Gå til innhold

Aktiv 10 mnd - hvor mye passer dere på?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lillesøster på 10 mnd begynte å reise seg opp langs møbler for 2-3 uker siden og gjør omtrent ikke annet i løpet av dagen. Hun må passes på hele tiden da hun ikke er særlig stø enda og bare slipper seg når hun skal ned. Hun leker veldig lite med leker og sitter ikke helt selv enda, hun skal bare reise seg!! Til nå har vi vært som et frimerke på henne og passet på til den store gullmedaljen, ikke holdt henne men tatt imot når hun faller liksom.. Men hvor lenge holdt dere på med det? Det er ganske slitsomt, he he.. Storesøster kunne hvertfall sitte og leke innimellom, men ikke hun her! Føles litt voldsomt å la henne learn the hard way:-/

Anonymous poster hash: dec6e...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også en nyoppdaget klatrer i samme alder! Jeg hjelper henne kun når jeg ser at jeg nesten MÅ ta imot, men sitter mye ved siden av henne og lar henne prøve litt selv. Hadde vært greit om hun lærte seg å gå ned selv, og da hjelper det ikke at jeg tar henne imot hele tiden :)

Anonymous poster hash: 111af...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten en på 6 mnd som har begynt å reise seg og holdr seg fast i alt hun kommer over og hun er i hvert fall ikke stødig. Så "sitte på gulvet tiden" kommer til å vare litt lenger enn forventeg. I tillegg så skal hun hele tiden krabbe bort til maten til katten og spise på alt av ledninger og pelle på stikkontakter. Phuuu. Moro, men slitsomt :)

Anonymous poster hash: 1b44a...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...