Gå til innhold

Dpo og boblebad?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man må være forsiktig med varme i 1. trimester. Man kan helt fint bade, men hvis det er et veldig varmt bade burde man ikke sitte for lenge,  men hvis man skrur ned tempen litt kan man helt fint bade. Det tar en stund å heve kroppstempen så mye at det skader embryoet.

Man må også  vurdere at det kan ta en stund å bli gravid, så det kan bli litt slitsomt hvis man skal leve som om man er gravid fra første pp. 

Hvis man har satt inn embryo vha IVF skal man derimot ikke bade på flere dager etter innsetting, pga de åpner livmorhalsen for å sette inn og man vil ikke ha vann og bakterier osv oppi der før den har lukket seg igjen.

Vi har alle meninger om det meste, men vi står fortsatt selv ansvarlige, alle sammen her inne, for at det ikke skal bli ufyselig å være her inne. Jeg syns det er helt grusomt inne på anonymforumet her, er så godt som aldri innom der, og jeg ønsker ikke at det skal være like ufyselig her inne.

Og det er ikke bare anonyme innlegg fra de som ikke mener det er farlig med boblebad i denne tråden som er lite trivelig, langt i fra.

(Og når det er sagt: jeg har ikke selv kommentert i denne tråden, men har fulgt den litt fordi jeg lurer litt på dette selv)

Endret av Paeonia

Annonse

Jeg beklager ikke noe av det jeg skrev, jeg står iallefall for det jeg sier i motsetning til feige anonyme :)

Feige anonyme.

Hadde jeg sakt pr nick HYSTERISK. KVA HADDE DOKKE SAKT DA ? Hadde nok ikkje vert fine kommentarer for det viser kva dokke sier om ANONYME HER INNE.

Har sett på tråder der nick blir satt mot veggen. Di sier sin meining og nesten alle glefser til og husket i ettertid.

Jeg har ikkje vert stygg i kjeften her inne som ANNONYM men er skuffa kor dokke setter alle anonyme i samme boss. Det forteller litt at ingen er plettfritt.

Det einaste jeg har sakt er HYSTERISK. Men det har ikkje eg lov og si her inne etter dokke meining. Noe kvar og ein har lov og si.

Anonymous poster hash: ec4c1...921

Jeg har drukket litt vin i kveld, men boblebad ville jeg styrt unna. Redd for å koke en evt reke 🍤

Anonymous poster hash: 15718...ce8

Håper du kokte ihjel reka di og drakk deg ihjel med vin Glasset! Idiot!

Anonymous poster hash: a3c51...e1e

Jeg velger å holde meg borte fra badestamp og boblebad fordi jeg har lest at bading i høy temperatur frarådes.

At jeg drakk et halvt glass vin ca tre uker før et evt foster "deler" blodsirkulasjon med meg, ser jeg faktisk på som mindre problematisk.

Anonymous poster hash: 15718...ce8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...