Gå til innhold

Hvilket navn er det fineste?

Anbefalte innlegg

Cornelia Louise eller Cornelia Isabelle?

Og har dere forslag til navn som passer foran Andrè? (jeg vet appostrofen er feil vei, men klarer ikke skrive den på tastaturet?! :P)

Jeg liker for eksempel Julian og Felix, men passer det?

takk for hjelp:)

Anonymous poster hash: 05610...44b
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178380-hvilket-navn-er-det-fineste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Cornelia er veldig, veldig fint:):) Ville valgt Cornelia Louise, Isabelle er pent, men litt, hm, negativt ladet hos meg..

André som navn nummer to er veldig negativt ladet for meg. Kan ikke Andreas være et alternativ..? ;) Og selv bare her nå er jo apostrofen allerede et problem? Oppbrukt er det også. Men ellers passer det bak de fleste navn.

Felix er et kult navn, fint:) Synes også det passer godt med Cornelia. Julian er jeg ikke så begeistret for, igjen har jeg litt dårlige assosiasjoner.

Anonymous poster hash: 7016d...5c1

André er jo grusomt. Kan du ikke vri deg unna ved å ta Andreas? Felix passer bedre enn Julian. Fordi det blir JuliAN ANdré. Dårlig overgang.

Av jentenavn liker jeg Louise som andrenavn en million ganger bedre enn Isabelle.

Anonymous poster hash: d5a16...5b0

Takk for svar! Jeg liker ikke engang navnet Andrè, men det skal være oppkalling. Det er kjempe irriterende, for jeg liker det ikke i det hele tatt:(

Anonymous poster hash: 05610...44b

Koselig med oppkalling, men det er jo viktig at dere liker navnet! Blir feil å gi sønnen deres et navn dere ikke kan fordra! Hva med Andreas som foreslått? Eller Anders, Andrek, Andres, Andi/Andy, Andar, Andrei, Andras, Andrius, Andry, Andrias, Andro, Andris, Andries?

• 2 uker senere...

Åh, Cornelia er så fint. Liker både Louise og Isabelle veldig godt, vanskelig å velge. Tror jeg ville gått for Louise, men er usikker. Liker både Felix og Julian, men hadde valgt Felix tror jeg. Enig i at Andrè ikke er et veldig fint mellomnavn, da, Andreas hadde nok vært bedre. Men jeg forstår at det er oppkalling, så det kan jo vokse på en. 

Anonymous poster hash: 8d84d...9df

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...