Bethlisa Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Ingen gode nyheter på UL idag 6+4. Fostersekken og alt hadde riktig str, men det var helt tomt inni der. Han leita og leitet og det var ikke noe foster se i hele tatt. Nå blir det bare vente på å blø da
marna Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Uff..99% sikker på at jeg får samme svar i morgen. Må du gå gå å vente på blødning?? Fikk du ikke tabletter? Jeg er veldig kvalm og svimmel for tiden. Klarer ikke fungere normalt. Sist oppdaget jeg det samme i uke 11 pga blødning. Tror ikke jeg klarer å vente så lenge?!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Huff, det var veldig trist å lese bethlisa, god klem til deg <3 er du førstegangs ? Jeg hadde bedt om å få piller slik at du kan bli ferdig med det! Anonymous poster hash: 4e5ab...a44
Jenta30 Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Huff, så forferdelig trist Bethlisa Sender deg en varm klem <3 Vet hvor grusomt det er å få en sånn beskjed. Opplevde MA i uke 7+4 2 døde embryo og hadde utskraping for 7 dager siden selv. Så rart du fikk beskjed om å gå å vente på å blø det ut selv? Jeg fikk utskraping i full narkose samme dag de oppdaget det. Fikk du tabeletter for å starte blødning eller sa de at du måtte gå å vente? det er jo helt umenneskelig.
Bethlisa Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2014 Forferdelig gå som jeg gjør nå. Fikk kun beskjed om å bare vente på at det skal begynne og blø. Fått ny time om to uker igjen. Det er ikke førstegangs, men det er første IVF. Satte inn to embryo. I uke 4+4 kunne han se et foster, men idag var det som sagt ingenting og se. Jeg har ringt klinikken hvor vi tok IVF. De er helt supre, så jeg venter telefon tilbake fra de. Syns det er så rart. Jeg blør ikke, har ikke vondt og har samme symptomer som jeg har hatt hele tiden. Clearblue Digital viser fortsatt 3+ også. Men så lenge det ikke var noe og se idag, så er det vel ikke håp.
marna Skrevet 28. oktober 2014 #6 Skrevet 28. oktober 2014 Får håpe de er litt mer hjelpsomme på den klinikken. Å gå i 2 uker er jo helt sykt! Jeg har nå gått nesten 1 uke å holder på å bli gal! Finnes ikke en artikkel om BO og MA jeg ikke har lest!
Bethlisa Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2014 Sitte i flere timer idag jeg også marna. Helt forferdelig. De ringte fra klinikken nå og fikk samme beskjeden der. Vente i to uker og satse på at det begynner blø av seg selv. :(
solamora Skrevet 28. oktober 2014 #8 Skrevet 28. oktober 2014 Så utrolig trist Bethlisa! Sender de varmeste tankene til deg!
marna Skrevet 28. oktober 2014 #9 Skrevet 28. oktober 2014 Beskjeden jeg fikk var at hvis jeg var tidligere på vei enn jeg trodde(noe jeg ikke tror) så ville det vises på UL om en uke. Jeg var i mitt hode på UL 6+3 i forrige uke. Blir 7+2 i morgen når jeg skal ta ny UL. Snakket med fastlegen din? Du kan jo ta blodprøver for å teste stigning på HCG-nivået med et par dagers mellomrom. Det verste er jo å ikke vite!
Prøve"røra"2014 Skrevet 28. oktober 2014 #10 Skrevet 28. oktober 2014 Det var utrolig trist lesing Håper de tar grundig feil, å at et foster dukker opp på skjermen snart. Utrolig vanskelig å skulle gå slik å bare vente... Gode tanker sendes din vei!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #11 Skrevet 28. oktober 2014 Veldig trist Anonymous poster hash: 21100...97f
Puncky med nr tre i magen Skrevet 28. oktober 2014 #12 Skrevet 28. oktober 2014 Det er så utrolig leit. Jeg håper du kommer tilbake med gode nyheter igjen <3
Gjest Trulte med to små Skrevet 29. oktober 2014 #15 Skrevet 29. oktober 2014 Veldig leit å høre! Men om du ikke begynner å blø snart så bør du be om en ekstra ultralyd syns jeg. Graviditetstestene vil nok slå ut lenge da hcg sitter lenge i kroppen etter en SA. Jeg har opplevd å få beskjed om at der ikke var noen ting i livmor, men kontroll noen dager senere viste at det var det! Kan fosteret ha lagt gjemt? Vil ikke bekymre eller gi deg falske forhåpninger, men ønsker bare for din del å få grundig undersøkelser om du ikke begynner å blø eller får andre tegn til at dette virkelig ikke gikk veien. Lykke til. Sender en klem!
Bethlisa Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter #16 Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Ringte med legen min idag. Han syns det er veldig rart at jeg ikke har begynt og blø og testene er like positive. Skal iallefall til han nå kl 12.30 for og ta HCG prøver og en UL. Og skal tilbake imorgen og ta HCG. Om HCG ikke har stige, så blir jeg sendt bort på sykehuset på mandag eller tirsdag. Fikk iallefall litt fortgang på det slik at jeg slipper vente i to uker som gynekologen jeg var til på tirsdag sa jeg skulle. Tusen takk for alle klemmer. Det varmer <3 Endret 30. oktober 2014 av Bethlisa
Gjest Trulte med to små Skrevet 30. oktober 2014 #17 Skrevet 30. oktober 2014 Ringte med legen min idag. Han syns det er veldig rart at jeg ikke har begynt og blø og testene er like positive. Skal iallefall til han nå kl 12.30 for og ta HCG prøver og en UL. Og skal tilbake imorgen og ta HCG. Om HCG ikke har stige, så blir jeg sendt bort på sykehuset på mandag eller tirsdag. Fikk iallefall litt fortgang på det slik at jeg slipper vente i to uker. Tusen takk for alle klemmer. Det varmer <3 Så godt å høre! masse lykke til, jeg krysser fingrene for deg!
Bethlisa Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter #19 Skrevet 31. oktober 2014 Legen har et gammelt UL apparat og han tok utvendig (6+5 igår). Han kunne ikke se noe annet enn en tom hule han heller. Jeg tok HCG igår og skal ta en ny HCG på mandag og da regnet legen med at det ble sykehuset på onsdag for utskrapning eller medisinsk. Fortsatt ingen tegn til blødning og alle symptomer på plass. Grusomt gå sånn
Daquiry Skrevet 31. oktober 2014 #20 Skrevet 31. oktober 2014 Legen har et gammelt UL apparat og han tok utvendig (6+5 igår). Han kunne ikke se noe annet enn en tom hule han heller. Jeg tok HCG igår og skal ta en ny HCG på mandag og da regnet legen med at det ble sykehuset på onsdag for utskrapning eller medisinsk. Fortsatt ingen tegn til blødning og alle symptomer på plass. Grusomt gå sånn Føler veldig med deg . Kjempe trist, rett og slett....
Frufluffy Skrevet 1. november 2014 #21 Skrevet 1. november 2014 For et mareritt du går igjennom ! Stor klem❤️
Bethlisa Skrevet 3. november 2014 Forfatter #22 Skrevet 3. november 2014 (endret) Tusen takk for svar alle sammen. Fikk svar på HCG prøven jeg tok på torsdag da jeg var 6+5.(To dager etter UL) Den var på 47009. Etter som jeg har skjønt, så betyr ikke HCG'n så mye når enn har tom fostersekk. Skal bort ta ny HCG nå. Spennende se om det er noen utvikling på den. Ellers så har det ikke skjedd noe nytt her. Symptomene er på plass og ingen blødning. Endret 3. november 2014 av Bethlisa
Bethlisa Skrevet 5. november 2014 Forfatter #23 Skrevet 5. november 2014 En liten oppdatering. Var på sykehuset for og ta blodprøve på mandag. Reiste derfor i samme slengen innom gyn avd og fortalte ståa. Jeg fikk da komme inn på ny UL med en gang. Der påviste de Blighted Ovum. Altså tom forstersekk som utviklet seg normalt (derfor høy HCG). Dette er noe som en sjelden gang kunne skje alle i alle aldere og hadde ingenting med oss og gjøre. Det bare skjedde. Jeg valgte medisinsk for det skulle være mere skånsomt. Ble lagt inn på sykehuset og fikk piller og etter noen timer begynner ting og skje. Var vondt men helt overkommelig. Når natten var unnagjort, med flere tabletter, så var det ny UL. Kroppen hadde ikke klart kvitte seg med alt sammen, så det ble en "utskrapning" der de "sugde" ut restene ved en lett narkose. Kom hjem sent igår kveld. Har et egg på frys, som ligger venter heldigvis. Var en stor trøst oppi alt sammen. Ønsker dere alle sammen masse lykke til og håper jeg snart er tilbake igjen.
FruMille Skrevet 5. november 2014 #24 Skrevet 5. november 2014 En liten oppdatering. Var på sykehuset for og ta blodprøve på mandag. Reiste derfor i samme slengen innom gyn avd og fortalte ståa. Jeg fikk da komme inn på ny UL med en gang. Der påviste de Blighted Ovum. Altså tom forstersekk som utviklet seg normalt (derfor høy HCG). Dette er noe som en sjelden gang kunne skje alle i alle aldere og hadde ingenting med oss og gjøre. Det bare skjedde. Jeg valgte medisinsk for det skulle være mere skånsomt. Ble lagt inn på sykehuset og fikk piller og etter noen timer begynner ting og skje. Var vondt men helt overkommelig. Når natten var unnagjort, med flere tabletter, så var det ny UL. Kroppen hadde ikke klart kvitte seg med alt sammen, så det ble en "utskrapning" der de "sugde" ut restene ved en lett narkose. Kom hjem sent igår kveld. Har et egg på frys, som ligger venter heldigvis. Var en stor trøst oppi alt sammen. Ønsker dere alle sammen masse lykke til og håper jeg snart er tilbake igjen. huff, dette var trist å lese ønsker deg alt godt og lykke til videre <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå