...f36

Skrevet

Nja, barna mine har hatt større glede av andre opplevelser. Jeg syns det var fint og litt gøy,men ikke helt verdt det nei. En vanlig teaterforestilling er mye morsommere.

Skrevet

Dra på Cirque de Soleil i stedet, det er helt fantastisk!

Anonymous poster hash: 62572...ccb
Skrevet

Vi går heller på teater. Men hvis du har et barn som er veldig fan av de figurene som skal på isen, så tror jeg nok det er veldig stas :)

Skrevet

Min datter elsker det og vi har vært der de siste 3 årene. Vi har billetter til neste show også og hun gleder seg veldig. Hun er forresten snart 7 år :) Liker jenta di Disney så hadde jeg bestilt billetter. Men du bør i så fall bestille så raskt som mulig så dere ikke havner langt bak. Da er det ikke samme opplevelse!

Skrevet

Jeg har vært der mange ganger med tantebarn. Fantastisk bra, om du liker synging, isdans og disney (mye prinsesse). Veldig lagt opp for jenter vil jeg si, men min nevø likte årets show. Forbered deg på vanvittig kjøpepress på gadgets og plastikkdritt. Inngå tydelig avtale med ungen om at den ikke får noe under showet. Heller gå innom lekebutikk etterpå og finn noe til ordinær pris og bedre kvalitet Jeg gleder meg til min egen pode er stor nok for show. Tantebarna er for langt unna til å gå hvert år. Men ja, teater er også bra.

Skrevet

Jeg synes faktisk kvaliteten på lekene har vært veldig bra. Og prisen på leker er som i lekebutikken. Vi kjøpte en tryllestav med lyd og lys til kr 160 for snart 4 år siden. Den lever i beste velgående etter mye bruk og flere uheldige hendelser som kunne tatt knekken på den. Men popcorn og drikke er dyrt. Ca 110 kr stk. Og ja, det er boder og ting å kjøpe OVERALT! Jenta vår pleier å få noe å drikke og spise, mens vi voksne har med oss i en sekk. :)

Skrevet

Vi bor i området, så vi er på det og vi syns det er stas. Men jeg tviler på at vinhafde betalt fly og hotell for hele familien på dette mange gangene....

Anonymous poster hash: f0651...0b3

Skrevet

Grusomt grusomt grusomt!!

Anonymous poster hash: b8f01...fb0

Skrevet

Det er dyrt hvis du skal kjøpe alt som blir dyttet på deg. Her pleier barna å få ta med seg julesanger å bruke, maks 300. Og så får de kjøpe akkurat det de vil ha. Ferdig med det og vi ser på show, som de elsker. En fin tradisjon 😊

Anonymous poster hash: 985b3...b85

Skrevet

Herregud, julepenger! Altså, penger de har fått i julegave. Julesanger kommer de ikke langt med der 😂

Anonymous poster hash: 985b3...b85

Skrevet

Jeg har vært på det en gang sammen med jenta mi. Da var hun nesten 5 år. Vi dro med fly og var hele helgen i Oslo. Nå er hun 7 1/2 år og enda snakker hun om hvor fantastisk kjekt det var på Disney on Ice! Det var helt magisk, rett og slett et fantastisk show som vi virkelig anbefaler! :-D Men som andre sier, snacks og stæsj var overalt der inne og veldig veldig dyrt.

Anonymous poster hash: b8269...a06

Skrevet

Ville aldri i mitt liv satt mine, eller barnas ben der!

Skrevet

Vi var der sist, og ble kjempe skuffet vi drar ikke igjen....

Anonymous poster hash: 77bab...f92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...