Gå til innhold

Alle sympt borte nå i uke 7? Dårlig tegn?

Anbefalte innlegg

Har hatt helt syke sympt m ekstremkvalme og full pakke i ca 1-2 uker nå.

Kvalmen har vært så ille siste 4 dagene og værst i går at jeg ikke har klart å nesten få i meg noe og alt har kommet i retur hele døgnet.

MEN nå i dag er alt helt borte og jeg kjenner meg ikke gravid i det hele tatt?

Hadde en mini blødning forrige uke med litt rosa og brun utflod, og mye menssmerter.

Aldri hatt dette tidligere i de andre sv.skapene???

Hadde en MA for 4 år siden, men da hadde jeg aldri noen sympt.

Og 4 SA bak meg med lite sympt.

Hva kan dette bety???

Kan det være tilfeldig eller en MA????

Håper på svar❤️

Anonymous poster hash: 0f710...78c

Fortsetter under...

Det er veldig vanskelig for oss å svare på. Det kan være både det ene og det andre, mest sannsynlig har du bare en god dag idag også kommer symptomene tilbake igjen! Men hvis du er veldig bekymret så ville jeg kontaktet legen og fått henvisning til ul, spesielt mtp den blødningen du hadde! Krysser fingren for at alt er bra :)

Anonymous poster hash: ee9ce...851

Det er veldig vanskelig for oss å svare på. Det kan være både det ene og det andre, mest sannsynlig har du bare en god dag idag også kommer symptomene tilbake igjen! Men hvis du er veldig bekymret så ville jeg kontaktet legen og fått henvisning til ul, spesielt mtp den blødningen du hadde! Krysser fingren for at alt er bra :)

Anonymous poster hash: ee9ce...851

Tisser mindre også, pluss at jeg har lagt merke til en ekkel lukt fra underlivet, selv når jeg er nydusjet????

Aldri opplevd før?

Hi

Anonymous poster hash: 0f710...78c

Du kan ha mistet også.. Men skekk hcg nivået så ser du om det synker eller stiger. Jeg hadde en lignende opplevelse. Mens smerter kun en dag,med blødninger. Ikke ukesvis som mange har.... Men mistet den lille som var der. Mistet gravid symptomene uken etterpå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...