Gå til innhold

Kvalmen kom for fullt i uke 6

Anbefalte innlegg

Nå er jeg 7+0,

Eneste jeg har lyst på er skikkelig rista brød med fiskepudding av alle ting! Har bare en skikkelig uggen følelse hele dagen, så kommer det topper hvor kvalmen er ekstra ille. Gå i matbutikken er pyton, tenke på middag er skikkelig pyton! Det har jeg ikke lyst på.

Ved siden av kalde og friske ting som kald frukt er det rista brød og saft.

Drikker jeg noe på tom mage blir jeg skikkelig uvel. Vann klarer jeg ikke, må ha smak.

Hva med dere andre her på 1. trimester? Noe du virkelig ikke tåler lukten av eller tenke på? Evt. hva er greit å spise?

Anonymous poster hash: 18c3d...865

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178178-kvalmen-kom-for-fullt-i-uke-6/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her.. Jeg er 9+4 i dag.. Har slitt med kvalme siden uke 6... Brekker meg av det meste av matlukt.. Og kaster opp til tider.. Eneste jeg får i meg er loff med smør og hvitost, og litt kirsebæryoghurt innimellom..drikker også saft og litt cola innimellom da dette hjelper på kvalmen og at jeg får i meg litt sukker som gir meg litt mer energi... Dagene er lange og jeg håper dette vil gi seg om ikke så alt for mange ukene... Lykke til videre :)

Jeg er 5+3 og kvalmen lar vente på seg, men luktesansen tar helt av til tider! Skulle på tur med hunden forleden dag da jeg stopper i gangen utenfor og sier til mannen at her lukter det skikkelig drittlukt mens jeg griner på nesen! Nei det gjør det vel ikke sier han, det lukter julemiddag !!!!! :P får virkelig ikke håpe at jeg får noia av lukten av julemat på julaften,haha ;)

Sist var jeg veldig kvalm, har ikke fått den store kvalmen ennå denne gangen. Er 6+1.

Jeg ble skikkelig kvalm av lukten av min egen hud... ha ha ha.. skikkelig praktisk :-P

Anonymous poster hash: de843...317

haha! stygt å le - men jeg ser det liksom for meg!

Annonse

Kvalmen kom for en uke siden da jeg var 6+2, må ete for at det ikke skal komme. Men er vanskelig å finne noe som frister. I går spiste jeg fire ganger på jobb for å unngå kvalme, klarte det, men følte meg som en fylt pølse på kvelden. Har dilla på rundstykke med bremykt, ost og skinke og blir vel et par klementiner. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...