Erfaren_Dagmamma Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Heisann! :-) Jeg er en godt voksen kvinne med lang erfaring innen barnepass. For øyeblikket så har jeg ledig kapasitet til å ta inn nye dagbarn:-) Jeg holder til i oslo sentrum, nærmere sagt på Grünerløkka. Kan vise til svært så mange gode referanser. Send meg gjerne en mail ved interesse eller for mer informasjon: [email protected]Ha en fortsatt fin dag!
VeroF Skrevet 26. januar 2015 #3 Skrevet 26. januar 2015 Hei! Vi er et par som trenger en dagmamma til vår sønn på 1 1/2 år. Vi søker et sted der han kan vare 4 dager i uken fra ca kl 10-18. Han er en blid gutt med mye spring i benen =) Jeg ser at anonsen din er litt gammel men du kansje fortsatt har mulighet å ta in et nytt barn? Hvis du er interessert kan vi kansje treffes? Vennlig hilsen Veronica og Yon
Danah anna Skrevet 22. mars 2015 #4 Skrevet 22. mars 2015 Hei! Vi er et par som trenger en dagmamma til vår sønn på 1 1/2 år. Vi søker et sted der han kan vare 4 dager i uken fra ca kl 10-18. Han er en blid gutt med mye spring i benen =) Jeg ser at anonsen din er litt gammel men du kansje fortsatt har mulighet å ta in et nytt barn? Hvis du er interessert kan vi kansje treffes? Vennlig hilsen Veronica og Yon Hei! Trenger dere en dagmamma? Ta kontakt 98992240
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå