Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Håper jeg kan få noen gode råd her :-) Jeg er førstegangs gravid, jeg har allerede vært på 2 UL, uke8 og uke10. Og alt var fint:) Hadde en del symptomper tidlig, og nå er jeg jeg 12+2. Alt jeg vil vite fra deres erfaring er om det er normalt å ikke føle seg gravid i uke 12? Å ikke ha noen som helst symptomper? Er bare så utrolig redd for jeg ønsker dette barnet så sterkt... Og magen min har ikke vokst heller... Jeg var gravid 2 ganger før, men da var det selvbestemt abort, fordi det passet ikke med barn og forholdene var ikke stabile.. Vet ikke om det har noe å si om magen skal vokse før eller ikke!! Jeg er bare så utrolig desperat etter noen ærlige svar! Og jeg sier nei takk til sånn skrekk historier!! Jeg er ute etter råd som kan roe sjela mi og ikke skremme skiten av meg Anonymous poster hash: 42944...d62
BettyBoob Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 helt normalt! I begge mine forrige gravditeter var da kvalmen over og jeg følte meg i god form inntil bekkenet tok kvelden 8 uker etter det igjen Nyt det - og håp at det varer! At du har hatt aborter har ingenting å si ang magen - livmoren din har ikke vært strukket tidligere som i fullgåtte sv.skap, så den blir ikke "større" pga det. 2 trimester er jo hos veldig mange det beste, hvor man har minst plager og alt er vel! Slapp av
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Hva mener du med helt til bekkenet tok kvelden 8 uker etter det igjen? Anonymous poster hash: 42944...d62
Chloe30 Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Med min første hadde jeg ingen symptomer, bortsett fra ømme pupper som gikk over rundt uke 9. Fikk ikke mage før jeg var 6-7 mnd på vei
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 Oi tuller du med meg? 6-7 mnd? Tenker du var utålmodig da Var det ditt første barn da eller? Jeg har så vidt ømme pupper en gang, i så fall må jeg ta på de veldig hardt for å kjenne at de er ømme... Anonymous poster hash: 42944...d62
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #6 Skrevet 27. oktober 2014 Ja seff var det ditt første barn, så du skrev "med min første" . Var bare kjapp med å skrive tilbake Anonymous poster hash: 42944...d62
Lessismore Skrevet 27. oktober 2014 #7 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg er 12+2 idag, jeg og. Har heller nesten ingen symptomer. Men jeg har vært gravid to ganger før, og begge gangene tenkte jeg akkurat likt da jeg var rundt disse tider. Kanskje, hvis du ligger helt flatt på magen, kan du kjenne toppen av livmoren rett over symfysen/skambeinet? Jeg gjør ikke det ennå, men det er nok rett rundt hjørnet.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #8 Skrevet 27. oktober 2014 Nei faktisk ikke, og vet ikke helt hvor jeg skal kjenne eller hvor jeg skal kjenne etter??? :/ jeg bare håper så inderlig at er alt bra med lille i magen å at dette med symptomer forsvinner er helt normalt :/ vil så gjerne at dette skal gå bra... Anonymous poster hash: 42944...d62
Frufluffy Skrevet 27. oktober 2014 #9 Skrevet 27. oktober 2014 Helt normalt! Tror det er et av de spørsmålene som kommer hyppigst her inne så det er flere som opplever det likt som deg .
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #10 Skrevet 28. oktober 2014 Takk for flotte svar jenter! Lurte på en ting til, tok for første gang hcg prøve hos legen i forrige uke, og fikk svar idag. Damen på lege kontoret kunne ikke si verken hva om det er bra eller dårlig, men hun sa at hcg min var på 38000. Hva betyr det? Er det positivt eller negativt? Anonymous poster hash: 42944...d62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå