Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen at dere merket noen forandringer i kroppen?
Har dere gått opp i vekt? (Beklager hvis det er for personlig spm.)

Er selv snart i uke 8, men måtte gå til innkjøp av en mammabukse allerede pga oppblåsthet. Må muligens snart kjøpe ny BH også.

Noen andre som har opplevd lignende eller noe annet?

Skrevet

Har lagt på meg halvannet kg på et par uker, hadde et enormt matsug disse ukene, men nå har det stabilisert seg!

Da jeg ble gravid i vinter (mistet i MA) så la jeg på meg 3 kg, og kjøpte både mammaklær og nye bh'er i uke 5,haha :P

Anonymous poster hash: 16173...562

Skrevet

Har lagt på meg halvannet kg på et par uker, hadde et enormt matsug disse ukene, men nå har det stabilisert seg!

Da jeg ble gravid i vinter (mistet i MA) så la jeg på meg 3 kg, og kjøpte både mammaklær og nye bh'er i uke 5,haha :P

Anonymous poster hash: 16173...562

Morsomt! Godt det er stabilt nå da :fnise:

Skrevet

Ny bh må jeg straks ha om dette vedvarer. Er bare uke 4 . Skålene var nesten litt knappe fra før, men nå har jeg fått dobbelt pupper, nice. 

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Er 11+3 i dag,veide meg for en uke siden å hadde da gått opp nesten 1 kg. Veide meg i dag å hadde gått ned en halv kg.  Veier meg ca en gang i uken :) Liikevel er magen min så sinnsykt oppblåst at jeg ser dønn gravid ut. Når jeg ligger på ryggen flater den ut å da er det en bitteliten bump nederst på magen som ikke var der før, antar det er den "ekte" babymagen jeg har fått hittil :)

Puppene er også blitt mye større og tyngre, men jeg orker ikke bruke bh siden puppene er så innmari ømme :)

Skrevet

Er 9 uker (idag) og har gått opp litt under 2kg på disse ukene. Jeg må spise litt annenhver time/hver tredje time eller så blir jeg kvalm. I begynnelsen var det sjokolade jeg måtte ha, men nå så er det epler som er det store (som er like greit siden det er liiiitt sunnere enn sjokolade..) Regner med at kiloene er grunnet sjokoladen  :sjokolade:

Jeg er veldig oppblåst etter at jeg har spist, og på kveldene, det ser ut som jeg er 6.mnd på vei. 

Går enda i mine gamle bukser og har ikke gått til innkjøpt av noe mammatøy enda. Men jeg må kneppe opp buksa når jeg sitter i bilen fordi den strammer litt mye helt nederst på magen. Det er så deilig når jeg er hjemme for da kan jeg gå i joggebukser  :D

Skrevet

Har lagt på meg 1,5 kg, buksene mine er ubehagelige stramme - nettopp fordi jeg er så oppblåst. Går mye i strømpebukse og kjole! Bh str har økt 1,5 gang!! :)

Skrevet

10 uker i dag. Gått opp 5 cm på magen og ca 2 kg. Magen strutter :-p vurderer sterkt strømpebukse og kjoler jeg også fremover nå. Buksene tar jeg bare på når jeg må.. :)

Skrevet

10 uker i dag. Gått opp 5 cm på magen og ca 2 kg. Magen strutter :-p vurderer sterkt strømpebukse og kjoler jeg også fremover nå. Buksene tar jeg bare på når jeg må.. :)

Kjole hørtes deilig ut! Syns jeg bare har korte sommerskole selv 😕

Skrevet (endret)

Kjole hørtes deilig ut! Syns jeg bare har korte sommerskole selv 😕
Ullstrømpebukser passer perfekt ! HM har mange fine mammakjoler som er litt varme.. Dessuten er det jo så masse fine skjørt i ull, men stretch er viktig! Da kan du jo tross alt bruke det etter svangerskapet og :-) HM og lindex har masse skjørt til 149 og kjoler fra 249. Greit å ikke bruke aaalt for mye penger på mammaklær, investerer heller i litt kvalitet på bh'er og behagelig truser. :-)) Endret av spirevippvipp
Skrevet

Zalando har også mange fine "vanlige" strech kjoler. Bestilt litt i dag. Men ull strømpebuker må jeg invistere i mamma-versjon. BH har jeg også måtte handle nå siden jeg har gått fra B til C. :-p

Skrevet

Jeg er i dag 9+5 og har så langt gått ned 2 kg. Ikke pga oppkast, men pga kvalme og nedsatt matlyst. Jeg er ikke så bekymret, tar vel fort nok tilbake de to kiloene, men håper snart uvelheten og kvalmen reiser og at jeg får litt bedre dager.

Skrevet

Jeg er 11+0 i dag og har foreløpig gått ned 5 kg.. Tror det er en blanding av oppkast og dårlig matlyst..

Skrevet

Har ikke gått opp noe i vekt, er 19 uker nå. Har vært kvalm i ca 11 uker, og kvalmen slapp for ca 2 uker siden. da var det vanskelig å få ned vanlig porsjon middag. Nå får jeg ikke i meg så mye mat pga tvillingene presser på magesekken, får rett og slett ikke så mye ned :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...