Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #1 Skrevet 30. oktober 2014 Blir nok et skikkelig "stilig" og skremmende kostyme med stor og gul refleksvest over tenker jeg, men sikkerheten lenge leve😜😜 Anonymous poster hash: 6f635...3e1
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #2 Skrevet 30. oktober 2014 Bedre det enn en heks som ikke kommer hjem i det hele tatt Anonymous poster hash: 2446e...ce0
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #3 Skrevet 30. oktober 2014 Sikkerheten er viktig, og gul refleksvest gjør absolutt nytten. Hvis du har tid blir nok heksekostymet mye finere hvis du kjøper sånt grått refleksbånd og syr på. Du kan bruke det som kantbånd, og/eller skrive/tegne på kostymet med refleksen. :-) Anonymous poster hash: 9d357...308
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #4 Skrevet 30. oktober 2014 Vi kommer til å bruke refleksbånd rundt armene og beina. Da blir det bare synlig når det kommer biler og "ødelegger" ikke kostymet. Mine er så små at jeg uansett går sammen med dem og jeg kommer til å ha gul refleksvest på og holde dem i hendene når vi går langs veien. Anonymous poster hash: ce872...b83
Mamalarma Skrevet 30. oktober 2014 #5 Skrevet 30. oktober 2014 Her blir det spøkelse med refleksvest. Ikke så lett å ha refleksbånd når kostymet dekker armer og bein. Tror det kan bli stilig, han blir jo "selvlysende"
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #6 Skrevet 30. oktober 2014 Ja takk til heks i refleks! Ellers er sånne slap-on reflekser et godt alternativ. Heksa skal vel ikke gå alene? Kan heksa ha slap-on mens den voksne som følger har refleksvest? Anonymous poster hash: 37f99...02f
sug lut Skrevet 30. oktober 2014 #7 Skrevet 30. oktober 2014 Her var det en som mente at det ødela kostymet - ungen fikk da klar beskjed om at den hadde valget mellom refleks i hvilken som helst fasong og variant, eller å bli malt med permanent refleksmaling.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #8 Skrevet 30. oktober 2014 JA til refleks😁 Her blir det enten vest eller slike band på armer og noen gode gammeldagse refleks hengende på kostymet;-) Har kjøpt snopbøtte med lys i og en lang stav med skjeletthode som det er blinkende stort lys i i tillegg. Viktig å bli sett!!👍 Anonymous poster hash: 2f842...f88
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #9 Skrevet 30. oktober 2014 Har ingen av dere hørt om refleksspray? Spray i vei så lenge det ikke regner! Eventuelt ta med paraply. Anonymous poster hash: dc7b7...7ae
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 30. oktober 2014 #10 Skrevet 30. oktober 2014 Har ingen av dere hørt om refleksspray? Spray i vei så lenge det ikke regner! Eventuelt ta med paraply. Anonymous poster hash: dc7b7...7ae hæ? Nei, det har jeg ikke hørt om?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #11 Skrevet 30. oktober 2014 Har ingen av dere hørt om refleksspray? Spray i vei så lenge det ikke regner! Eventuelt ta med paraply. Anonymous poster hash: dc7b7...7ae Joda; har hørt om, har kjøpt og har levert tilbake. Husker ikke merket men kjøpte på G-sport og den funket altså ikke. Hun som jobbet der sa at det hadde hun også oppdaget, men den selges altså enda. Så om dere kjøper; test det ut før dere sender barna ut. Utrolig skummelt og ansvarsløst. Anonymous poster hash: 2f842...f88
Hønemor30 Skrevet 31. oktober 2014 #12 Skrevet 31. oktober 2014 Slap on?! Det er virkelig ikke et bra navn! Ja til reflekser i alle former!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #13 Skrevet 31. oktober 2014 Her får de reflekser rundt ben, fester vanlige reflekser hengende på siden og bak. Samt at de har lysstav. De går også sammen med en voksen med refleks. Anonymous poster hash: fdac8...838
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå