Gå til innhold

Dpo og boblebad?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest prøver1984

Er så fint å se "voksne" som gjemmer spydige kommentarer bak anonym knappen.. Hehe syntes det er tusen ganger bedre å være hysterisk enn feig og tragisk hahahaha 😂

Så dere bak anonym knappen: HA HA HA. Må være fælt å ikke tørre å stå for det man selv sier..

Annonse

Jeg har drukket litt vin i kveld, men boblebad ville jeg styrt unna. Redd for å koke en evt reke 🍤

Anonymous poster hash: 15718...ce8

Håper du kokte ihjel reka di og drakk deg ihjel med vin Glasset! Idiot!

Anonymous poster hash: a3c51...e1e

Det finnes gravid bading.

Er det tegn til forstervanslekasje skal ein ikkje bade.

Ja jeg holder meg anonym pga nick blir ein trakasert. Jeg liter ikkje på noen her inne på barnimagen. jeg er blitt hetsa pga skrivefeil. Moderatorane her inne liter jeg ikkje på. For det er greit og hetse andre fra deiras hold.

Hysterisk har jeg lov og si for det er min meining. Men har vi ikkje lov og ha sin meining ?

Husk att alle har lov og svare uansett kor på forumet NICK EL ANNONYM.

Anonymous poster hash: ec4c1...921

http://nhi.no/graviditetsoraklet/svangerskap-og-fodsel/livsstil/ver-forsiktig-med-varme-bad-og-badstu-i-svangerskapet-40239.html

Fant denne i en annen tråd. Personlig tar jeg ikke sjansen. Er ikke verdt det for min del..

Og det har noe med overoppheting å gjøre.. Det kan være farlig i 1. og 3. trimester.

Endret av Ohana

For en utrolig ufyselig og ufin tone her inne på denne tråden, det gjelder mange her inne, ikke bare de som mener det er greit med boblebad.

Ikke la det bli slik som på anonymforumet, her inne på bli gravid-forumet - det har vi alle ansvar for!

Skjerpings, damer...!

Det er jeg enig i, Paeonia. Jeg mente ikke å være ufin ihvertfall, var heller ment at man ikke trenger å kalle folk hysteriske fordi de tar litt forhåndsregler. Hva man velger å gjøre er helt personlig og jeg skjønner at ikke alle velger å holde seg unna alt som KAN være farlig. Så jeg mener ikke å rakke ned på de med andre meninger, men blir fryktelig provosert av de som må hjemme seg bak anonym-knappen og kalle folk hysteriske å håpe på at fosteret til ei her blir "kokt". Man må tåle hverandres meninger. Men det jeg mener er at jeg har ingen barn og er livredd for at vi kanskje ikke skal klare å få barn, så jeg vil ikke risikere det jeg evt kan få... Kun fordi jeg er redd for å ødelegge for en evt spire...

Gjest prøver1984

Jeg har mine meninger om boblebad og hva jeg velger å gjøre/ikke gjøre og det å da få en kommentar om kokt reke da syntes jeg er rett og slett DRITFEIGT å si bak anonym knappen..

At noen er mer forsiktig enn andre betyr ikke at vi er verken hysteriske el annet,

Men at vi så sterkt ønsker en spire at man da heller tar forhåndsregler enn å ta sjansen..

Men siden tr kom idag så skal jeg nyte boblebadet noen dager når dette er over og før dpo land overtar :P

Men igjen dette er min mening og om andre voksne mennesker må komme med spydigheter omkring det og i tillegg ikke tørre å stå for det engang, sier i mine øyne mer om dem enn meg :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...