Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #26 Skrevet 28. oktober 2014 Uff, så teit ..blir flau på vegne av dem begge Anonymous poster hash: 59fba...442
thricane Skrevet 28. oktober 2014 #27 Skrevet 28. oktober 2014 Hvorfor kaller de det å forsvare kona? Å slenge en krass melding om noen på tvitter har ikke noe med å forvare å gjøre.
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. oktober 2014 #28 Skrevet 28. oktober 2014 Synes det var to obvious jeg! Det sier seg selv at hun prøver å ape etter ho Caroline. I dette jævla jantelandet her skal de som fetter og dvasker applauderes til stående, en ekte kvinnekropp, tigermerkene etter mine barn osv. Give me a break! I en verdens hvor stadig flere dør av livsstilssykdommer og overvekten regjerer hele skuta burde vi APPLAUDERE de som faktisk har egenvilje nok til å være aktive gjennom svangerskapet og klarer å motstå de fleste fristelser som er ugunstig for oss. Du legger ikke på deg unødig om det finnes en korrelasjon mellom inntak og forbrenning! Flere burde være hinsides mye mer i aktivitet og hatt en sunnere livsstil! Bra at LK står opp for henne. Fy fader for et fleskesamfunn vi lever i!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #29 Skrevet 28. oktober 2014 Synes det var to obvious jeg! Det sier seg selv at hun prøver å ape etter ho Caroline. I dette jævla jantelandet her skal de som fetter og dvasker applauderes til stående, en ekte kvinnekropp, tigermerkene etter mine barn osv. Give me a break! I en verdens hvor stadig flere dør av livsstilssykdommer og overvekten regjerer hele skuta burde vi APPLAUDERE de som faktisk har egenvilje nok til å være aktive gjennom svangerskapet og klarer å motstå de fleste fristelser som er ugunstig for oss. Du legger ikke på deg unødig om det finnes en korrelasjon mellom inntak og forbrenning! Flere burde være hinsides mye mer i aktivitet og hatt en sunnere livsstil! Bra at LK står opp for henne. Fy fader for et fleskesamfunn vi lever i! For et stupid innlegg fra deg. Skuffende! Anonymous poster hash: e810c...2dc
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #30 Skrevet 28. oktober 2014 Han skjønner ikke forskjell på parodi og herming. Og som hun over sier, det er ikke å forsvare kona, han angriper jo bare Komikerfrue. Marna og Ørjan virker supre. Anonymous poster hash: 48800...7cc
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #31 Skrevet 28. oktober 2014 Herr og Fru Eriksen må slutte å ta seg selv så j@&!* høytidelig!!!! Marna er en flott kvinne, har humor, og selvironi! Jeg heier på henne! Ekteparet Eriksen kan sitte på sine høye hester mens bloggen de livnærer seg av daler nedover på blogglistene. For et meningsløst par! Anonymous poster hash: c4cbe...4c6
*Miss Marple* Skrevet 28. oktober 2014 #32 Skrevet 28. oktober 2014 Synes det var to obvious jeg! Det sier seg selv at hun prøver å ape etter ho Caroline. I dette jævla jantelandet her skal de som fetter og dvasker applauderes til stående, en ekte kvinnekropp, tigermerkene etter mine barn osv. Give me a break! I en verdens hvor stadig flere dør av livsstilssykdommer og overvekten regjerer hele skuta burde vi APPLAUDERE de som faktisk har egenvilje nok til å være aktive gjennom svangerskapet og klarer å motstå de fleste fristelser som er ugunstig for oss. Du legger ikke på deg unødig om det finnes en korrelasjon mellom inntak og forbrenning! Flere burde være hinsides mye mer i aktivitet og hatt en sunnere livsstil! Bra at LK står opp for henne. Fy fader for et fleskesamfunn vi lever i! 😱
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. oktober 2014 #33 Skrevet 28. oktober 2014 Synes det var to obvious jeg! Det sier seg selv at hun prøver å ape etter ho Caroline. I dette jævla jantelandet her skal de som fetter og dvasker applauderes til stående, en ekte kvinnekropp, tigermerkene etter mine barn osv. Give me a break! I en verdens hvor stadig flere dør av livsstilssykdommer og overvekten regjerer hele skuta burde vi APPLAUDERE de som faktisk har egenvilje nok til å være aktive gjennom svangerskapet og klarer å motstå de fleste fristelser som er ugunstig for oss. Du legger ikke på deg unødig om det finnes en korrelasjon mellom inntak og forbrenning! Flere burde være hinsides mye mer i aktivitet og hatt en sunnere livsstil! Bra at LK står opp for henne. Fy fader for et fleskesamfunn vi lever i! 😱 Jeg mener hvert ord! Voksne mennesker som slenger dritt i hytt og gevær! Det er superbra å vise "ekte" kropper ca magefett som velter over bukselinningene. Det er på tide at de som faktisk klarer å leve sunne og være gode forbilder får ros og ikke bare edder og galle!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #34 Skrevet 28. oktober 2014 Synes det var to obvious jeg! Det sier seg selv at hun prøver å ape etter ho Caroline. I dette jævla jantelandet her skal de som fetter og dvasker applauderes til stående, en ekte kvinnekropp, tigermerkene etter mine barn osv. Give me a break! I en verdens hvor stadig flere dør av livsstilssykdommer og overvekten regjerer hele skuta burde vi APPLAUDERE de som faktisk har egenvilje nok til å være aktive gjennom svangerskapet og klarer å motstå de fleste fristelser som er ugunstig for oss. Du legger ikke på deg unødig om det finnes en korrelasjon mellom inntak og forbrenning! Flere burde være hinsides mye mer i aktivitet og hatt en sunnere livsstil! Bra at LK står opp for henne. Fy fader for et fleskesamfunn vi lever i! 😱Jeg mener hvert ord!Voksne mennesker som slenger dritt i hytt og gevær! Det er superbra å vise "ekte" kropper ca magefett som velter over bukselinningene. Det er på tide at de som faktisk klarer å leve sunne og være gode forbilder får ros og ikke bare edder og galle! Omtrent som deg. Du tar jo helt av i ufine formuleringer. For ikke å snakke om at innlegget ditt virker helt meningsløst! Snakk om skivebom. Anonymous poster hash: e810c...2dc
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. oktober 2014 #35 Skrevet 28. oktober 2014 Synes det var to obvious jeg! Det sier seg selv at hun prøver å ape etter ho Caroline. I dette jævla jantelandet her skal de som fetter og dvasker applauderes til stående, en ekte kvinnekropp, tigermerkene etter mine barn osv. Give me a break! I en verdens hvor stadig flere dør av livsstilssykdommer og overvekten regjerer hele skuta burde vi APPLAUDERE de som faktisk har egenvilje nok til å være aktive gjennom svangerskapet og klarer å motstå de fleste fristelser som er ugunstig for oss. Du legger ikke på deg unødig om det finnes en korrelasjon mellom inntak og forbrenning! Flere burde være hinsides mye mer i aktivitet og hatt en sunnere livsstil! Bra at LK står opp for henne. Fy fader for et fleskesamfunn vi lever i! 😱Jeg mener hvert ord!Voksne mennesker som slenger dritt i hytt og gevær! Det er superbra å vise "ekte" kropper ca magefett som velter over bukselinningene. Det er på tide at de som faktisk klarer å leve sunne og være gode forbilder får ros og ikke bare edder og galle! Omtrent som deg. Du tar jo helt av i ufine formuleringer. For ikke å snakke om at innlegget ditt virker helt meningsløst! Snakk om skivebom. Anonymous poster hash: e810c...2dc Du har rett til å mene akkurat det du vil!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #36 Skrevet 28. oktober 2014 Synes det var to obvious jeg! Det sier seg selv at hun prøver å ape etter ho Caroline. I dette jævla jantelandet her skal de som fetter og dvasker applauderes til stående, en ekte kvinnekropp, tigermerkene etter mine barn osv. Give me a break! I en verdens hvor stadig flere dør av livsstilssykdommer og overvekten regjerer hele skuta burde vi APPLAUDERE de som faktisk har egenvilje nok til å være aktive gjennom svangerskapet og klarer å motstå de fleste fristelser som er ugunstig for oss. Du legger ikke på deg unødig om det finnes en korrelasjon mellom inntak og forbrenning! Flere burde være hinsides mye mer i aktivitet og hatt en sunnere livsstil! Bra at LK står opp for henne. Fy fader for et fleskesamfunn vi lever i! 😱Jeg mener hvert ord!Voksne mennesker som slenger dritt i hytt og gevær! Det er superbra å vise "ekte" kropper ca magefett som velter over bukselinningene. Det er på tide at de som faktisk klarer å leve sunne og være gode forbilder får ros og ikke bare edder og galle! Mener du å påstå at Marna er feit? Du skjønner at "flesket" hennes er gravidmagen som normalt bruker på til 6 (kanskje mer?) på å trekke seg tilbake? Ble plutselig i tvil om du er frekke som F. Eller bare mangler alt mellom øra? Anonymous poster hash: d0a83...32d
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. oktober 2014 #37 Skrevet 28. oktober 2014 Synes det var to obvious jeg! Det sier seg selv at hun prøver å ape etter ho Caroline. I dette jævla jantelandet her skal de som fetter og dvasker applauderes til stående, en ekte kvinnekropp, tigermerkene etter mine barn osv. Give me a break! I en verdens hvor stadig flere dør av livsstilssykdommer og overvekten regjerer hele skuta burde vi APPLAUDERE de som faktisk har egenvilje nok til å være aktive gjennom svangerskapet og klarer å motstå de fleste fristelser som er ugunstig for oss. Du legger ikke på deg unødig om det finnes en korrelasjon mellom inntak og forbrenning! Flere burde være hinsides mye mer i aktivitet og hatt en sunnere livsstil! Bra at LK står opp for henne. Fy fader for et fleskesamfunn vi lever i! 😱Jeg mener hvert ord!Voksne mennesker som slenger dritt i hytt og gevær! Det er superbra å vise "ekte" kropper ca magefett som velter over bukselinningene. Det er på tide at de som faktisk klarer å leve sunne og være gode forbilder får ros og ikke bare edder og galle! Mener du å påstå at Marna er feit? Du skjønner at "flesket" hennes er gravidmagen som normalt bruker på til 6 (kanskje mer?) på å trekke seg tilbake? Ble plutselig i tvil om du er frekke som F. Eller bare mangler alt mellom øra? Anonymous poster hash: d0a83...32d Vet du hva, jeg har ikke sett Marnia engang.Jeg bare leste om det. Så hva hun er kan jeg ikke uttale meg om. Men jeg også synes det er utrolig barnslig å legge ut bilde av seg selv tydeligvis større enn hva FF var. Det har ærlig talt mistet underholdningsverdien for lengst! Det som provoserer meg er alle kampanjene av disse ekte damene med mage større enn fårikålkjelen min! Hvorfor skal det fremmes? Blodårene er sikkert fullt av fett innvendig. Hvorfor kan ikke en som trener og er sunn stå frem uten å bli halshugd? Jo fordi flertallet kan ikke identifisere seg med det, og velger heller den enkleste vei og slenger seg på enda en hvilepute ved å kalle det ekte kropp. Det hyles og skrikes om penger til hitti og fritti, når millioner av kroner går med til å behandle mennesker med livsstilssykdommer! Heia de som ivaretar helse og kropp sier jeg! Uten at det nødvendigvis bør være FF!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #38 Skrevet 28. oktober 2014 jeg tenker at jeg er så glad jeg ikke er dem. Må være trist å gjøre alt for å være i media og samtidig ikke tåle noen form for kritikk. Anonymous poster hash: 1c3a1...171
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #39 Skrevet 28. oktober 2014 For en klein måte fotballfruen og mannen reagerer på...Hadde de prøvd å applaudere stuntet i stedet for å protestere så hadde de fremstått langt smartere. Tweeten til fotballfruemannen var jo superflau. Fjortisreaksjon! Anonymous poster hash: cf2c5...4f4
*Yuna* Skrevet 28. oktober 2014 #40 Skrevet 28. oktober 2014 For en klein måte fotballfruen og mannen reagerer på...Hadde de prøvd å applaudere stuntet i stedet for å protestere så hadde de fremstått langt smartere. Tweeten til fotballfruemannen var jo superflau. Fjortisreaksjon! Anonymous poster hash: cf2c5...4f4 Enig! Og Marna er ikke tykk. Jeg forsvarte fotballfrue når hun la ut bildet, men jeg syns mannen hennes oppfører seg teit nå. Dette er ikke Herming eller latterliggjøring.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #41 Skrevet 28. oktober 2014 Synes det var to obvious jeg! Det sier seg selv at hun prøver å ape etter ho Caroline. I dette jævla jantelandet her skal de som fetter og dvasker applauderes til stående, en ekte kvinnekropp, tigermerkene etter mine barn osv. Give me a break! I en verdens hvor stadig flere dør av livsstilssykdommer og overvekten regjerer hele skuta burde vi APPLAUDERE de som faktisk har egenvilje nok til å være aktive gjennom svangerskapet og klarer å motstå de fleste fristelser som er ugunstig for oss. Du legger ikke på deg unødig om det finnes en korrelasjon mellom inntak og forbrenning! Flere burde være hinsides mye mer i aktivitet og hatt en sunnere livsstil! Bra at LK står opp for henne. Fy fader for et fleskesamfunn vi lever i! Jeg mener hvert ord!Voksne mennesker som slenger dritt i hytt og gevær! Det er superbra å vise "ekte" kropper ca magefett som velter over bukselinningene. Det er på tide at de som faktisk klarer å leve sunne og være gode forbilder får ros og ikke bare edder og galle! Mener du å påstå at Marna er feit? Du skjønner at "flesket" hennes er gravidmagen som normalt bruker på til 6 (kanskje mer?) på å trekke seg tilbake? Ble plutselig i tvil om du er frekke som F. Eller bare mangler alt mellom øra? Anonymous poster hash: d0a83...32d Vet du hva, jeg har ikke sett Marnia engang.Jeg bare leste om det. Så hva hun er kan jeg ikke uttale meg om. Men jeg også synes det er utrolig barnslig å legge ut bilde av seg selv tydeligvis større enn hva FF var. Det har ærlig talt mistet underholdningsverdien for lengst! Det som provoserer meg er alle kampanjene av disse ekte damene med mage større enn fårikålkjelen min! Hvorfor skal det fremmes? Blodårene er sikkert fullt av fett innvendig. Hvorfor kan ikke en som trener og er sunn stå frem uten å bli halshugd? Jo fordi flertallet kan ikke identifisere seg med det, og velger heller den enkleste vei og slenger seg på enda en hvilepute ved å kalle det ekte kropp. Det hyles og skrikes om penger til hitti og fritti, når millioner av kroner går med til å behandle mennesker med livsstilssykdommer! Heia de som ivaretar helse og kropp sier jeg! Uten at det nødvendigvis bør være FF! Da burde du hoppe ned fra din høye fårikålkjele og se på bildet! Marna ser jo kanonbra ut!! Hun mangler sixpacken men hun er hverken dvask eller feit. Herregud..ro deg litt ned. Hjelper ikke å ha fettfrie blodårer hvis du stresser deg sånn opp;) Anonymous poster hash: cf2c5...4f4
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #42 Skrevet 28. oktober 2014 Synes det var to obvious jeg! Det sier seg selv at hun prøver å ape etter ho Caroline. I dette jævla jantelandet her skal de som fetter og dvasker applauderes til stående, en ekte kvinnekropp, tigermerkene etter mine barn osv. Give me a break! I en verdens hvor stadig flere dør av livsstilssykdommer og overvekten regjerer hele skuta burde vi APPLAUDERE de som faktisk har egenvilje nok til å være aktive gjennom svangerskapet og klarer å motstå de fleste fristelser som er ugunstig for oss. Du legger ikke på deg unødig om det finnes en korrelasjon mellom inntak og forbrenning! Flere burde være hinsides mye mer i aktivitet og hatt en sunnere livsstil! Bra at LK står opp for henne. Fy fader for et fleskesamfunn vi lever i! Jeg mener hvert ord!Voksne mennesker som slenger dritt i hytt og gevær! Det er superbra å vise "ekte" kropper ca magefett som velter over bukselinningene. Det er på tide at de som faktisk klarer å leve sunne og være gode forbilder får ros og ikke bare edder og galle! Mener du å påstå at Marna er feit? Du skjønner at "flesket" hennes er gravidmagen som normalt bruker på til 6 (kanskje mer?) på å trekke seg tilbake? Ble plutselig i tvil om du er frekke som F. Eller bare mangler alt mellom øra? Anonymous poster hash: d0a83...32d Vet du hva, jeg har ikke sett Marnia engang.Jeg bare leste om det. Så hva hun er kan jeg ikke uttale meg om. Men jeg også synes det er utrolig barnslig å legge ut bilde av seg selv tydeligvis større enn hva FF var. Det har ærlig talt mistet underholdningsverdien for lengst! Det som provoserer meg er alle kampanjene av disse ekte damene med mage større enn fårikålkjelen min! Hvorfor skal det fremmes? Blodårene er sikkert fullt av fett innvendig. Hvorfor kan ikke en som trener og er sunn stå frem uten å bli halshugd? Jo fordi flertallet kan ikke identifisere seg med det, og velger heller den enkleste vei og slenger seg på enda en hvilepute ved å kalle det ekte kropp. Det hyles og skrikes om penger til hitti og fritti, når millioner av kroner går med til å behandle mennesker med livsstilssykdommer! Heia de som ivaretar helse og kropp sier jeg! Uten at det nødvendigvis bør være FF! Marna er en slank og sunn dame. Hun er faktisk helt nydelig. Hun er slett ikke et motstykke av FF utseendemessig. Men bildet hun viser av seg selv på bloggen er ærlig, og hun har ikke bare publisert solskinnshistorier om seg selv. Dermed blir en glad i denne nydelige og sjarmerende dama. Det er en grunn til hun er godt likt og FF provoserer så mange. Anonymous poster hash: 67b40...e4b
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #43 Skrevet 28. oktober 2014 Synes det var to obvious jeg! Det sier seg selv at hun prøver å ape etter ho Caroline. I dette jævla jantelandet her skal de som fetter og dvasker applauderes til stående, en ekte kvinnekropp, tigermerkene etter mine barn osv. Give me a break! I en verdens hvor stadig flere dør av livsstilssykdommer og overvekten regjerer hele skuta burde vi APPLAUDERE de som faktisk har egenvilje nok til å være aktive gjennom svangerskapet og klarer å motstå de fleste fristelser som er ugunstig for oss. Du legger ikke på deg unødig om det finnes en korrelasjon mellom inntak og forbrenning! Flere burde være hinsides mye mer i aktivitet og hatt en sunnere livsstil! Bra at LK står opp for henne. Fy fader for et fleskesamfunn vi lever i! 😱Jeg mener hvert ord!Voksne mennesker som slenger dritt i hytt og gevær! Det er superbra å vise "ekte" kropper ca magefett som velter over bukselinningene. Det er på tide at de som faktisk klarer å leve sunne og være gode forbilder får ros og ikke bare edder og galle! Mener du å påstå at Marna er feit? Du skjønner at "flesket" hennes er gravidmagen som normalt bruker på til 6 (kanskje mer?) på å trekke seg tilbake? Ble plutselig i tvil om du er frekke som F. Eller bare mangler alt mellom øra? Anonymous poster hash: d0a83...32d Vet du hva, jeg har ikke sett Marnia engang.Jeg bare leste om det. Så hva hun er kan jeg ikke uttale meg om. Men jeg også synes det er utrolig barnslig å legge ut bilde av seg selv tydeligvis større enn hva FF var. Det har ærlig talt mistet underholdningsverdien for lengst! Det som provoserer meg er alle kampanjene av disse ekte damene med mage større enn fårikålkjelen min! Hvorfor skal det fremmes? Blodårene er sikkert fullt av fett innvendig. Hvorfor kan ikke en som trener og er sunn stå frem uten å bli halshugd? Jo fordi flertallet kan ikke identifisere seg med det, og velger heller den enkleste vei og slenger seg på enda en hvilepute ved å kalle det ekte kropp. Det hyles og skrikes om penger til hitti og fritti, når millioner av kroner går med til å behandle mennesker med livsstilssykdommer! Heia de som ivaretar helse og kropp sier jeg! Uten at det nødvendigvis bør være FF! Det er ikke akkurat det dette handler om. Marna er tidligere Frk Norge og ikke akkurat en utrent tjukkas... Hun er veltrent og slank. Det man reagerer på er FFs manns oppførsel. Anonymous poster hash: 48800...7cc
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. oktober 2014 #44 Skrevet 28. oktober 2014 Synes det var to obvious jeg! Det sier seg selv at hun prøver å ape etter ho Caroline. I dette jævla jantelandet her skal de som fetter og dvasker applauderes til stående, en ekte kvinnekropp, tigermerkene etter mine barn osv. Give me a break! I en verdens hvor stadig flere dør av livsstilssykdommer og overvekten regjerer hele skuta burde vi APPLAUDERE de som faktisk har egenvilje nok til å være aktive gjennom svangerskapet og klarer å motstå de fleste fristelser som er ugunstig for oss. Du legger ikke på deg unødig om det finnes en korrelasjon mellom inntak og forbrenning! Flere burde være hinsides mye mer i aktivitet og hatt en sunnere livsstil! Bra at LK står opp for henne. Fy fader for et fleskesamfunn vi lever i! 😱Jeg mener hvert ord!Voksne mennesker som slenger dritt i hytt og gevær! Det er superbra å vise "ekte" kropper ca magefett som velter over bukselinningene. Det er på tide at de som faktisk klarer å leve sunne og være gode forbilder får ros og ikke bare edder og galle! Mener du å påstå at Marna er feit? Du skjønner at "flesket" hennes er gravidmagen som normalt bruker på til 6 (kanskje mer?) på å trekke seg tilbake? Ble plutselig i tvil om du er frekke som F. Eller bare mangler alt mellom øra? Anonymous poster hash: d0a83...32d Vet du hva, jeg har ikke sett Marnia engang.Jeg bare leste om det. Så hva hun er kan jeg ikke uttale meg om. Men jeg også synes det er utrolig barnslig å legge ut bilde av seg selv tydeligvis større enn hva FF var. Det har ærlig talt mistet underholdningsverdien for lengst! Det som provoserer meg er alle kampanjene av disse ekte damene med mage større enn fårikålkjelen min! Hvorfor skal det fremmes? Blodårene er sikkert fullt av fett innvendig. Hvorfor kan ikke en som trener og er sunn stå frem uten å bli halshugd? Jo fordi flertallet kan ikke identifisere seg med det, og velger heller den enkleste vei og slenger seg på enda en hvilepute ved å kalle det ekte kropp. Det hyles og skrikes om penger til hitti og fritti, når millioner av kroner går med til å behandle mennesker med livsstilssykdommer! Heia de som ivaretar helse og kropp sier jeg! Uten at det nødvendigvis bør være FF! Det er ikke akkurat det dette handler om. Marna er tidligere Frk Norge og ikke akkurat en utrent tjukkas... Hun er veltrent og slank. Det man reagerer på er FFs manns oppførsel. Anonymous poster hash: 48800...7cc Ok, da misforstod jeg nok sammenhengen. Leste bare akkurat en artikkel i Dagbladet om kvinnekroppen og valker!Men da misforstod jeg konteksten her da🙈
Miamimom Skrevet 28. oktober 2014 #45 Skrevet 28. oktober 2014 Synes det var to obvious jeg! Det sier seg selv at hun prøver å ape etter ho Caroline. I dette jævla jantelandet her skal de som fetter og dvasker applauderes til stående, en ekte kvinnekropp, tigermerkene etter mine barn osv. Give me a break! I en verdens hvor stadig flere dør av livsstilssykdommer og overvekten regjerer hele skuta burde vi APPLAUDERE de som faktisk har egenvilje nok til å være aktive gjennom svangerskapet og klarer å motstå de fleste fristelser som er ugunstig for oss. Du legger ikke på deg unødig om det finnes en korrelasjon mellom inntak og forbrenning! Flere burde være hinsides mye mer i aktivitet og hatt en sunnere livsstil! Bra at LK står opp for henne. Fy fader for et fleskesamfunn vi lever i! 😱Jeg mener hvert ord!Voksne mennesker som slenger dritt i hytt og gevær! Det er superbra å vise "ekte" kropper ca magefett som velter over bukselinningene. Det er på tide at de som faktisk klarer å leve sunne og være gode forbilder får ros og ikke bare edder og galle! Mener du å påstå at Marna er feit? Du skjønner at "flesket" hennes er gravidmagen som normalt bruker på til 6 (kanskje mer?) på å trekke seg tilbake? Ble plutselig i tvil om du er frekke som F. Eller bare mangler alt mellom øra? Anonymous poster hash: d0a83...32d Vet du hva, jeg har ikke sett Marnia engang.Jeg bare leste om det. Så hva hun er kan jeg ikke uttale meg om. Men jeg også synes det er utrolig barnslig å legge ut bilde av seg selv tydeligvis større enn hva FF var. Det har ærlig talt mistet underholdningsverdien for lengst! Det som provoserer meg er alle kampanjene av disse ekte damene med mage større enn fårikålkjelen min! Hvorfor skal det fremmes? Blodårene er sikkert fullt av fett innvendig. Hvorfor kan ikke en som trener og er sunn stå frem uten å bli halshugd? Jo fordi flertallet kan ikke identifisere seg med det, og velger heller den enkleste vei og slenger seg på enda en hvilepute ved å kalle det ekte kropp. Det hyles og skrikes om penger til hitti og fritti, når millioner av kroner går med til å behandle mennesker med livsstilssykdommer! Heia de som ivaretar helse og kropp sier jeg! Uten at det nødvendigvis bør være FF! Det er ikke akkurat det dette handler om. Marna er tidligere Frk Norge og ikke akkurat en utrent tjukkas... Hun er veltrent og slank.Det man reagerer på er FFs manns oppførsel. Anonymous poster hash: 48800...7cc Ok, da misforstod jeg nok sammenhengen. Leste bare akkurat en artikkel i Dagbladet om kvinnekroppen og valker!Men da misforstod jeg konteksten her da🙈 Er det greit for deg da - siden hun ikke er feit og ekkel mener jeg?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #46 Skrevet 28. oktober 2014 Herregud! Komikerfrue er sikkert bra hun, men nå synes jeg folk her inne går litt vel langt i heksejakten på FF og mannen. På tide å få seg et liv folkens... Anonymous poster hash: a1060...35d
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #47 Skrevet 28. oktober 2014 Synes det var to obvious jeg! Det sier seg selv at hun prøver å ape etter ho Caroline. I dette jævla jantelandet her skal de som fetter og dvasker applauderes til stående, en ekte kvinnekropp, tigermerkene etter mine barn osv. Give me a break! I en verdens hvor stadig flere dør av livsstilssykdommer og overvekten regjerer hele skuta burde vi APPLAUDERE de som faktisk har egenvilje nok til å være aktive gjennom svangerskapet og klarer å motstå de fleste fristelser som er ugunstig for oss. Du legger ikke på deg unødig om det finnes en korrelasjon mellom inntak og forbrenning! Flere burde være hinsides mye mer i aktivitet og hatt en sunnere livsstil! Bra at LK står opp for henne. Fy fader for et fleskesamfunn vi lever i! Jeg mener hvert ord!Voksne mennesker som slenger dritt i hytt og gevær! Det er superbra å vise "ekte" kropper ca magefett som velter over bukselinningene. Det er på tide at de som faktisk klarer å leve sunne og være gode forbilder får ros og ikke bare edder og galle! Mener du å påstå at Marna er feit? Du skjønner at "flesket" hennes er gravidmagen som normalt bruker på til 6 (kanskje mer?) på å trekke seg tilbake? Ble plutselig i tvil om du er frekke som F. Eller bare mangler alt mellom øra?Anonymous poster hash: d0a83...32d Vet du hva, jeg har ikke sett Marnia engang.Jeg bare leste om det. Så hva hun er kan jeg ikke uttale meg om. Men jeg også synes det er utrolig barnslig å legge ut bilde av seg selv tydeligvis større enn hva FF var. Det har ærlig talt mistet underholdningsverdien for lengst! Det som provoserer meg er alle kampanjene av disse ekte damene med mage større enn fårikålkjelen min! Hvorfor skal det fremmes? Blodårene er sikkert fullt av fett innvendig. Hvorfor kan ikke en som trener og er sunn stå frem uten å bli halshugd? Jo fordi flertallet kan ikke identifisere seg med det, og velger heller den enkleste vei og slenger seg på enda en hvilepute ved å kalle det ekte kropp. Det hyles og skrikes om penger til hitti og fritti, når millioner av kroner går med til å behandle mennesker med livsstilssykdommer! Heia de som ivaretar helse og kropp sier jeg! Uten at det nødvendigvis bør være FF! Det er ikke akkurat det dette handler om. Marna er tidligere Frk Norge og ikke akkurat en utrent tjukkas... Hun er veltrent og slank. Det man reagerer på er FFs manns oppførsel. Anonymous poster hash: 48800...7cc Ok, da misforstod jeg nok sammenhengen. Leste bare akkurat en artikkel i Dagbladet om kvinnekroppen og valker!Men da misforstod jeg konteksten her da Huff, blir helt flau av deg! Og FF og hennes mann burde slutte å være så selvhøytidelig! Flaut, flaut, flaut! Anonymous poster hash: b397b...f1a
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. oktober 2014 #48 Skrevet 28. oktober 2014 Synes det var to obvious jeg! Det sier seg selv at hun prøver å ape etter ho Caroline. I dette jævla jantelandet her skal de som fetter og dvasker applauderes til stående, en ekte kvinnekropp, tigermerkene etter mine barn osv. Give me a break! I en verdens hvor stadig flere dør av livsstilssykdommer og overvekten regjerer hele skuta burde vi APPLAUDERE de som faktisk har egenvilje nok til å være aktive gjennom svangerskapet og klarer å motstå de fleste fristelser som er ugunstig for oss. Du legger ikke på deg unødig om det finnes en korrelasjon mellom inntak og forbrenning! Flere burde være hinsides mye mer i aktivitet og hatt en sunnere livsstil! Bra at LK står opp for henne. Fy fader for et fleskesamfunn vi lever i! 😱Jeg mener hvert ord!Voksne mennesker som slenger dritt i hytt og gevær! Det er superbra å vise "ekte" kropper ca magefett som velter over bukselinningene. Det er på tide at de som faktisk klarer å leve sunne og være gode forbilder får ros og ikke bare edder og galle! Mener du å påstå at Marna er feit? Du skjønner at "flesket" hennes er gravidmagen som normalt bruker på til 6 (kanskje mer?) på å trekke seg tilbake? Ble plutselig i tvil om du er frekke som F. Eller bare mangler alt mellom øra? Anonymous poster hash: d0a83...32d Vet du hva, jeg har ikke sett Marnia engang.Jeg bare leste om det. Så hva hun er kan jeg ikke uttale meg om. Men jeg også synes det er utrolig barnslig å legge ut bilde av seg selv tydeligvis større enn hva FF var. Det har ærlig talt mistet underholdningsverdien for lengst! Det som provoserer meg er alle kampanjene av disse ekte damene med mage større enn fårikålkjelen min! Hvorfor skal det fremmes? Blodårene er sikkert fullt av fett innvendig. Hvorfor kan ikke en som trener og er sunn stå frem uten å bli halshugd? Jo fordi flertallet kan ikke identifisere seg med det, og velger heller den enkleste vei og slenger seg på enda en hvilepute ved å kalle det ekte kropp. Det hyles og skrikes om penger til hitti og fritti, når millioner av kroner går med til å behandle mennesker med livsstilssykdommer! Heia de som ivaretar helse og kropp sier jeg! Uten at det nødvendigvis bør være FF! Det er ikke akkurat det dette handler om. Marna er tidligere Frk Norge og ikke akkurat en utrent tjukkas... Hun er veltrent og slank.Det man reagerer på er FFs manns oppførsel. Anonymous poster hash: 48800...7cc Ok, da misforstod jeg nok sammenhengen. Leste bare akkurat en artikkel i Dagbladet om kvinnekroppen og valker!Men da misforstod jeg konteksten her da🙈 Er det greit for deg da - siden hun ikke er feit og ekkel mener jeg? Snakk om å trekke ting ut i bestanddeler. Mitt poeng er, har to gravide venninner. Hun ene trener, spiser sunt, men spiser selvsagt også usunt innimellom. Hun andre trener aldri, lever usunt. Jeg vet at hun som er aktiv også mang en gang heller vil ligge på sofaen, men hun er opptatt av god helse og kommer seg opp! De har begge lagt ut et bilde av sine gravide mager. Hun som er nokså overvektig får masse ros, herlige kvinnekroppen, du er idealet og bla bla bla. Hun andre har jeg hørt folk slenge kommentarer om, har dere sett fotballfrua, burde ho ikke fokusere på andre ting, herregud! osv. Hvorfor skal hun som kjemper seg opp og ut nærmest hver dag, og sørger for at barnet og henne lever sunt føle seg skamfull for at hun ser bra ut? Det var mitt poeng. Hvorvidt Marnia ser ut aner jeg ikke, men er ikke folk ferdig med å hetse fotballfrua nå? Han mannen hennes har kanskje ikke embetseksamen i etikkette, men det har jammen svæææært få andre også later det til! End of discussion for me🙋
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. oktober 2014 #49 Skrevet 28. oktober 2014 Synes det var to obvious jeg! Det sier seg selv at hun prøver å ape etter ho Caroline. I dette jævla jantelandet her skal de som fetter og dvasker applauderes til stående, en ekte kvinnekropp, tigermerkene etter mine barn osv. Give me a break! I en verdens hvor stadig flere dør av livsstilssykdommer og overvekten regjerer hele skuta burde vi APPLAUDERE de som faktisk har egenvilje nok til å være aktive gjennom svangerskapet og klarer å motstå de fleste fristelser som er ugunstig for oss. Du legger ikke på deg unødig om det finnes en korrelasjon mellom inntak og forbrenning! Flere burde være hinsides mye mer i aktivitet og hatt en sunnere livsstil! Bra at LK står opp for henne. Fy fader for et fleskesamfunn vi lever i! Jeg mener hvert ord!Voksne mennesker som slenger dritt i hytt og gevær! Det er superbra å vise "ekte" kropper ca magefett som velter over bukselinningene. Det er på tide at de som faktisk klarer å leve sunne og være gode forbilder får ros og ikke bare edder og galle! Mener du å påstå at Marna er feit? Du skjønner at "flesket" hennes er gravidmagen som normalt bruker på til 6 (kanskje mer?) på å trekke seg tilbake? Ble plutselig i tvil om du er frekke som F. Eller bare mangler alt mellom øra?Anonymous poster hash: d0a83...32d Vet du hva, jeg har ikke sett Marnia engang.Jeg bare leste om det. Så hva hun er kan jeg ikke uttale meg om. Men jeg også synes det er utrolig barnslig å legge ut bilde av seg selv tydeligvis større enn hva FF var. Det har ærlig talt mistet underholdningsverdien for lengst! Det som provoserer meg er alle kampanjene av disse ekte damene med mage større enn fårikålkjelen min! Hvorfor skal det fremmes? Blodårene er sikkert fullt av fett innvendig. Hvorfor kan ikke en som trener og er sunn stå frem uten å bli halshugd? Jo fordi flertallet kan ikke identifisere seg med det, og velger heller den enkleste vei og slenger seg på enda en hvilepute ved å kalle det ekte kropp. Det hyles og skrikes om penger til hitti og fritti, når millioner av kroner går med til å behandle mennesker med livsstilssykdommer! Heia de som ivaretar helse og kropp sier jeg! Uten at det nødvendigvis bør være FF! Det er ikke akkurat det dette handler om. Marna er tidligere Frk Norge og ikke akkurat en utrent tjukkas... Hun er veltrent og slank.Det man reagerer på er FFs manns oppførsel. Anonymous poster hash: 48800...7cc Ok, da misforstod jeg nok sammenhengen. Leste bare akkurat en artikkel i Dagbladet om kvinnekroppen og valker!Men da misforstod jeg konteksten her da Huff, blir helt flau av deg! Og FF og hennes mann burde slutte å være så selvhøytidelig! Flaut, flaut, flaut! Anonymous poster hash: b397b...f1a Ja, jeg vil ikke leke hermeleken og bygdslarvekjerring med deg?Fysj om ikke alle breker etter hverandre som en saueflokk og er enig!
Miamimom Skrevet 28. oktober 2014 #50 Skrevet 28. oktober 2014 Synes det var to obvious jeg! Det sier seg selv at hun prøver å ape etter ho Caroline. I dette jævla jantelandet her skal de som fetter og dvasker applauderes til stående, en ekte kvinnekropp, tigermerkene etter mine barn osv. Give me a break! I en verdens hvor stadig flere dør av livsstilssykdommer og overvekten regjerer hele skuta burde vi APPLAUDERE de som faktisk har egenvilje nok til å være aktive gjennom svangerskapet og klarer å motstå de fleste fristelser som er ugunstig for oss. Du legger ikke på deg unødig om det finnes en korrelasjon mellom inntak og forbrenning! Flere burde være hinsides mye mer i aktivitet og hatt en sunnere livsstil! Bra at LK står opp for henne. Fy fader for et fleskesamfunn vi lever i! 😱Jeg mener hvert ord!Voksne mennesker som slenger dritt i hytt og gevær! Det er superbra å vise "ekte" kropper ca magefett som velter over bukselinningene. Det er på tide at de som faktisk klarer å leve sunne og være gode forbilder får ros og ikke bare edder og galle! Mener du å påstå at Marna er feit? Du skjønner at "flesket" hennes er gravidmagen som normalt bruker på til 6 (kanskje mer?) på å trekke seg tilbake? Ble plutselig i tvil om du er frekke som F. Eller bare mangler alt mellom øra? Anonymous poster hash: d0a83...32d Vet du hva, jeg har ikke sett Marnia engang.Jeg bare leste om det. Så hva hun er kan jeg ikke uttale meg om. Men jeg også synes det er utrolig barnslig å legge ut bilde av seg selv tydeligvis større enn hva FF var. Det har ærlig talt mistet underholdningsverdien for lengst! Det som provoserer meg er alle kampanjene av disse ekte damene med mage større enn fårikålkjelen min! Hvorfor skal det fremmes? Blodårene er sikkert fullt av fett innvendig. Hvorfor kan ikke en som trener og er sunn stå frem uten å bli halshugd? Jo fordi flertallet kan ikke identifisere seg med det, og velger heller den enkleste vei og slenger seg på enda en hvilepute ved å kalle det ekte kropp. Det hyles og skrikes om penger til hitti og fritti, når millioner av kroner går med til å behandle mennesker med livsstilssykdommer! Heia de som ivaretar helse og kropp sier jeg! Uten at det nødvendigvis bør være FF! Det er ikke akkurat det dette handler om. Marna er tidligere Frk Norge og ikke akkurat en utrent tjukkas... Hun er veltrent og slank.Det man reagerer på er FFs manns oppførsel. Anonymous poster hash: 48800...7cc Ok, da misforstod jeg nok sammenhengen. Leste bare akkurat en artikkel i Dagbladet om kvinnekroppen og valker!Men da misforstod jeg konteksten her da🙈 Er det greit for deg da - siden hun ikke er feit og ekkel mener jeg?Snakk om å trekke ting ut i bestanddeler.Mitt poeng er, har to gravide venninner. Hun ene trener, spiser sunt, men spiser selvsagt også usunt innimellom. Hun andre trener aldri, lever usunt. Jeg vet at hun som er aktiv også mang en gang heller vil ligge på sofaen, men hun er opptatt av god helse og kommer seg opp! De har begge lagt ut et bilde av sine gravide mager. Hun som er nokså overvektig får masse ros, herlige kvinnekroppen, du er idealet og bla bla bla. Hun andre har jeg hørt folk slenge kommentarer om, har dere sett fotballfrua, burde ho ikke fokusere på andre ting, herregud! osv. Hvorfor skal hun som kjemper seg opp og ut nærmest hver dag, og sørger for at barnet og henne lever sunt føle seg skamfull for at hun ser bra ut? Det var mitt poeng. Hvorvidt Marnia ser ut aner jeg ikke, men er ikke folk ferdig med å hetse fotballfrua nå? Han mannen hennes har kanskje ikke embetseksamen i etikkette, men det har jammen svæææært få andre også later det til! End of discussion for me🙋 Jeg ser hva du skriver, men jeg er ikke enig i at det er slik. Det er langt mer stigmatiserende å være overvektig en slank i et samfunn der det å være slank er det klare idealet. Og er det virkelig komplimenter man får når man lar seg avbilde som overvektig?"Du er tøff" sier vel egentlig at du er tøff som tør å vise frem noe som ikke er vakkert og idealet. Det er ingen slanke og veltrente som får den kommentaren, for de viser idealet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå