Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Vi er 2 voksene og 1 barn på 7 år. Reiser til oslo med fly fredag 23 januar, og blir på hotell til søndag 25 januar. Vi var der i fjor også, i janusr, og det er grisekaldt i oslo. Så vi må både barn og voksene ha med godt , med klær, luer votter, ull. Boblebukser osv. Ser for meg at vi skal bort på spikersuppa å stå på skøyter. Viktig å ikke fryse. Trenger ikke mange par sko og flust med anntrekk, men orker ikke fryse...... hva hadde dere gjort, hatt vanlig håndbagasje og så en koffert med vinterklær osv...?? Men mår jeg sitt å skal bestille flybilett på billigbiletter på sas og norwegian synes jeg er vanskelig å finne ut av bagasje..... hvor mye er en bagasje sa? Og hva er 23 kilo? Erdet nok til oss eller må jeg og mannen ha en koffert hver ?. Anonymous poster hash: 15e5e...f1e
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Dere kan alle ha en koffert hver. 23 kg per person! Anonymous poster hash: 160dd...816
Mamma_til_2 Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Husk at sas og Norwegian har forskjellig bagasjevekt, sas har 23 kg ( 1 kollie) inkludert i billetten, Norwegian har 20 kg og du må betale ekstra for dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå