Gå til innhold

hvis jeg blokkerer et nummer på tlf, hvilken beskjed får den som ringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer helt an på hvordan telefon du har.

Har du iphone vil du ikke motta meldinger, og han vil bare få opptattsignal når han ringer.

Har du en annen tlf vet jeg ikke hvordan det er.

Anonymous poster hash: 44815...1b6

Annonse

Har du iphone vil du ikke motta meldinger, og han vil bare få opptattsignal når han ringer.

Jeg visste ikke at man kan blokkere på iPhone. Hvordan gjør man det?

Anonymous poster hash: e5eb5...25d

Hvis du går inn på kontaktinfoen/der du har lagret navnet, helt nederst står det "blokker nummeret"..

Anonymous poster hash: 9beda...475

Jeg hadde søppelpostkasse. Jeg vet ikke om det har noe for seg å blokkere han. Han maser ikke så mye lengre, men jeg selv sliter med å la være å ta telefonen. Vi er ikke uvenner, men han har en kontroll på meg som jeg vil komme meg ut av.

Anonymous poster hash: badf6...740

Annonse

Jeg jobber på NAV og brukerne våre blokkerer oss ustanselig, da kommer man rett på mobilsvar, det er som om telefonen er avslått. 

Anonymous poster hash: a2b76...b79

Jeg jobber også i NAV, og har aldri vært borti så mange som ikke tar telefonen i hele mitt liv. Det festlige er at de ringer oss, gir beskjed om at de vil bli oppringt, og så blokkerer eller dropper å ta telefonen, for så i etterkant å påstå at vi aldri ringer tilbake. 

Anonymous poster hash: d3b66...314

Jeg jobber på NAV og brukerne våre blokkerer oss ustanselig, da kommer man rett på mobilsvar, det er som om telefonen er avslått. Anonymous poster hash: a2b76...b79

Jeg jobber også i NAV, og har aldri vært borti så mange som ikke tar telefonen i hele mitt liv. Det festlige er at de ringer oss, gir beskjed om at de vil bli oppringt, og så blokkerer eller dropper å ta telefonen, for så i etterkant å påstå at vi aldri ringer tilbake.  Anonymous poster hash: d3b66...314

Lag en egen tråd om dette da. Forbanna uprofosjonellt. Å dere skal representere en bedrifts bedre side?

Du kan også laste ned mobbefilter hvis du har telenor. Det aktiverer du på mine sider, eller ringer kundeservice så fikser de det for deg. Helt genialt :)
Det går kun på sms, ikke anrop.
Men da vil vedkommende få opp en stor varseltrekant og "du har ikke tillatelse til å kontakte denne personen" (eller noe i den duren, husker ikke helt).

Hvis du går inn på kontaktinfoen/der du har lagret navnet, helt nederst står det "blokker nummeret"..

Ikke på min :/

Gå inn på innstillinger, scroll ned der det står "Telefon" eller "Meldinger" trykk på en av dem. Nederst står det "Blokkert" og der kan du legge inn en kontakt. Kontakten havner både under telefon og meldinger, så du trenger kun å registrere på en av dem.

Etterpå kan du slette kontakten og nr fra din telefonliste og nr vil fortsatt stå blokkert

Anonymous poster hash: 0942f...e14

Gå inn på innstillinger, scroll ned der det står "Telefon" eller "Meldinger" trykk på en av dem. Nederst står det "Blokkert" og der kan du legge inn en kontakt. Kontakten havner både under telefon og meldinger, så du trenger kun å registrere på en av dem.

Etterpå kan du slette kontakten og nr fra din telefonliste og nr vil fortsatt stå blokkert

Anonymous poster hash: 0942f...e14

Det står ikke, verken under telefon eller meldinger. Mulig telefonen min må oppgraderes!

De jeg blokkerer får et opptattsignal. Men de skjønner fort at de er blokkert når de ringer fra skjult nr og tlf ringer vanlig. Så alle man blokker skjønner det, de tror ikke at du alltid snakker i tlf.

Anonymous poster hash: ea5b7...796

Dere som har blokkert personer, hvorfor gjorde dere det? Hjalp det?

Barnefar og andre gutter jeg ville bli kvitt. Har funket fint. Noen av de ringte med skjult nr i ettertid men det har jeg aldri svart på.

Anonymous poster hash: ea5b7...796

Dere som har blokkert personer, hvorfor gjorde dere det? Hjalp det?

Hjelper en del masse, må jeg si. Bare i dag har blokkert 2 nr. som er selger og ett firma med 12 siffre. Og jeg er reservert mot telefonterror på Brønnlysundreg., det hjelper fint lite når alle selgere velger å ingoere reservasjonen mot telefonsalg og andre inngående svindlere.

Anonymous poster hash: d7dce...965

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...