Gå til innhold

Ville dere dratt på jobb i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jobbet 11 dager i strekk. Jeg jobber fast fra 8-16. Ene dagen var jeg på jobb fra 8-16, tilbake og jobbe overtid 23-05.30, hjem en rask tur og tilbake på jobb og jobbe 8-16. Merket da jeg stod opp idag at jeg hadde null energi igjen. Spurte min sjef idag om mulighet for fri i morgen og det fikk jeg, men jeg har så dårlig samvittighet! Føles så feil å ikke være på jobb. Samtidig er jeg så sliten at jeg har vondt i hodet og egentlig vil bare legge meg. Har lagt meg senest kl. 21 siste uka

Anonymous poster hash: efefe...8ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tatt den fridagen, og det med god samvittighet.

Høres ut som du trenger det.

Anonymous poster hash: 32d98...e8a
Skrevet

Hvis du har fått fri er det bare å bli hjemme?

Skrevet

Jeg skjønner den dårlige samvittigheten, men du har spurt og sjefen har sagt ja. På arbeidsbelastningen du har hatt i det siste virker det virkelig som du trenger en dag å komme deg på. Har du fri i helgen også, så du kan slippe skuldrene helt ned? Sikker på at sjefen setter stor pris på innsatsen din, og heller vil ha deg frisk og fin på jobb enn helt utslitt. Ta fri med god dsmvittighet, og kos deg!

Skrevet

Du har fått fri. Nyt fridagen med god samvittighet.

Anonymous poster hash: f0e69...d09

Skrevet

Har fri lørdag og søndag, men kjenner jeg trenger en ordentlig fridag og være alene mens mann og barn er i barnehagen. Jeg får prøve å slappe av i morgen og ikke tenke på jobben

Anonymous poster hash: efefe...8ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...