Hege899 Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Hei! Har akkurat fått positiv test (4 uker og 4 dager) og er såå redd for å miste. Tenker ikke på annet enn den lille og gleder meg sånn! Lyst å handle,planlegge,lage rom. Hvordan får dere tankene over på andre ting enn baby? Det er noe annet etter uke 12 for da kan jeg si det til alle men det er jo eeeevigheter til!
Daquiry Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Vel, det er nesten umulig og hvis det er noen som kan komme med noen gode råd her, hiver jeg meg på også! Jeg spotter så mye og har blødd, og har sett et bankende hjerte, men er stresset likevel....
Puncky med nr tre i magen Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Har ingen råd å komme med, for dette er fjerde gangen jeg er gravid, og de første to ukene var jeg sånn hele tiden. Nå tenker jeg på andre ting, er ikke stresset hele tiden og "glemmer" at jeg er gravid ett par timer innimellom. Ikke merker jeg så mye til at jeg er gravid heller. Bittelitt større pupper, mer sliten (men det kan likegjerne henge med at jeg har ADHD og ikke får tatt medisiner) og vondt i hodet. Utover det er det bare rariteter som ekstrem luktesans f.eks, men det er så lite at jeg ikketenker på at jeg har symptomer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå