Snertne85 Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Etter laaaang ventetid får vi endelig ta over hus, og der er det mye panel som må males før vi kan flytte inn. Og jeg gleder meg til det faktisk. Men så lurer jeg på om jeg kan utsette meg for dette? Tror jeg tilter hvis jeg skal se på at andre maler :-P Evt tips mottos med glede :-) Takk for svar :-)
Gutt2015Lille2017 Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Du bør ikke male med hvilken som helst maling, men finnes trygge malingstyper for gravide. Gi beskjed til de i butikken om at du er gravid og må ha maling som er trygt å bruke da :-)
fisken2015 Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg har malt nå med Lady Sense. Den er ok for gravide. Skal vel være flere og som kan brukes, men det vet de på butikken :-)
Snertne85 Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2014 Takk for svar damer. Har sett at det brukes masker og i tilfelle. Butikken vet vel :-) Ha en fortsatt fin kveld :-)
Optatium Skrevet 29. oktober 2014 #5 Skrevet 29. oktober 2014 Du kan faktisk male med oljemaling også! Sørg for god utlyfting, bruk maske, og la det tørke. Oljemaling er ferdig med avgassene etter 6-8 timer. Viktig å huske på at lykt er en dårlig indikator på hvorvidt malingen gir avgasser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå