Mamma+Mamma Skrevet 27. oktober 2014 #1 Del Skrevet 27. oktober 2014 Etter en lang ventetid etter konisering og nå etter siste legesjekk, hvor alt ser strålende ut, så ser vi liksom frem til og endelig starte prøvingen igjen.Men nå er jeg brått blitt syk (typ influensa) og blitt satt på antibiotika pga dette.I utgangspunktet skal vi dra innover om en uke ca og jeg skal da insemineres.Innen den tid er jeg jo i form igjen, men nå slår det meg : Har denne atibiotikakuren noen innvirkning på min sjanse til og bli gravid. Jeg er jo ikke ferdig med kuren før vi eventuelt drar avgårde for og insemineres.Vanligvis så vil partnere sikkert ha blitt gravide mang en gang når de er syke. MEN om det alikevel minsker sjansen vår, så kan vi jo like gjerne vente en mnd til, mener jeg. ........Får ikke svar på dette fra noe sted i kveld, noe annet sted, så kaster meg innom her i håp om at noen kommer med noen fornuftige ord Mulig denne sykdomperioden har gjort meg korttenkt, men den støyten får jeg bare ta nå hehehe Håper på svar fra noen .....anyone ? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178033-inseminering-sykdom-og-antibiotikakur-anyone/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tokan Skrevet 28. oktober 2014 #2 Del Skrevet 28. oktober 2014 Hej! Jag har aldrig varit sjuk under en inseminering men försök nummer 8 (som inte blev nån graviditet) gjorde jag efter att ha dragit ut en visdomstand 2 dagar tidigare. Jag gick på starka smärtstillande och var i riktigt dålig form rent kroppsligt, men dr Hazenkamp sa att det inte skulle påverka våra chanser åt vare sig det ena eller andra hållet. Tror faktiskt inte att det spelar någon roll, men är ju verkligen ingen expert. Men det är ju läkarna på klinkerna, och säger de att det är okej (som de gjorde till mig), så är dte nog bäst att lita på det Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178033-inseminering-sykdom-og-antibiotikakur-anyone/#findComment-146767887 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mam&mam Skrevet 28. oktober 2014 #3 Del Skrevet 28. oktober 2014 Jeg tenker at om det er meningen at det skal bli baby, så blir det det. En av legene på Medicus sa det så bra etter at jeg hadde spurt om ting jeg evnt kunne forandre på før forsøket, men han sa at alt er utenfor vår kontroll, og det gjelder bare å finne det rette embryoet, dette i forhold til IVF selvfølgelig da... Men vil tro mye av det samme gjelder ved inseminering... Det å finne riktig egg Jeg er nå gravid med to småttiser og snart uke 10 uten at jeg levde som en über streng dame før dette 4 forsøket Masse lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178033-inseminering-sykdom-og-antibiotikakur-anyone/#findComment-146769222 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå