Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #1 Del Skrevet 30. oktober 2014 Legger veldig merke til dette når vi er på barseltreff. De andre babyene kan ligge lenge og leke, krype rundt eller sitte å leke. Min begynner å grine og vil opp etter maks 15 min.. har alltid vært veldig rask med å ta henne opp når ho sutrer. Er det derfor hun hat blitt sånn? Burde jeg prøve å la henne ligge for i stedet for å ta henne opp når hun sutrer? Hun er 8,5 mnd. Anonymous poster hash: 5e69f...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #2 Del Skrevet 30. oktober 2014 Alle barn er forskjellige kanskje jenta di søker litt mer nærhet bare.. Anonymous poster hash: f2cb0...cda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastel Peach Skrevet 31. oktober 2014 #3 Del Skrevet 31. oktober 2014 Min er også helt lik, veldig sutrete. Men helsesøstera sa det samme som "hun over meg"; alle barn er forskjellige, og jeg tenker at sånn er hun bare. Slitsomt, men sånn er det bare. De tipsene jeg fikk på tre måneders kontrollen i dag var å dra til en kiropraktor/osteopat (Eller noe sånt) fordi hun var stiv i nakken, og det kunne være grunnen til sutringen. I tillegg skal vi begynne med velling igjen fordi hun våkner opp så ofte om nettene, og da kan det hende at hun rett og slett er sulten hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå