Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #1 Del Skrevet 30. oktober 2014 Hadde time for inseminasjonen med donorsæd på klinikk (igår) 5-8 timer FØR jeg fikk en positiv eggløsningstest.Inseminasjon ca. klokken 09:00Tok en eggløsningstest klokken 14:00 (negativ)Var på jobb og hadde derfor ikke anledning til å ta neste test før klokken 22:00 (Positiv).Det kan derfor ha slått ut positivt på eggløsningstesten mellom kl 14 og kl 22.Etter det jeg har lest tar det 4 timer FØR eggløsningen begynner til den gir utslag på eggløsningstest.Sjangsen er størst for å bli gravid første dagen man får utslag på eggløsningstest, og dagen etter ifølge clearblue digital eggløsningstest som jeg tok (Den lille håndholdte man putter testpinnen inni, som gir smilefjes).Donorsæden er ifølge klinikken virksom i minst 24 timer.Noen her inne som har blitt gravide med inseminasjon x antall timer FØR positiv eggløsningstest? Isåfall, hvor mange timer før eggløsningstesten hadde du/dere vellykket inseminasjon?Dette er mitt andre forsøk.Håper på svar Anonymous poster hash: eddd1...e16 Anonymous poster hash: eddd1...e16 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178646-har-dudere-blitt-gravide-med-inseminasjon-x-antall-timer-f%C3%B8r-positiv-eggl%C3%B8sningstest/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå