Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #1 Del Skrevet 29. oktober 2014 Babyen vår på 14 uker sover knapt på dagtid, og kan være våken i 5-6 timer i strekk. Da er hun naturlignok grinete og overtrøtt, men kan også smile og le. Hun soner bare ved puppen, så på fanget mitt sover hun godt og kan sove 40min-2,5 timer.Flyttes hun over i vugge eller vogn så våkner hun som regel raskt, kan noen ganger sove 25-60 minutter, men det er sjeldent. Hvordan er det for dere andre på dagtid? Sover babyen mye? Lenge av gangen? Faste tider er vel litt tidlig... Anonymous poster hash: d97e6...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundown Skrevet 29. oktober 2014 #2 Del Skrevet 29. oktober 2014 Sånn er min baby også! Tror rett og slett hun aldri blir ordentlig mett av puppen...i dag smukka hun i seg 200 ml med mme og nå har hun sovet 2 timer ute i vogna!!! Hun er 11 uker....jeg måtte bare teste ut mme og det metter godt virker det som! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #3 Del Skrevet 30. oktober 2014 Så kjekt med svar. 2 timer i vognaber jo helt supert :-)har aldri hendt her :-p Jenta vår sover ofte ikke mer enn 10-11 timer i døgnet...... Hvordan er det med dere andres babyer? -hi Anonymous poster hash: d97e6...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastel Peach Skrevet 30. oktober 2014 #4 Del Skrevet 30. oktober 2014 Her varierer det veldig egentlig! I går hadde jeg veeeldig lite melk (Hadde skikkelig melkespreng natten før, og jeg gadd ikke å pumpe meg- lurt.) så lille sov bare 20min+15min+1,5time i løpet av hele dagen. I dag har jeg mye melk igjen og lille har sovnet og jeg regner med at hun sover i en god time. Hun pleier å sove 3-5 timer til sammen i løper av en dag. Er litt over tre måneder gammel. Så ja, jeg tror kanskje at det er en sammenheng med hvor mye melk vi har sånn som Rundown sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #5 Del Skrevet 30. oktober 2014 Hvor mange timer ca sover deres om natten, da ? -hi :-) Anonymous poster hash: d97e6...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundown Skrevet 31. oktober 2014 #6 Del Skrevet 31. oktober 2014 Alt fra 5-9 timer uten amming Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #7 Del Skrevet 1. november 2014 Min sover dårlig om dagen. Fra 10 til 90 minutter av gangen, men som oftest ca 30min. Men ho sover veldig godt om natta da, så er vel kanskje en sammenheng der.. Men sover ho under 30min er ho som regel grinete frem til ho skal sove igjen.. Frustrerende at ho ikke klarer å sove når ho er trøtt :/ Anonymous poster hash: 98913...49d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anekdote Skrevet 1. november 2014 #8 Del Skrevet 1. november 2014 Min sover også lite om dagen. Hun er åtte uker. Kan sove i 30 min alene, en time hvis vi triller i vogn eller 1,5 timer hvis hun er i sjal eller ergonomisk bæresele. Men hun legger seg kl halv åtte og kan sove til halv ti om morgenen med tre-fire amminger ila natten. Tenker det er derfor hun sover så lite om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta27 Skrevet 2. november 2014 #9 Del Skrevet 2. november 2014 Er deres babyer trøtte igjen og sovner raskt etter hver nattamming? (Dere som har 3-4 amminger ila natta) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anekdote Skrevet 14. november 2014 #10 Del Skrevet 14. november 2014 Er deres babyer trøtte igjen og sovner raskt etter hver nattamming? (Dere som har 3-4 amminger ila natta) :-) Ja, heldigvis! (Dvs - ammingen i syv tiden om morgenen blir hun ikke så trøtt av, så da tar det kanskje tre kvarter før hun sovnet og sover til ni- halv ti) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå