Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #76 Skrevet 28. oktober 2014 Guuuud ÆSJ han er KVALM😝 Så flaut å ha en slik mann😫😫 Anonymous poster hash: a471a...449
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #77 Skrevet 28. oktober 2014 Haha, er han fornærmet fordi denne dama kaller seg "frue" og legger ut magebilde? 🙊 Snakker han for Caroline, eller er det hans påfunn dette her? Flaut! Anonymous poster hash: 091c2...642
FrkKværner Skrevet 28. oktober 2014 #78 Skrevet 28. oktober 2014 Patetisk mann. Skulle tro han var en hormonell 14 åring ut i fra den statusen han skrev.
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. oktober 2014 #79 Skrevet 28. oktober 2014 Synes det var to obvious jeg! Det sier seg selv at hun prøver å ape etter ho Caroline. I dette jævla jantelandet her skal de som fetter og dvasker applauderes til stående, en ekte kvinnekropp, tigermerkene etter mine barn osv. Give me a break! I en verdens hvor stadig flere dør av livsstilssykdommer og overvekten regjerer hele skuta burde vi APPLAUDERE de som faktisk har egenvilje nok til å være aktive gjennom svangerskapet og klarer å motstå de fleste fristelser som er ugunstig for oss. Du legger ikke på deg unødig om det finnes en korrelasjon mellom inntak og forbrenning! Flere burde være hinsides mye mer i aktivitet og hatt en sunnere livsstil! Bra at LK står opp for henne. Fy fader for et fleskesamfunn vi lever i! 😱Jeg mener hvert ord!Voksne mennesker som slenger dritt i hytt og gevær! Det er superbra å vise "ekte" kropper ca magefett som velter over bukselinningene. Det er på tide at de som faktisk klarer å leve sunne og være gode forbilder får ros og ikke bare edder og galle! Men det er jo ikke sant det du skriver. Hvem har blitt hyllet for å vise mageflesket sitt som velter over bukselinningene? Anonymous poster hash: 546c1...3c1 Om du leser alle de tusen delingene de siste dagene av Thorhallsdottir? som beskriver hvor befriende det er å la valkene velte over bukselinningen. Og hvor utrolig stor positiv respons hun har fått over dette. Kvinner hyller henne! Ekte kropp sies det. Samtidig som fedme og overvekt øker i så stor frekvens at WHO mener vi snart står overfor en epidemi med store konsekvenser for helse og velferd. Jeg synes det er trist at de som er tynne og sunne skal tåle så mye tyn, men når andre legger ut bilder om hvor befriende det er å la klumpene og valkene falle ut og mottar massiv hyllest, da synes jeg det er noe radikalt feil. Jeg er ingen fantast og lever nok midt på treet, men etterstreber likevel å være i noenlunde god form både innvendig og utvendig. Til opplysning ser hun komikerfruen helt normal ut, synes bare det var utrolig tåpelig å legge ut det bilde og sanke ros og applauser for det. Tydeligvis var det jo gjort som et hån mot FF sitt tidligere bilde og står nesten som litt mobbing for meg. LK gjør nok ikke alt etter boka, jeg kjenner for å være ærlig ikke særlig mye til fyren. Men han ble vel lei seg over denne kritikken mot hans kone da.. Det er ikke mye folk skal si eller gjøre før de blir offentlig halshugget! Med mindre man legger ut bilder av ekte kvinnekropper da!
skjotta Skrevet 29. oktober 2014 #80 Skrevet 29. oktober 2014 Synes det var to obvious jeg! Det sier seg selv at hun prøver å ape etter ho Caroline. I dette jævla jantelandet her skal de som fetter og dvasker applauderes til stående, en ekte kvinnekropp, tigermerkene etter mine barn osv. Give me a break! I en verdens hvor stadig flere dør av livsstilssykdommer og overvekten regjerer hele skuta burde vi APPLAUDERE de som faktisk har egenvilje nok til å være aktive gjennom svangerskapet og klarer å motstå de fleste fristelser som er ugunstig for oss. Du legger ikke på deg unødig om det finnes en korrelasjon mellom inntak og forbrenning! Flere burde være hinsides mye mer i aktivitet og hatt en sunnere livsstil! Bra at LK står opp for henne. Fy fader for et fleskesamfunn vi lever i! 😱Jeg mener hvert ord!Voksne mennesker som slenger dritt i hytt og gevær! Det er superbra å vise "ekte" kropper ca magefett som velter over bukselinningene. Det er på tide at de som faktisk klarer å leve sunne og være gode forbilder får ros og ikke bare edder og galle! Men det er jo ikke sant det du skriver. Hvem har blitt hyllet for å vise mageflesket sitt som velter over bukselinningene? Anonymous poster hash: 546c1...3c1 Om du leser alle de tusen delingene de siste dagene av Thorhallsdottir? som beskriver hvor befriende det er å la valkene velte over bukselinningen. Og hvor utrolig stor positiv respons hun har fått over dette. Kvinner hyller henne! Ekte kropp sies det. Samtidig som fedme og overvekt øker i så stor frekvens at WHO mener vi snart står overfor en epidemi med store konsekvenser for helse og velferd. Jeg synes det er trist at de som er tynne og sunne skal tåle så mye tyn, men når andre legger ut bilder om hvor befriende det er å la klumpene og valkene falle ut og mottar massiv hyllest, da synes jeg det er noe radikalt feil. Jeg er ingen fantast og lever nok midt på treet, men etterstreber likevel å være i noenlunde god form både innvendig og utvendig. Til opplysning ser hun komikerfruen helt normal ut, synes bare det var utrolig tåpelig å legge ut det bilde og sanke ros og applauser for det. Tydeligvis var det jo gjort som et hån mot FF sitt tidligere bilde og står nesten som litt mobbing for meg. LK gjør nok ikke alt etter boka, jeg kjenner for å være ærlig ikke særlig mye til fyren. Men han ble vel lei seg over denne kritikken mot hans kone da.. Det er ikke mye folk skal si eller gjøre før de blir offentlig halshugget! Med mindre man legger ut bilder av ekte kvinnekropper da! Mener du seriøst at thorhallsdøtrene har et fedmeproblem? Hva vet du om hvor sunne de er?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #81 Skrevet 29. oktober 2014 Ååååh, hvor lei jeg er av folk som tror vekt alene har noe å si for hvor sunn man er. En BLODPRØVE og en generell helsesjekk er det eneste som kan fortelle noe om innvendig helse. Og ja, det er mye flaks inne i bildet. Moren min har alltid veid rundt 50 kilo, og det uten å ha trent en dag i hele sitt liv. Likevel har hun helt flat mage nå midt i femtiårene, null strekkmerker og magemuskler som legene skrøt av. Igjen; Hun har aldri trent. Jeg derimot lever veldig sunt. Spiser ikke hvete, spiser veldig lite melkeprodukter og veldig lite sukker. Jeg trener og er generelt sunn. For å si det slik; Jeg fikk strekkmerker allerede da jeg var 11 år og kom i puberteten. Anonymous poster hash: 6fc49...d96
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #82 Skrevet 29. oktober 2014 For en sopp Anonymous poster hash: 4c941...d5a
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #83 Skrevet 29. oktober 2014 Hva mente han forresten med at de hermet etter navnet...? Hvilket navn? Fikk ikke Marna og Ørjan en gutt som skal hete Dexter og har ikke FF og soppen en jente som heter Nelia, eller er det noe jeg har gått glipp av her? Anonymous poster hash: 4c941...d5a
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #84 Skrevet 29. oktober 2014 Fotballfrue. Komikerfrue. Anonymous poster hash: 05384...613
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #85 Skrevet 29. oktober 2014 Fotballfrue. Komikerfrue. Anonymous poster hash: 05384...613 Ahhhh! Selvsagt føler meg passe blond her nå ja Anonymous poster hash: 4c941...d5a
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #86 Skrevet 29. oktober 2014 KF har hermet og valgt navnet Nexter til gutten. De eeer så drøye. Lol Anonymous poster hash: c23ba...0a5
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #87 Skrevet 29. oktober 2014 Å hjelp for en tråd.. for det første, "fleskesamfunn"? Really?!! For all del, flott at folk spiser 900 kcal om dagen og løper til kynnerene tar en til 3 uker før termin. Skal ikke forsvare fleskebergene som sitter i sofaen og spiser snop og sitter her på DIB. Når det gjelder FF-mannen, så håper jeg for hennes del han har en sykt bra personlighet som ikke kommer frem i media, at han er en sykt flink far eller at han er en racer i senga, ja - for Caroline sin del. Ellers ville hvertfall ikke jeg blitt i et forhold med han, han virker jo som er nærtagende p*kk. Ser for meg at han er sykt lett og fornærme. Anonymous poster hash: f9293...bf8
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #88 Skrevet 29. oktober 2014 Lille stusselige mann! Blir så utrolig flau hver gang han ytrer sine patetiske meninger! For en usikker liten fjompenisse!! Anonymous poster hash: c4cbe...4c6
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #89 Skrevet 29. oktober 2014 Å hjelp for en tråd.. for det første, "fleskesamfunn"? Really?!! For all del, flott at folk spiser 900 kcal om dagen og løper til kynnerene tar en til 3 uker før termin. Skal ikke forsvare fleskebergene som sitter i sofaen og spiser snop og sitter her på DIB. Når det gjelder FF-mannen, så håper jeg for hennes del han har en sykt bra personlighet som ikke kommer frem i media, at han er en sykt flink far eller at han er en racer i senga, ja - for Caroline sin del. Ellers ville hvertfall ikke jeg blitt i et forhold med han, han virker jo som er nærtagende p*kk. Ser for meg at han er sykt lett og fornærme. Anonymous poster hash: f9293...bf8 Så BRA at noen endelig tar bladet fra munnen og sier det som det er. Vi lever i et fleskesamfunn! Folk og barn blir fetere og fetere. Nye karuseller f.eks lages det egne seter til overvektige.Dette er et stort samfunnsproblem!! Godt noen tør å fortelle hvordan det står til i samfunnet!!!!! Enig, de som har fokus på god helse bør hylles!! Anonymous poster hash: 16997...fd9
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #90 Skrevet 29. oktober 2014 Å hjelp for en tråd.. for det første, "fleskesamfunn"? Really?!! For all del, flott at folk spiser 900 kcal om dagen og løper til kynnerene tar en til 3 uker før termin. Skal ikke forsvare fleskebergene som sitter i sofaen og spiser snop og sitter her på DIB. Når det gjelder FF-mannen, så håper jeg for hennes del han har en sykt bra personlighet som ikke kommer frem i media, at han er en sykt flink far eller at han er en racer i senga, ja - for Caroline sin del. Ellers ville hvertfall ikke jeg blitt i et forhold med han, han virker jo som er nærtagende p*kk. Ser for meg at han er sykt lett og fornærme. Anonymous poster hash: f9293...bf8 Så BRA at noen endelig tar bladet fra munnen og sier det som det er. Vi lever i et fleskesamfunn! Folk og barn blir fetere og fetere. Nye karuseller f.eks lages det egne seter til overvektige.Dette er et stort samfunnsproblem!! Godt noen tør å fortelle hvordan det står til i samfunnet!!!!! Enig, de som har fokus på god helse bør hylles!! Anonymous poster hash: 16997...fd9 Å være overtrent og undervektig er heller ingen god helse. Fotballfruen er pen, men har armer som en 8-åring. Hva er sunt med det? Det er noe som heter mellomting og balanse. Voksne damer på 1.70 skal ikke veie 45 kilo, det er IKKE sunt. Anonymous poster hash: e2583...304
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #91 Skrevet 29. oktober 2014 Dette med at flesket detter utfor bukselinningene; er man overvektig hvis man har valker, seriøst?? I såtilfelle er dette ny kunnskap for meg! Selv er jeg på grensen til undervektig ifølge KMI, men jeg har en god pølse rundt magen selv om, men dette er ikke fordi jeg er overvektig, dette er fordi jeg ikke gidder å ta 1 million sitips daglig for å få muskeler som FF! Men jeg skal ha meg frabedt å bli kalt overvektig fordi jeg (og med flere) ikke har en supersixpack og fit mage! Anonymous poster hash: 780fb...efd
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #92 Skrevet 29. oktober 2014 Dette med at flesket detter utfor bukselinningene; er man overvektig hvis man har valker, seriøst?? I såtilfelle er dette ny kunnskap for meg! Selv er jeg på grensen til undervektig ifølge KMI, men jeg har en god pølse rundt magen selv om, men dette er ikke fordi jeg er overvektig, dette er fordi jeg ikke gidder å ta 1 million sitips daglig for å få muskeler som FF! Men jeg skal ha meg frabedt å bli kalt overvektig fordi jeg (og med flere) ikke har en supersixpack og fit mage! Anonymous poster hash: 780fb...efd Nå må dere SLUTTE å kverulere noe så sinnsykt!!! Herregud dere tvister rundt på alt og trekker ut tråder som er helt irrelevant.Ikke rart damer har rykte på seg for å være skravlete og analyserende! Tror det hun mente bilde av hun islendingen hvor valkene bulet på utsiden, og det var nok bare ett eksempel! Folk skulle vært mer opplyst om hvordan kroppen så ut innvendig ved overvekt og fedme. Hvordan fett ser ut i blodårene f.eks. Surrealistisk at det diskuteres at enkelte ikke vil ha ungene i bhg fordi de vil ha mest tid med dem, samtidig som flere og flere blir sykelig overvektige og utsetter barna for at moren/faren har en overil fare for å få en alvorlig sykdom. Sikker på at de fleste av dere forstår poenget her, men kverulerer for alt det er verdt. Nei, islendingen er ikke fet, ikke marna heller! Men de HYLLES, og de som har fokus på god helse IKKE kun FF, de skal snakkes dritt om! Slutt med den kverruleringen! Anonymous poster hash: 16997...fd9
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #93 Skrevet 29. oktober 2014 Å hjelp for en tråd.. for det første, "fleskesamfunn"? Really?!! For all del, flott at folk spiser 900 kcal om dagen og løper til kynnerene tar en til 3 uker før termin. Skal ikke forsvare fleskebergene som sitter i sofaen og spiser snop og sitter her på DIB. Når det gjelder FF-mannen, så håper jeg for hennes del han har en sykt bra personlighet som ikke kommer frem i media, at han er en sykt flink far eller at han er en racer i senga, ja - for Caroline sin del. Ellers ville hvertfall ikke jeg blitt i et forhold med han, han virker jo som er nærtagende p*kk. Ser for meg at han er sykt lett og fornærme. Anonymous poster hash: f9293...bf8 Så BRA at noen endelig tar bladet fra munnen og sier det som det er. Vi lever i et fleskesamfunn! Folk og barn blir fetere og fetere. Nye karuseller f.eks lages det egne seter til overvektige.Dette er et stort samfunnsproblem!! Godt noen tør å fortelle hvordan det står til i samfunnet!!!!! Enig, de som har fokus på god helse bør hylles!! Anonymous poster hash: 16997...fd9 Kanskje du ikke forsto det, men jeg var sarkastisk. Ikke ang LK da Anonymous poster hash: f9293...bf8
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #94 Skrevet 29. oktober 2014 Dette med at flesket detter utfor bukselinningene; er man overvektig hvis man har valker, seriøst?? I såtilfelle er dette ny kunnskap for meg! Selv er jeg på grensen til undervektig ifølge KMI, men jeg har en god pølse rundt magen selv om, men dette er ikke fordi jeg er overvektig, dette er fordi jeg ikke gidder å ta 1 million sitips daglig for å få muskeler som FF! Men jeg skal ha meg frabedt å bli kalt overvektig fordi jeg (og med flere) ikke har en supersixpack og fit mage! Anonymous poster hash: 780fb...efd Nå må dere SLUTTE å kverulere noe så sinnsykt!!! Herregud dere tvister rundt på alt og trekker ut tråder som er helt irrelevant.Ikke rart damer har rykte på seg for å være skravlete og analyserende! Tror det hun mente bilde av hun islendingen hvor valkene bulet på utsiden, og det var nok bare ett eksempel! Folk skulle vært mer opplyst om hvordan kroppen så ut innvendig ved overvekt og fedme. Hvordan fett ser ut i blodårene f.eks. Surrealistisk at det diskuteres at enkelte ikke vil ha ungene i bhg fordi de vil ha mest tid med dem, samtidig som flere og flere blir sykelig overvektige og utsetter barna for at moren/faren har en overil fare for å få en alvorlig sykdom. Sikker på at de fleste av dere forstår poenget her, men kverulerer for alt det er verdt. Nei, islendingen er ikke fet, ikke marna heller! Men de HYLLES, og de som har fokus på god helse IKKE kun FF, de skal snakkes dritt om! Slutt med den kverruleringen!Anonymous poster hash: 16997...fd9 på tide å backe ut og puste med magen eller, synes jeg ser rødfargen i trynet på deg! Du kan gneldre og forsvare "spikerene" så mye du vil men det er et fåtall som er enig med deg! Ha en fin dag da! Anonymous poster hash: 780fb...efd
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #95 Skrevet 29. oktober 2014 For et nedlatende svar. Ganske typisk når man går tom for argumenter. "Spikerne?" Javel.. Du skjønner at debatten handler om kritikken man får dersom man velger å ta vare på kropp og helse? Spot on. Anonymous poster hash: be402...52d
PaprikaPotetegull Skrevet 29. oktober 2014 #96 Skrevet 29. oktober 2014 For en tåpelig kommentar av LK! Herregud at det går an. Er helt sjokkert over han 😳 Uff ...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #97 Skrevet 29. oktober 2014 For et nedlatende svar. Ganske typisk når man går tom for argumenter. "Spikerne?" Javel.. Du skjønner at debatten handler om kritikken man får dersom man velger å ta vare på kropp og helse? Spot on.Anonymous poster hash: be402...52d nei men jeg gidder ikke sitter her og bli "belært" av en som tror h*n har peiling! Spot on! Anonymous poster hash: 780fb...efd
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #98 Skrevet 29. oktober 2014 Men hva sa/skrev han? Nettet mitt er superdårlig nå i noen dager og jeg får ikke åpnet noenting annet enn dib og litt fb Anonymous poster hash: 3d461...41b
anonymemammaen Skrevet 29. oktober 2014 #99 Skrevet 29. oktober 2014 Om noen ikke bryr seg om valkene sine og synes de ser flott ut som de er, er det ikke såpass enkelt at det da ikke er noe som vi har noe med? forøvrig elsker jeg komikerfrue, søtere jente har jeg ikke sett i denne blogg verdenen, om hun hadde hatt sixpack etter fødsel eller ei! Ang. fotballfrue orker jeg ikke bry meg så mye om, men enig at mannen hennes er rimelig pinlig..
Mrs. Kaizer Skrevet 29. oktober 2014 #100 Skrevet 29. oktober 2014 Uff, er det bare jeg som er jentemamma og gruer meg sykt til jenta mi skal vokse opp med dette forferdelige kroppspresset? Kan ikke alle lære jentene sine at de er perfekte og flotte akkurat som de er og lære de å akseptere at alle er forskjellige? Verden er blitt helt syk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå