Gjest mari73 Skrevet 27. oktober 2014 #1 Del Skrevet 27. oktober 2014 Har nå nylig tatt min fjerde pergotimekur (fra syklusdag 5-9), og kunne konstatere eggløsningsslim og sterke eggløsningssmerter allerede på syklusdag 8 og 9. Jeg har ikke orket å styre med eggløsningstester mm, så kan jo ikke være 100% sikker på at eggløsning faktisk inntraff? Hadde like fullt sex disse to dagene. Men nå, ca en uke etter, har jeg igjen merkbare menstruasjonslignende smerter (øm i korsryggen, verker rundt i hele "systemet"/ilinger, "boblende" følelse); lurer bare på om det kan ha skjedd en befruktning, og at dette er såkalte festesmerter? Har to barn, og har aldri merket noe til dette før. Jeg har forsøkt å bli gravid i snart to år nå, og holder egentlig på å gi opp...men ønsket om et barn til er fremdeles såpass sterkt til stede at jeg likevel fortsetter å prøve. I følge gyn har jeg få egg igjen, men har fått greie progesteronverdier de siste to mnd, så responderer på pergotimen. Hadde også 3 runder med pergotime i fjor på disse tider; ble gravid på 3 kur, men MA med påfølgende utskrapning i uke 7:-( Har stått på hver måned siden, men ikke gravid hittil i allefall. Med mindre noe kan ha skjedd i denne omgang? Med pergotime har jeg hatt syklus på 31-35 dager, med eggløsning mellom dag 18-21 (ifølge symptomer). Egentlig skulle jeg altså ha eggløsning nå i slutten av denne uka. Jeg tør ikke tenke tanken på at jeg kan ha blitt gravid....bare håper at det er det som har skjedd? Uansett vil det jo vise seg om dette stemmer eller ikke om en ukes tid, skal prøve å teste da. Ønsket bare å lufte litt tanker...trenger litt oppmuntring....veldig fint om noen vil dele lignende erfaring? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144177965-symptomerlitt-langt-noen-som-har-opplevd-det-samme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå