Gå til innhold

tidlig ul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når hadde dere tidlig UL? Tenkte å bestille privat for å se at alt er ok,men når kan jeg egentlig se det? Uke 10? Er jeg utenfo faresonen hvis alt er ok på ul i uke 10?

Anonymous poster hash: 811ce...1d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjertet starter å banke i uke 5, men det sees ikke før uke 6-7. Jeg hadde UL i uke 7 og 8. Alt så fint ut. Skal ha UL igjen uke 12 og en gang i mnd ut svangerskapet. Skal gå til privat gynekolog. 

Du er nok aldri utenfor faresonen dessverre, men sjansen for at det går galt etter at man har sett et bankende hjerte er 5%. Etter uke 12 kan man puste lettere, men det hender at det går galt etter det også, men det er sjeldent. 

Skrevet

Tusen takk for svar! Da bestiller jeg i uke 7 og i uke 12. Så får jeg håpe vi hører hjertet<3

Anonymous poster hash: 811ce...1d9

Skrevet

Dere hører det nok ikke i uke 7, men ser det som et lite blinkende punkt. Det blir foretatt innvendig UL frem til uke 12. Lykke til!

Skrevet

Klart man kan høre hjertet ved uke 7 :) Jeg var på 6+5 og hørte det så sterkt og fint på innvendig UL! :)

Uke 12 er best dersom man vil sjekke at organer er fine, så tidlig som mulig. Uke 10 blir for tidlig for det. Utrolig mye som skjer på to uker. Så UL uke 7 og 12 blir kjempefint ♥ Lykke til!

Skrevet

Jeg var på UL Idag og der så jeg et sterkt bankende hjerte! Ble anbefalt å komme tilbake om to til tre uker for å se at alt er bra. Dette er pga blødninger, men alt så bra ut Idag.

Skrevet

Jeg var på ultralyd når jeg var 7+5, det var en utvendig ultralyd og vi både så og hørte hjertet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...