Sunshine4 Skrevet 30. oktober 2014 #1 Del Skrevet 30. oktober 2014 Hei. Jeg er så usikker. Hadde TR 27 august - 3 september, og siden har jeg verken merket eller kjent noe til TR. Det er nå gått 63 dager siden TR var her. Jeg har testet sikkert 5 negative tester, og ut fra alle mulig kalkulatorer og kalendere så er KAN jeg være 5 uker på vei? Jeg sluttet på p-plaster rett før TR kom i august, så kan være at syklusen min er på ferie. Bare syntes det er så utrolig rart, hadde en liten blødning rundt den 9-12 septemer, tror jeg. Vi har ikke direkte aktive prøvere, men har ikke brukt noe beskyttelse, vil bare ta ting som det kommer. Blir bare veldig forvirret og svært skuffet over alle disse negative testene. I mitt forrige svangerskap testet jeg ikke positiv før 6 uker. Føler selv jeg har symtpomer på: Tisser hele tiden, må virkelig på do hele tiden, humørsyk, begynner og grine, murring, stikking i underlivet og i brystene samtidig som jeg føler meg trøtt. Kan være det være muligheter for graviditet eller må jeg pent bare vente? Hvis jeg ikke får en positiv test iløpet av helgen må jeg nok ta meg en tur til legen. Har aldri opplevd at TR har vært så lenge borte bortsett fra at når jeg gikk på P-sprøyten eller gikk gravid. Noen tips, råd eller noen som har opplevd noe lignenden? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178703-syklus-p%C3%A5-tur-eller%E2%80%A6%E2%80%A6gravid-hjelpes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reese Skrevet 30. oktober 2014 #2 Del Skrevet 30. oktober 2014 Hei. Jeg er så usikker. Hadde TR 27 august - 3 september, og siden har jeg verken merket eller kjent noe til TR. Det er nå gått 63 dager siden TR var her. Jeg har testet sikkert 5 negative tester, og ut fra alle mulig kalkulatorer og kalendere så er KAN jeg være 5 uker på vei? Jeg sluttet på p-plaster rett før TR kom i august, så kan være at syklusen min er på ferie. Bare syntes det er så utrolig rart, hadde en liten blødning rundt den 9-12 septemer, tror jeg. Vi har ikke direkte aktive prøvere, men har ikke brukt noe beskyttelse, vil bare ta ting som det kommer. Blir bare veldig forvirret og svært skuffet over alle disse negative testene. I mitt forrige svangerskap testet jeg ikke positiv før 6 uker. Føler selv jeg har symtpomer på: Tisser hele tiden, må virkelig på do hele tiden, humørsyk, begynner og grine, murring, stikking i underlivet og i brystene samtidig som jeg føler meg trøtt. Kan være det være muligheter for graviditet eller må jeg pent bare vente? Hvis jeg ikke får en positiv test iløpet av helgen må jeg nok ta meg en tur til legen. Har aldri opplevd at TR har vært så lenge borte bortsett fra at når jeg gikk på P-sprøyten eller gikk gravid. Noen tips, råd eller noen som har opplevd noe lignenden? Oi da, ikke lett å være deg.. En ting først. Blødning etter prevensjons slutt er ikke mensen, det kalles bortfalls blødning. Det er kroppens måte å rense seg på etter hormonpåvirkning. Blødningen din i sep kan være en liten mens, men det kan også være bortfalls blødning. Hvor lenge varer din tr til vanlig? var den styrt av plaster så kan du ikke vite eksakt. Det jeg ville gjort var å begynne å tempe. Det er en fantastisk måte å finne utav hvor du er i syklusen din. Ta tempen på deg selv hver morgen før du går ut av senga til samme tid hver dag +- halvtime. Skriv dem ned, eller skaff den gratis konto hos fertilityfriend.com. Der vil tempen din analyseres og du kan få bekreftet el. Det er ikke unormalt etter prevensjons slutt å oppleve kluss. Som sagt kaller man ikke blødninger like etter som mensen,men bortfallsblødninger. Det er også langt fra normalt å havne rett i normal syklus rett etterpå. Selv har jeg måttet vente 7 uker på mensen etter bortfallsblødning. Mange går mye lenger, men andre venter kortere perioder. Jeg vil anbefale deg legen, men kjøp deg gjerne et termometer i morgen og begynn å sjekk tempen din. Det vil være til stor hjelp etterhvert Håper du fikk bittelitt hjelp Klem til deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178703-syklus-p%C3%A5-tur-eller%E2%80%A6%E2%80%A6gravid-hjelpes/#findComment-146774336 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine4 Skrevet 2. november 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 2. november 2014 Tusen takk for svar Bellamie :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178703-syklus-p%C3%A5-tur-eller%E2%80%A6%E2%80%A6gravid-hjelpes/#findComment-146779867 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå