Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #101 Skrevet 29. oktober 2014 Uff, er det bare jeg som er jentemamma og gruer meg sykt til jenta mi skal vokse opp med dette forferdelige kroppspresset? Kan ikke alle lære jentene sine at de er perfekte og flotte akkurat som de er og lære de å akseptere at alle er forskjellige? Verden er blitt helt syk!!!jo vi kan jo gjøre et forsøk, men dessverre er det blitt slik at det florerer med såkalte rosabloggerne, og det finnes sikkert ikke en eneste Rosablogger som skriver om mote,skjønnhet,trening og div inngrep! Det er virkelig en skremmende utvikling og jeg er lykkelig for at jeg ikke er 14 år i dag. Men som du sier, jeg gruer meg hcis jeg en gang får en datter som må leve opp til dette Kroppshysteriet! Anonymous poster hash: 780fb...efd
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #102 Skrevet 29. oktober 2014 Apropos boller: baker skoleboller nå. Kanskje jeg skal invitere LK God onsdag :-) Anonymous poster hash: f9293...bf8
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #103 Skrevet 29. oktober 2014 Vel nå er ikke fotballfrue en " spiker " da. Tynn ja men trent og med spenstige og unge pupper. Heller " spiker" enn feitis. Anonymous poster hash: 7d4d5...2b7
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #104 Skrevet 29. oktober 2014 Vel nå er ikke fotballfrue en " spiker " da. Tynn ja men trent og med spenstige og unge pupper. Heller " spiker" enn feitis. Anonymous poster hash: 7d4d5...2b7 hun har no armer som pipestilker! Ellers flott! Anonymous poster hash: 780fb...efd
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #105 Skrevet 29. oktober 2014 Feit is? Høres digg ut, helst softis. Med strø. Får bli en annen dag. Hilsen slankefrua Anonymous poster hash: f9293...bf8
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #106 Skrevet 29. oktober 2014 Vel nå er ikke fotballfrue en " spiker " da. Tynn ja men trent og med spenstige og unge pupper. Heller " spiker" enn feitis. Anonymous poster hash: 7d4d5...2b7 han hadde nok takka nei, alt for mye karbs i boller vettu Anonymous poster hash: 780fb...efd
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #107 Skrevet 29. oktober 2014 Saa pinlig! For noen idoioter! Det er dumt nok at FF legger ut et skrytebilde slik hun gjorde, men at de ikke taaler at andre, normalt utseende mennesker legger ut tilsvarende bilder er jo helt pa trynet!! Ser de ikke selv hvor idiotisk de fremstaar!? Naa har de gaatt for langt. Jeg haaper virkelig bloggen hennes blekner bort til ingenting. Hun er ikke noe godt forbilde for noen. Anonymous poster hash: 86dd6...cd6
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #108 Skrevet 29. oktober 2014 Hvorfor sa han ikke noe da hun svømmedama la ut sitt post -fødselbilde da? Eller var det greit siden hun var (skikkelig)tynn? Anonymous poster hash: 86d49...e5d
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #109 Skrevet 29. oktober 2014 Det regner ute Anonymous poster hash: 5e4b6...bf8
Von Hertelhofen Skrevet 29. oktober 2014 #110 Skrevet 29. oktober 2014 http://m.kjendis.no/2014/10/29/kjendis/fotballfrue/caroline_berg_eriksen/marna_haugen/orjan_buroe/35981453/?www=1 Fnis!!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #111 Skrevet 29. oktober 2014 Hvorfor sa han ikke noe da hun svømmedama la ut sitt post -fødselbilde da? Eller var det greit siden hun var (skikkelig)tynn? Anonymous poster hash: 86d49...e5d ja det kan du si!! Det var bare det at Marna hadde samme bh på seg som Caroline, OMG lissom!!! Anonymous poster hash: 780fb...efd
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #112 Skrevet 29. oktober 2014 Hvorfor sa han ikke noe da hun svømmedama la ut sitt post -fødselbilde da? Eller var det greit siden hun var (skikkelig)tynn? Anonymous poster hash: 86d49...e5d ja det kan du si!! Det var bare det at Marna hadde samme bh på seg som Caroline, OMG lissom!!! Anonymous poster hash: 780fb...efd Fy fader, slutt og snakk om redselen for døtrene deres. Dere sitter en gjeng med hønsehuer som slenger dritt over en lav sko! Begynn med dere selv. Dere er de største motivatorene og forbildene for ungene deres. Akkurat nå er dere grusomme rollemodeller! Anonymous poster hash: 16997...fd9
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #113 Skrevet 29. oktober 2014 Hvorfor sa han ikke noe da hun svømmedama la ut sitt post -fødselbilde da? Eller var det greit siden hun var (skikkelig)tynn? Anonymous poster hash: 86d49...e5d ja det kan du si!! Det var bare det at Marna hadde samme bh på seg som Caroline, OMG lissom!!!Anonymous poster hash: 780fb...efd Fy fader, slutt og snakk om redselen for døtrene deres. Dere sitter en gjeng med hønsehuer som slenger dritt over en lav sko! Begynn med dere selv. Dere er de største motivatorene og forbildene for ungene deres. Akkurat nå er dere grusomme rollemodeller!Anonymous poster hash: 16997...fd9 jada mamma!!!! Anonymous poster hash: 780fb...efd
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #114 Skrevet 29. oktober 2014 Hvorfor sa han ikke noe da hun svømmedama la ut sitt post -fødselbilde da? Eller var det greit siden hun var (skikkelig)tynn? Anonymous poster hash: 86d49...e5d ja det kan du si!! Det var bare det at Marna hadde samme bh på seg som Caroline, OMG lissom!!! Anonymous poster hash: 780fb...efd Fy fader, slutt og snakk om redselen for døtrene deres. Dere sitter en gjeng med hønsehuer som slenger dritt over en lav sko! Begynn med dere selv. Dere er de største motivatorene og forbildene for ungene deres. Akkurat nå er dere grusomme rollemodeller! Anonymous poster hash: 16997...fd9 Ke? hvorfor er jeg et hønsehue/grusom motivator/drittslenger som lurer på hvorfor det var greit med bildet til svømmedama og ikke bildet til Marna? Det er vel å dra den litt langt eller? Anonymous poster hash: 86d49...e5d
Mrs. Kaizer Skrevet 29. oktober 2014 #115 Skrevet 29. oktober 2014 Hvorfor sa han ikke noe da hun svømmedama la ut sitt post -fødselbilde da? Eller var det greit siden hun var (skikkelig)tynn? Anonymous poster hash: 86d49...e5d ja det kan du si!! Det var bare det at Marna hadde samme bh på seg som Caroline, OMG lissom!!! Anonymous poster hash: 780fb...efd Fy fader, slutt og snakk om redselen for døtrene deres. Dere sitter en gjeng med hønsehuer som slenger dritt over en lav sko!Begynn med dere selv. Dere er de største motivatorene og forbildene for ungene deres. Akkurat nå er dere grusomme rollemodeller! Anonymous poster hash: 16997...fd9 Nå var det jeg som la ut innlegget om redsel for datteren min som skal vokse opp i denne forskrudde verden og jeg har ikke sagt et vobdt ord om hverken fotballfrua eller komikerfrua.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå