Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Det ser ut som om jeg snart vinner min første auksjon og jeg skal betale med paypal. Jeg har en paypalkonto, men har ikke overført penger til den enda. Dere som driver med dette stadig vekk, hvordan gjør dere? Har dere alltid noen tusen stående på paypal-kontoen? Overfører dere etter hvert? Jeg håper å få kjøpe en vare til over 5000, så jeg tenkte jeg ikke ville overføre før etter at jeg vet jeg evt har fått den? Er det ok? Hjelp en stakkar nybegynner! Pliis? Anonymous poster hash: d262d...ddc
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg har kredittkortopplysningene mine liggende inne hos paypal, så når jeg betaler med paypal trekker de beløpet derfra. Anonymous poster hash: 58c64...cdd
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Å -går det an, altså? Har du linket kredittkortet ditt opp mot paypal, da? jeg har aldri handlet med så store beløp før.. Tidligere har det bare vært småplukk, så jeg har liksom bare overført bittelitt histen og pisten til hver anledning.. Anonymous poster hash: d262d...ddc
Elsker livet Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg har også kortet liggende hos paypal, har aldri gjort det på noen annet måte. Husker jeg etter et visst beløp måtte betale 15 kr. (som jeg fikk igjen senere) og i nettbanken dukket det da opp en kode som jeg måtte skrive inn ett eller annet sted hos paypal. En ekstra sikkerhet. Så om du ikke allerede har lagt inn kortet ditt hadde jeg gjort det med en gang.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #5 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg har også kortet liggende hos paypal, har aldri gjort det på noen annet måte. Husker jeg etter et visst beløp måtte betale 15 kr. (som jeg fikk igjen senere) og i nettbanken dukket det da opp en kode som jeg måtte skrive inn ett eller annet sted hos paypal. En ekstra sikkerhet. Så om du ikke allerede har lagt inn kortet ditt hadde jeg gjort det med en gang. OK! Takk for svar! Da må jeg bare krysse fingrene noen timer til.. Håper håper håper Anonymous poster hash: d262d...ddc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå