Gå til innhold

mensen? eller gravid?

Anbefalte innlegg

Hei hei alle dere! 

Jeg tok ut min p-stav på onsdag forrige uke... altså 1 uke siden. og nå har jeg hatt eggløsning siden søndag! Så vi har prøvd og lage barn siden søndag.

Men i dag til morran fikk jeg plutselig en orange/lyserosa  gjennomsiktig utflod.... jeg får det ikke hele tia heller.... var bare litt i dag til morran.   kan dette være mensen? eller kan man få dette hvis man er gravid??? er så usikker nå=/er det noen som har peiling? 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178436-mensen-eller-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hvordan det fungerer med hormonspiral men etter ppilleslutt så få man alltid en blødning (ikke mensen) rett etter slutt! Dessuten er det umulig å ha EL i flere dager etter hverandre. En EL finner sted innen et døgn etter positiv EL test! Ikke for å ta håpet fra deg, men det er lite sannsynlig at du er gravid når det er kun 1 uke siden utak!

Anonymous poster hash: ddfa1...148

Vet ikke hvordan det fungerer med hormonspiral men etter ppilleslutt så få man alltid en blødning (ikke mensen) rett etter slutt! Dessuten er det umulig å ha EL i flere dager etter hverandre. En EL finner sted innen et døgn etter positiv EL test! Ikke for å ta håpet fra deg, men det er lite sannsynlig at du er gravid når det er kun 1 uke siden utak!Anonymous poster hash: ddfa1...148

mente pstav!

Anonymous poster hash: ddfa1...148

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...